Miként jut el a fogyasztó a reklám hatására a vásárlásig? AIDA modell

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

HIVAMAT Lénárt Miklósné Szolnok 2012 augusztus 23-25
??? Reklám!!!.
A Tej útja – a székelyföldi gazdatársadalom, vállalkozói szféra, intézmények, civil szervezetek közötti összefogás mintapéldája 1. A Nagyküküllő Mezőgazdasági.
A szponzorálás.
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
LEO Tower 1 Üzleti modell LEO Tower 1 Tanulj sajátíts el egy sikeres gondolkodásmódot a LEO tréningjein keresztül Keress jutalékot a.
Marketing gazdaságtan Fogyasztói magatartás
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Diplomáciai protokoll és etikett 10.
Márkaépítés a gyakorlatban
Eladásösztönzés (Sales promotion)
- Nézőszámok - Stadionunk befogadóképessége összesen: fő - Tervezett átlag nézőszám a követekző 3 évben: fő - Tervezett átlag nézőszám
Energia a középpontban
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
MARKETING.
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
A reklámeszközök jellemzöi
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Reklám és manipuláció 3. b február 12..
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
Embléma, logotípia, piktogram, címer.
Készítette: Csaja Katalin ISZM 2/14
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Készítette Elmer Elizabet Primusz Flóra
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
Harmadik előadás.
Programozás C-ben Link és joint Melléklet az előadáshoz.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
Az ellenőrzés, értékelés szerepe, módszerei A teljesítménymérés
A marketingkommunikáció
Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés
A marketing piac tartalma
Bauer András – Berács József
Change blindness Változás -vakság.
Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?
Színhasználat Készítette: Bene Attila
Kalandorok kíméljenek! Július 29.. A címadás indoka Reklám céljai: –Termékeladás –Márkanév ismertsége –Márkakép kialakítása –Márkahűség kialakítása.
Fogyasztóvédelmi Felügyelősége Tipikus fogyasztói panaszok a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok tükrében április 3.
Az informatikai tanácsadás jövője – mit tehetünk érte? Hetyei József Certified Management Consultant (CMC) NJSZT szakértő főiskolai vezető oktató, szakvezető.
A vásárlási döntési folyamat Alternatívák értékelése
A marketingkommunikáció
 1.Interakcióban jön létre!  2.A megoldás is csak interakcióban  lehetséges, melynek eszköze a  kommunikáció  (speciális kommunikáció)  Kommunikációm.
Térszemlélet, időérzék fejlesztése
Fázisátalakulás kevert szálak kötegeiben Kovács Kornél és Kun Ferenc Debreceni Egyetem Elméleti Fizikai Tanszék.
Házi dolgozat szolgáltatásmarketing mystery shopping máv
Nordemende Radio - Spectra Futura tetszőleges tárgy bemutatása Jakab Renáta.
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
REKLÁM I. Reklámkommunikáció I.
Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika december 26.
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
Közigazgatási technológia E-kormányzat. E-kormányzat jelentősége Kormányzási reform Közigazgatási modernizáció Közszféra fejlődése.
Társ a tanulásban. Marketingterv készítése 2. szakasz Marketingterv készítése.
Csúcstermék=csúcsminőség? április Nem mindig az új a legjobb!
Csomagolás. Azoknak a műveleteknek az összessége, amelyeknek alapvető célja: a termék védelme, ill. szállításra, tárolásra alkalmassá tétele, egységbe.
A reklám centruma.
Ipari ökológia 7 A "szimbiózismenedzsment" feltételei: bizalom, távolság Dr. Bezegh András.
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
„ Kalandvágyból felelősség” Ismerjük meg az Ifjú Polgárőrt Dr. Christián László PhD tanszékvezető egy. docens NKE RTK.
UGYE TE IS AKAROD? Sas István Kommunikációs Akadémia A befolyásolás titkai a társadalmi célú reklámban.
Fogyasztói magatartás
Készítette: Lőrincz Ágota óvodapedagógus
Készítette: Juhász Attila
HIVAMAT Lénárt Miklósné Szolnok 2012 augusztus 23-25
Kommunikációs gyakorlatok Koncz Katalin egyetemi tanár
ONLINE MARKETING STRATÉGIA
Előadás másolata:

Miként jut el a fogyasztó a reklám hatására a vásárlásig? AIDA modell Cselekvés, vásárlás Vágyak felkeltése Érdeklődés felkeltése Figyelemfelkeltés Vond magadra a figyelmet, tartsd fenn az érdeklődést, kelts vágyat és válts ki a cselekvést!

Figyelemfelkeltés Blickfang szerepe A fogyasztó passzív figyelmének felkeltése Speciális médiumok Erős hatások Elhelyezés Méret Újdonság Mozgás Színek, kontrasztok

Érdeklődés felkeltése Reklámüzenet jelentősége Asszociáció keltés Emlékezetben való megmaradás – ismétlés Vágyak felkeltése „Nekem is kell egy ilyen !”

Cselekvés, vásárlás Konkrét támpontok a cselekvésre, vásárlásra Cég neve Embléma Márka