Bauer András – Berács József

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A marketing fejlődése és szerepe
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
T E R M É K. A. Minden olyan dolog, amely szükségletet elégít ki B. Esztétikai és szimbolikus tulajdonságok összessége C. Lehet szolgáltatás és szellemi.
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
A TERMÉKÉLETCIKLUS-KONCEPCIÓ
A marketing Készítette: Fajka Melitta Zeng Fanni.
Agrárgazdaságtan II. Előadás
Piac és verseny A piac marketing szemléletű felfogása
Bauer András - Berács József:
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Fogalma, összefüggések
Az értékesítési rendszer 9. szeminárium
TDM Szakmai Nap november 21.
Kerékpárral a Fertő–tó Neusiedlersee kultúrtájon Partnertalálkozó és workshop 3. workshop: Kerékpáros térség turisztikai fejlesztésének lehetőségei, lehetséges.
Corporate Identity a szállodaiparban
A világ legnépszerűbb turisztikai desztinációi Készítette: Gyarmati Zoltán Hajdú Júlia.
Alapfogalmak.
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
A marketing és a logisztikai költségek közötti kölcsönhatások Lipák Mária BGF, KVIFK, 2009.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A marketingkoncepció.
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
Készítette: Csató Csilla (DVI3UH)
Vállalati piaci orientációk (koncepciók)
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
A marketing alapjai.
Marketing alapfogalmak
A marketing piac tartalma
Városi turizmus. Város A turista szemében a város szabadidős termék, amelyet arra használ fel, hogy élményei, tapasztalatai bővüljenek. Így - marketingszempontú.
Kérdések a második zh-hoz
A MARKETING KIALAKULÁSA ÉS FEJLŐDÉSTÖRTÉNETE
Marketingelmélet 1. szeminárium Nagy Gábor
A reklám alapjai és formái 11. szeminárium
Marketingszervezet Vevőorientáció és szervezeti integráció
Bauer András - Berács József:
Az értékesítési rendszer
Termékpolitika Termékpiaci műveletek A termék piaci életgörbéje
Nemzetközi marketing A globalizáció és ami utána jön
Erotika Rt. Móricz Zsigmond Gimnázium, Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium Kisújszállás Elérhetőségeink:
Vizsga feladatok (Minta)
Turizmus gazdaságtan 4.. Szálláshely-statisztikai megfigyelések Előny Helyettesítheti a határstatisztikai megfigyeléseket (részben) Legtöbb országban.
Pápai Hús 1913 Kft.. A Pápai Hús 1913 Kft január 1-jén jött létre a közel százéves múltra visszatekintő jogelőd vállalat megvásárlásával. Tevékenységük:
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Logisztikai alapfogalmak
Pénzügyi-számviteli mutatók
Vállalati stratégia március március március 28.
TURIZMUS, KIÁLLÍTÁSOK Egyházi könyvtárak a 21. század elején EKE konferencia Budapest, OSZK március 25.
Marketing alapok Kopcsay László.
A vállalatok piacorientációjának hatása a külső és belső környezet, valamint az eredményesség szubjektív megítélésére Készítette: Bareith Tibor III. évfolyam,
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
Termék Műszaki kiszolgálás, karbantartás, javítás Rendszeresítés, üzembehelyezás Elosztás, tárolás Leselejtezés, kivonás, megsemmisítés.
AZ ELLÁTÁS FEJLŐDÉSE ÉS A MARKETING KIALAKULÁSA
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
Vállalkozásmenedzsment I.
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
A Magyar Természettudományi Múzeum stratégiai marketingterve 2014–2018
Marketing I. 1. előadás A marketing alapkoncepciói
VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK
2/18/2018 Marketingterv Név.
Dr. Bíró-Szigeti Szilvia egyetemi adjunktus BME-MVT
Marketing I. előadás Kovács István
Innováció és marketing – termékpolitikai döntések – marketing a termékfejlesztésben Marketing gyakorlat 5.
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
ONLINE MARKETING STRATÉGIA
Előadás másolata:

Bauer András – Berács József Bevezetés a marketingbe KOTK 1998.

Theodore Lewitt 1983. A marketing a mindennapok piaci problémáinak megoldását helyezi a középpontba. A marketing az értékesítési tevékenység újszerű értelmezéséből fejlődött ki.

Turisztikai vállalatok a piacon Minden vállalat, mely piacra termel, tevékenységének eredményességét az alapján ítéli meg, hogy sikerült-e vevőt találnia a termékeinek.

Fogyasztó = látogató (kiránduló + turista) A marketing központi eleme a FOGYASZTÓ. A marketing igyekszik a fogyasztó megértésére, eszközöket nyújt figyelmének felkeltésére és megnyerésére.

Marketingszakember feladata Tudja mit és hogyan kellene ELADNI.