Budapest turisztikai Marketingje

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Szakpolitikai reflexiók a turizmusfejlesztés területi kohéziós szempontú értékeléséhez április 25. Dr. Nemes Andrea főosztályvezető NGM Turisztikai.
A Turizmus sajátosságai a marketingben
Turisztikai és Vendéglátóipari Főosztály
Bozzay Andrásné szakmai főtanácsadó
Vác turisztikai attrakciók összefogása a TDM szervezet keretében
A klaszterek mint az egészségturizmus hálózati lehetőségei
A fesztiválok turisztikai jelentősége Magyar Fesztivál Szövetség Évadzáró Konferenciája november Százhalombatta.
A kerékpáros turizmus fejlesztési stratégia céljai, alapelvei Kerékpáros Tárcaközi Bizottság január 28. DR. KOVÁCS MIKLÓS turisztikai szakállamtitkár.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
SZIE Enyedi György Regionális Tudományok Doktori Iskola
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
A turizmus rendszer környezete
A stratégiai tervezés módszertana
2011 – Sarkadi Eszter Harkányi Turisztikai Egyesület.
Szekszárd Megyei Jogú Város településfejlesztési koncepciójának és integrált városfejlesztési stratégiájának aktualizálása Partnerségi egyeztetés.
Budaörs Kistérség Többcélú Társulása Bemutatkozik: HERCEGHALOM Január 26.
Helyi Vidékfejlesztési Stratégia Felülvizsgálata 2011.
Ajkai Kistérség turisztikai helyzete
TDM Szakmai Nap november 21.
Balogh Károly elnök Mór, november 10.. Turizmus Desztináció Menedzsment Professzionalizmus Partnerség Kooperáció Konszenzuskeresés Kontroll Innováció.
Ajkai Kistérség Idegenforgalmának jellemzői
1 Előzmények Látványos fejlődések, de hiányzott egy átfogó stratégia Cél: Korunk kihívásainak megfelelő hosszú távú iránymutatás Illeszkedés a fölé- és.
Dr. Juhász László PhD Docens1 Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 tavasz) 9.40 – V. előadó.
Nyugat-Dunántúl turisztikai régió Turizmusfejlesztési stratégia
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Üzemtan KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A GYÓGYTURIZMUS HELYZETE MAGYARORSZÁGON, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEI (THE POSITION OF MEDICAL TOURISM IN HUNGARY AND ITS DEVELOPMENT OPPORTUNITIES) Készítette:
A GYÓGYTURIZMUS HELYZETE MAGYARORSZÁGON, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEI (THE POSITION OF MEDICAL TOURISM IN HUNGARY AND ITS DEVELOPMENT OPPORTUNITIES) Készítette:
Rekreáció és turizmus a Duna mentén
Dr. Faragó Hilda, az Országos Idegenforgalmi Bizottság titkára
Budapest turisztikai marketingje Készítette: Géra Gabriella.
Önkormányzatok turisztikai feladatai
A Dél-Dunántúli régió gazdaságában rejlő potenciál – a KKV-k szerepe a gazdaságfejlesztésben.
Balatoni Regionális Turizmus Szövetség 201l. 1o.21. Balatonföldvár Hoffmann Henrik Elnök Regionális TDM Szövetség -lehetőség, -kihívás, -siker? Regionális.
Tóth Eszter Lilla Kutatási Munkacsoport Vezető
„Sombereki Caritas Központ kialakítása” elnevezésű ROP mintaprojekt zárókonferenciája Somberek, június 12. Marketing szemlélet nonprofit szervezeteknél.
A as Európai Uniós tervezési időszak várható legfontosabb feladatai TÉRSÉGI VÁLLALKOZÓI FÓRUMOK január Szolnok – Jászberény –
A Körös-menti TDM Egyesület a „Szarvasért” Alapítvány, és a Szarvasi Város-, és Környezetvédő Egyesület megállapodása.
Balaton régió turizmusában
Döntéselőkészítő tanulmányok Mihálffy Krisztina – KKK,Kerékpáros Infrastruktúra Fejlesztési Osztály.
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
turizmusért felelős helyettes államtitkár
A kulturális turizmus trendjei és a
9 tézis a jövő településfejlesztéséhez Kistérségek fejlettségi rangsora.
Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ.
Falusi és agroturizmus jelene – jövője
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
Tájékoztató a megyei tervezés aktuális állásáról
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
TURIZMUS, KIÁLLÍTÁSOK Egyházi könyvtárak a 21. század elején EKE konferencia Budapest, OSZK március 25.
DESZTINÁCIÓK TURISZTIKAI TELJESÍTMÉNYÉNEK TELEPÜLÉS-SZEMPONTÚ MEGKÖZELÍTÉSE Dr. Szalók Csilla „TDM Workshop”
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület.
Ország – márka – műhely imázsoktól a márkáig top-kreatív marketingfeladat alulról történő építkezés összehangolt alkotómunka „carrier” szerepvállalás.
A befektetők nem maguktól jönnek, és nem is az autópálya hozza őket! Egy jó hír, és ami abból következik Márkaépítés 2015 Konferencia Budapest,
XXII. Országos Személyszállítási Szakmai Konferencia április 20. – drivingcamp Hungary (Zsámbék) BFTK BánTeodóra, ügyvezető igazgató Budapest, 2016.
„Együttműködés a tej-termékpálya szereplői között” AZ ALFÖLDI TEJ TERMELŐI CSOPORT MŰKÖDÉSE és STRATÉGIÁJA Budapest, április 16.
Pécs és térsége turizmusának helyzete. Magyarország vendégforgalmi adatai ( KSH)‏ Látogatók száma: fő (=2007)‏ Vendégek száma a kereskedelmi.
XXII. ORSZÁGOS SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSI SZAKMAI KONFERENCIA KITÖRÉSI PONTOK A KÜLÖNJÁRATI AUTÓBUSZOS SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSBAN Moderátor: Tóth Mihály független marketing.
MAGYAR-ROMÁN EGYÜTTMŰKÖDÉSI LEHETŐSÉGEK A FALUSI TURIZMUSBAN Prof.Dr. Hanusz Árpád egyetemi tanár
A Magyar Természettudományi Múzeum stratégiai marketingterve 2014–2018
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Társadalmi vitára kész a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia
Turisztikai fejlesztési lehetőségek a programozási időszakban
Gerje-Körút „A közös program”
A turisztikai desztináció menedzsment rendszer Magyarországon
Előadás másolata:

