A MATÁSZSZ Vizuális arculatának megújítása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
Bozzay Andrásné szakmai főtanácsadó
„Ezt egy életen át kell játszani”
1 Vállalkozónők lehetőségei a civil szférában Előadó: Elekes Zsuzsa Civil Szervezetek Regionális Szövetség, elnök.
1 TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ kommunikációs stratégiája és gyakorlata.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Kommunikációs Főosztály
DPR kommunikáció alapelvei
A VEZETÉSRŐL ÁLTALÁBAN
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
Dr. Dömötör Tamás Magyar Tájépítészek Szövetsége.
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
Közönségkapcsolatok (PR)
Az EU-s projektek fenntartási tapasztalata a JNSZ TISZK-ben Országos Egyházi TISZK Zárókonferencia Kazincbarcika
VIRTUÁLIS TEREK online életpálya-menedzsment Dexter - MarkCon
A távhőszolgáltatás időszerű (hatósági) kérdései
Közönségkapcsolat (public relations)
Embléma, logotípia, piktogram, címer.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek II. Vezetés és kommunikációs ismeretek KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek II. Vezetés és kommunikációs ismeretek KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Hiányzók: Varga László, Horváth Balázs Szervezeti környezet.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
PUBLIC RELATIONS TEMATIKA
Vállalati arculat.
Mire is ösztönöz a hazai távhő szabályozási modell? november 6. Magyar Távhőszolgáltatók Szakmai Szövetsége Magyar T á vhőszolg á ltat ó k Szakmai.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Rendészeti vezető-kiválasztás
professional coach, motivációs előadó
Kérdések a második zh-hoz
Bauer András - Berács József:
Partners Hungary Alapítvány A Partners for Democratic Change International tagja Civil stratégia előkészítő kerekasztal január 14. Szolnok.
A TAMOP projektek az világhálón. Miről lesz szó ? A kommunikációs terv és arculat A meglévő honlapok vizsgálata domain használat arculat tartalom.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Minőség menedzsment 6.előadás
A rendezvények előkészítése
A marketingkommunikáció
E-KULTÚRA A MUNKAADÓI ÉRDEKKÉPVISELETBEN Tanulmány + power-point internetes konferencia vázlat OFA - STRATOSZ PROJEKT 2004 internetes konferencia.
Logisztikai ügyintéző
Éntudat – identitástudat - énkép
A költségvetés készítésének és elfogadásának folyamata
Kommunikáció a Vincés Családban Készítette: Sz ű cs Péter.
Az iskola, mint szervezet
Hódmezővásárhely Megyei Jogú
A felnőttképzések rendszere és gyakorlata az Esőemberekért Egyesület képzéseiben.
Kulturális tevékenységek és a közügyek kezelése (issue management) (Managementul activităţii culturale)
Civil szervezetek kapcsolatai Egészségügyi Szakdolgozók Együttműködési Fórum Alapítás 2001.
A VÁROSREHABILITÁCIÓS KERET FELHASZNÁLÁSA ÉPÜLET KÖZTÉR 2013 előtt 2013 évben kifizetés: 12 milliárd Ft 8 támogatott kerület; 3 nyereséges. keret: 5 milliárd.
A lényeg kiemelésének művészete
Szervezeti kultúra a közszolgálati- és a versenyszférában
Egészségügyi szolgáltatók üzleti etikai kódexe OEVOSZ üzleti etikai kódex.
Egyházi Könyvtárak Egyesülése Pápa július 1-3. KÖNYVTÁRI ARCULAT A FENNTARTÓ INTÉZMÉNY ARCULATI ELEMEINEK FELHASZNÁLÁSÁVAL Török Beáta Sapientia.
A pedagógus helye az iskolai szervezetben
Mit értékesít a vezető? A középpontban TE vagy! Jagodics Tamás.
TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ projekttel kapcsolatos kommunikációja,
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
Embléma, logotípia, piktogram, címer. Logotípia LOGÓ: a beszéddel kapcsolatos fogalom, a beszéddel kapcsolatos dologra utal A logó szó valójában az emblémában.
BEMUTATKOZÁS Magyar Fényreklámgyártók Szövetsége KÖZGYŰLÉS április 7.
Az oktatás szerepe az energetikai szektor jövőjének formálásában Dr. Bihari Péter BME Gépészmérnöki Kar oktatási dékánhelyettes.
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Magyar Projektmenedzsment Szövetség
Az online marketing legújabb generációja
SZÉPMŰVÉSZETI MÚZEUM KÖNYVTÁR ARCULATÉRTÉKELÉS 2004.
VIK Arculati Kézikönyv
beruházás-tervezési ABCD
Előadás másolata:

A MATÁSZSZ Vizuális arculatának megújítása Előadó: Rozsos Rózsa MATÁSZSZ PR és Marketing Munkabizottság vezető Jubileumi Távhőszolgáltatási Szakmai Napok 20 éve a távhőszolgáltatásért Visegrád, 2013. november 14-15

A MATÁSZSZ küldetése A MaTáSzSz érzékenyen reagál a különböző társadalmi szereplők igényeire és a társadalmi környezet változásaira; nyitottsága, szakmai kompetenciája, hitelessége alkalmassá teszi arra, hogy megkerülhetetlen szereplője legyen a hazai energiaszektornak; a távhőfogyasztók mindenkori érdekeit szem előtt tartva, a távhőszolgáltatók szakmai és gazdasági érdekeit összehangolva, befolyással bír a szektort érintő döntési mechanizmusokra; élen jár az innováció, a környezet- és klímavédelem és az energiahatékonyság területén.

A jó vizuális arculat illeszkedik a szervezet kommunikációs irányelveihez, kifejezi a szervezet céljait, tevékenységét, támaszkodik annak belső kultúrájára, hordozza a szervezeti identitást. Milyen is egy jó embléma? Kifejezi a szervezet attitűdjét, figyelemfelkeltő, erős érzelmi hatást kiváltó, könnyen felidézhető, egyedi.

A szövetség előző emblémája

Támogatott logótervek 1. 2. 3.

Kapcsolat koncepció közismert szimbólum hő felidézése kisbetűs logotípia

Alkalmazási területek ügyviteli nyomtatványok

Alkalmazási területek hirdetési formák

Alkalmazási területek hirdetési formák

Alkalmazási területek www.mataszsz.hu

Alkalmazási területek hírlevél

Köszönöm a figyelmet!