2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok a GVH eljárásaiban
Reklámállítások megítélése Balogh Virág május 5.
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Korai fejlesztés a bölcsődénkben
Kovács Dóra PHD, business director
REKLÁMTERVEZÉS 2..
A biztonságos netes bankolás Pap Gyula Gyermekmentő szolgálat, Médiakonferencia szeptember 26.
Kovács Zita Tiborcz Anikó
A Nemzeti Iskolagyümölcs-Program megvalósításának tapasztalatai a KLIK Debreceni Tankerületében Pappné Gyulai Katalin tankerületi igazgató Dr. Pakurár.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
Reklám.
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Az intézményes nevelés stratégiái
Különös tekintettel a gyógyszerekre
Marketingkommunikáció
Szocializáció Dr. Szabó-Tóth Kinga.
Dr. Pálhegyi Ferenc alapján
Reklám etika.
A TANÁRI HATÉKONYSÁG FEJLESZTÉSE MATEMATIKAI MODELLEK SEGÍTSÉGÉVEL
Microsoft az oktatásban
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A család szerepe, jellemzői
Kommunikáció beteg gyermekekkel
Módszertani megújulás a nevelő munkában
7. Előadás Termék stratégia
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Tiltják? Tűrik? Támogatják? Hogyan viszonyulnak a szülők gyermekük internethasználatához?
Mire kell figyelni a reklámokban a gyermekek védelmében?
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
H OGYAN KÁROS AZ INTERNET ? E LEMZÉS VII. OSZTÁLYOS TANULÓK KÖRÉBEN Ozsváth Berényi Hajnal KAM – Regionális és Antropológiai Kutatások Központja.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
SERIOUS GAMES, EDUTAINMENT, GAMIFICATION Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra konferencia szeptember Fekete Zsombor – Élménypásztor.
Gyermekeink védelme a Digitális Világban Kutas István, Vállalalti kommunikációs igazgató, Telenor.
Fiatalok motiválása a véleményformáló diáksajtósok bevonásával
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
BIZTONSÁGOS KARBANTARTÁS Helyszín, dátum Egészséges munkahelyek kampány
Ö NKORMÁNYZATI KÖRNYEZETVÉDELMI ÉS HULLADÉKGAZDÁLKODÁSI KUTATÁS 2011.
A tanulás reneszánsza Dr. Vass Vilmos egyetemi docens ELTE PPK
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Fogyasztói magatartás 2006
8. Az eladásösztönzés.
Biztos Kezdet and the Early Years Foundation Stage
1. Vevő Érték Milyen ÉRTÉKEKET akarunk? 2. Források Milyen FORRÁSAINK vannak? 3. Analógia a területek között Hol keressük az INSPIRÁCIÓT? 4. A tulajdonságok.
Tanévnyitó szeptember 1.. Iskolánk szeptember 1-jén 8 órakor tartotta ünnepélyes tanévnyitóját, mely zászlóbevonulással kezdődött.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
A SZÉLSŐJOBBOLDALI EGYETEMISTÁK MINT VIRTUÁLIS CSOPORT Sőrés Anett Egyetemi élethelyzetek – Campus-lét a Debreceni Egyetemen május 29., DAB Székház.
október 26.Élő kövek – gyülekezeti tanfolyam Csoportos bibliatanulmányozás kreatív módon?
Reklámkutatás Reklámkutatás Feitel Balázs, ügyvezető igazgató Millward Brown Hungary Kft Budapest, Aradi utca 8-10., t , 70/ f.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Gyerekek a hálón – gyerekek a hálóban? VIII. Nemzetközi Médiakonferencia A média hatása a gyerekekre és a fiatalokra szeptember 29 – október 1. Balatonalmádi.
– Letölthető változat –
„Ahol igazán szabad lehetsz”- Megújuló energiák
Dr. Pálhegyi Ferenc alapján
Az online marketing legújabb generációja
Partnerség és együttműködés
  Mit jelent a kompetencia alapú óvodai programcsomag használata a gyerekek számára?
Reklám etika.
Adatvezérelt employer branding
Videójátékok veszélyei
Esély a szülőknek, lehetőség
A diszfunkcionálisan működő család
Előadás másolata:

2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató

A megfelelő embernek, a megfelelő dolgot, a megfelelő módon, a megfelelő időben és helyen mondja el a reklám. A KOMMUNIKÁCIÓ AKKOR HATÉKONY, HA

Érzelmi igény Szülő Márka ÉrtékÉrzelmi igény Fogyasztó Üzenet Márka- gondolat A GYERMEKEKET CÉLZÓ REKLÁM KÉT CÉLKÖZÖNSÉGE

PET palack könnyű kinyitására alkalmas kupak, amelyek egyenként egymásba csúsztathatók –Matematikailag kiszerkesztve, a síkban kiterjeszthető Kutatás gyerekekkel és szüleikkel / szüleik generációjával A kupak mint játék megítélése –Folyamatosan leköti a gyereket, kreativitásra, alkotásra serkent –A szülő jóváhagyja, hasznosnak ítéli A kupak mint funkcionális eszköz –Valóban jó arra, amire kitalálta a feltalálója: könnyebb kinyitni a PET palackot A kupak mint marketing eszköz –Számos ötlet és lehetőség marketing / promóciós eszközként használatra ESETTANULMÁNY

A termék megfelel a gyermekeknek szóló reklámozás alapvető sémájának Releváns a gyermek, a szülő szempontjából Funkcionális termékelőnnyel bír Win-win-win, azaz mindenki nyer –A „Játék öröme” –A „jó szülő vagyok” érzelmi előny átélése –A termék funkcionális működéséből fakadó marketing lehetőségek Promóciós mechanizmusok KONKLÚZIÓ