Budapest turisztikai Marketingje A Budapest Turizmus Stratégia 2012/2013-2017 alapján Készítette: Nagy Márton Géza

Az öt vezérlő elv Márkaépítés és márkagondozás Integrált, összehangolt kommunikáció Reális célkitűzések Összefüggő értéklánc Innovatív, új, és hatékony marketing

Helyzetelemzés Turisztikai kereslet alakulása Szálláshelyek Küldő országok Szezonalitás Légi közlekedés Kongresszusi turizmus Nemzetgazdasági szempontok

SWOT-analízis

Versenytárselemzés Bécs Prága Varsó Pozsony Krakkó Ljubljana Stockholm

Vonzerőleltár Látnivalók Tevékenységek Elérhetőség Szálláslehetőség Kényelmi és kiegészítő szolgáltatások

Stratégiai fő célok Fejlődés alapja Népszerűsítés Egyensúly megteremtése Versenyképes vonzerő Legfrissebb trendek követése Összehangolt kommunikációs munkamegosztás Turizmus jelentőségének kimutatása

Brand és pozicionálás Egyszerűsítés Ötletesség Színhasználat Sztori Továbbgondolhatóság Kreativitás Szerethetőség

Termékfejlesztés Attrakciók élménnyé alakítása Kínálat kapcsolódási pontjainak létrehozása TDM megjelenése Hungarikumok Turistafogadás feltételrendszere Fő motivációs vonalak erősítése Közterületek és közlekedésfejlesztés

Marketing és kommunikáció Brand-célok Célcsoportok Szakmai együttműködés Attrakciótípusok meghatározása és összekapcsolása Online kommunikáció Budapestinfo és táblarendszer Támogatás

Köszönöm a figyelmet!