2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató
A megfelelő embernek, a megfelelő dolgot, a megfelelő módon, a megfelelő időben és helyen mondja el a reklám. A KOMMUNIKÁCIÓ AKKOR HATÉKONY, HA
Érzelmi igény Szülő Márka ÉrtékÉrzelmi igény Fogyasztó Üzenet Márka- gondolat A GYERMEKEKET CÉLZÓ REKLÁM KÉT CÉLKÖZÖNSÉGE
PET palack könnyű kinyitására alkalmas kupak, amelyek egyenként egymásba csúsztathatók –Matematikailag kiszerkesztve, a síkban kiterjeszthető Kutatás gyerekekkel és szüleikkel / szüleik generációjával A kupak mint játék megítélése –Folyamatosan leköti a gyereket, kreativitásra, alkotásra serkent –A szülő jóváhagyja, hasznosnak ítéli A kupak mint funkcionális eszköz –Valóban jó arra, amire kitalálta a feltalálója: könnyebb kinyitni a PET palackot A kupak mint marketing eszköz –Számos ötlet és lehetőség marketing / promóciós eszközként használatra ESETTANULMÁNY
A termék megfelel a gyermekeknek szóló reklámozás alapvető sémájának Releváns a gyermek, a szülő szempontjából Funkcionális termékelőnnyel bír Win-win-win, azaz mindenki nyer –A „Játék öröme” –A „jó szülő vagyok” érzelmi előny átélése –A termék funkcionális működéséből fakadó marketing lehetőségek Promóciós mechanizmusok KONKLÚZIÓ