Budapest turisztikai Marketingje A Budapest Turizmus Stratégia 2012/2013-2017 alapján Készítette: Nagy Márton Géza
Az öt vezérlő elv Márkaépítés és márkagondozás Integrált, összehangolt kommunikáció Reális célkitűzések Összefüggő értéklánc Innovatív, új, és hatékony marketing
Helyzetelemzés Turisztikai kereslet alakulása Szálláshelyek Küldő országok Szezonalitás Légi közlekedés Kongresszusi turizmus Nemzetgazdasági szempontok
SWOT-analízis
Versenytárselemzés Bécs Prága Varsó Pozsony Krakkó Ljubljana Stockholm
Vonzerőleltár Látnivalók Tevékenységek Elérhetőség Szálláslehetőség Kényelmi és kiegészítő szolgáltatások
Stratégiai fő célok Fejlődés alapja Népszerűsítés Egyensúly megteremtése Versenyképes vonzerő Legfrissebb trendek követése Összehangolt kommunikációs munkamegosztás Turizmus jelentőségének kimutatása
Brand és pozicionálás Egyszerűsítés Ötletesség Színhasználat Sztori Továbbgondolhatóság Kreativitás Szerethetőség
Termékfejlesztés Attrakciók élménnyé alakítása Kínálat kapcsolódási pontjainak létrehozása TDM megjelenése Hungarikumok Turistafogadás feltételrendszere Fő motivációs vonalak erősítése Közterületek és közlekedésfejlesztés
Marketing és kommunikáció Brand-célok Célcsoportok Szakmai együttműködés Attrakciótípusok meghatározása és összekapcsolása Online kommunikáció Budapestinfo és táblarendszer Támogatás
Köszönöm a figyelmet!