Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Freesoft által generált megjelenések száma május 26. és szeptember 24. között 214 megjelenés  62 a nyomtatott sajtóban  137 az online médiában.
Advertisements

A szervezeti belső kommunikáció A belső public relations
Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
Etikai Kódex.
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
A szponzorálás.
A helyi lapok szerepe az önkormányzati kommunikációban
A PR eszközei. Az elmúlt évtizedben a csúcstechnológia három fontos területén, a számítástechnikában, a távközlésben és tömegkommunikációban végbement.
INFOKOALÍCIÓ TÁMOP pályázat január 01. – június 30.
Lobbizás az egészségügyben
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Public Affairs – Issues management
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
10. Tétel Sikeresen működő üzletét az igényeknek megfelelően bővíteni szeretné. Ehhez szüksége van egy üzleti terv elkészítésére. Foglalja össze, hogy.
DPR kommunikáció alapelvei
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
Közönségkapcsolatok (PR)
A személyes részvétel előnyei Legyünk jelen! Piac & Profit Demcsák Mária alapító főszerkesztő.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Corporate Identity a szállodaiparban
Marketingkommunikáció
Vállalkozásgazdaságtan 1. előadás
Közönségkapcsolat (public relations)
Kommunikációs politika
Közönségkapcsolatok (PR)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
Válságkezelés. Mi a célja? A válság negatív hatásainak csökkentése vagy kiküszöbölése A szervezet (imázsa) és az érintettek védelme.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
A stratégiai tervezés eszközei: STAKEHOLDER-elemzés
Reklámozás, Public Relations
tevékenység a könyvtárban
Public relations/ learning community relations tevékenység az iskolai könyvtárban.
Kommunikációs politika Összefoglaló feladatok
A marketingkommunikáció
A marketing piac tartalma
DPR kommunikáció lehetőségei
Tudásszervezetek értékteremtésének anomáliái
Kérdések a második zh-hoz
Sponsorare necesse est
Szervezeti viselkedés Bevezetés
A marketingkommunikáció
Az üzleti vállalkozás kialakulása, fogalma, a vállalkozás környezete
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Kulturális tevékenységek és a közügyek kezelése (issue management) (Managementul activităţii culturale)
Szakszervezeti demonstrációk szervezése és kommunikálása
Marketing alapok Kopcsay László.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Vállalkozásmenedzsment I.
Vállalkozásfejlesztés Kazincbarcika térségében Wächter Balázs.
A szerkezetfejlesztés résztvevői körének létrehozása – márkaépítés és városkommunikáció a vonzó városrészekért XX. Országos Főépítészi Konferencia Miskolc,
Számvitel S ZÁMVITEL Dr. Ormos Mihály. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Előszó Tizenkét előadás (92)
AZ ITD HUNGARY ZRT. ÉS AZ ENTERPRISE EUROPE NETWORK VÁLLALKOZÁSOKAT TÁMOGATÓ TEVÉKENYSÉGEI Pólus Program Információs Napok 2009.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos
CSR.
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Közigazgatási-civil partnerségi kapcsolatok
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
Előadás másolata:

Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt

A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése és folyamatos ápolása A szervezet vezetőinek a szervezet tagjaival, csoportjaival, érdekképviseleteivel, valamint tulajdonosokkal folyamatosan fenntartott kommunikációs és kapcsolatszervező tevékenysége A vállalat külső környezetével kiépített kommunikációs kapcsolatok összessége, mely segíti a szervezet társadalmi, illetve piaci elismerését, kedvező image, bizalom kialakítását Mindhárom válasz helyes A belső PR Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja, a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése és folyamatos ápolása A szervezet vezetőinek a szervezet tagjaival, csoportjaival, érdekképviseleteivel, valamint a tulajdonosokkal folyamatosan fenntartott kommunikációs és kapcsolatszervező tevékenysége A vállalat külső külső környezetével kiépített kommunikációs kapcsolatok összessége, mely segíti a szervezet társadalmi, illetve piaci elismerését, kedvező image, bizalom kialakítását Mindhárom válasz helyes X X

A külső PR Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése és folyamatos ápolása A szervezet vezetőinek a szervezet tagjaival, csoportjaival, érdekképviseleteivel, valamint tulajdonosokkal folyamatosan fenntartott kommunikációs és kapcsolatszervező tevékenysége A vállalat külső környezetével kiépített kommunikációs kapcsolatok összessége, mely segíti a szervezet társadalmi, illetve piaci elismerését, kedvező image, bizalom kialakítását Mindhárom válasz helyes A szponzorálás Egy intézmény műalkotást, esetleg eseményt anyagilag támogat kommunikációs természetű ellenszolgáltatás fejében Jelentősebb gazdasági erejű szervezeteknek a tágabb közösségi közérdekű céljait, törekvéseit szolgáló támogatás Tartósan vagy váratlanul hátrányos helyzetbe kerülő kisebb csoportok önzetlen, ellentétel nélküli megsegítése pénzzel vagy termékkel Egy esemény, rendezvény, vagy intézmény támogatása konkrétan maghatározott, előre kikötött értékesítést támogató ellenszolgáltatások fejében X X

A mecenatúra Egy intézmény műalkotást, esetleg eseményt anyagilag támogatott kommunikációs természetű ellenszolgáltatás fejében Egy esemény, rendezvény, vagy intézmény támogatása konkrétan meghatározott, előre kikötött értékesítést támogató ellenszolgáltatás fejében Tartósan vagy váratlanul hátrányos helyzetbe kerülő kisebb csoportok önzetlen, ellentétel nélküli megsegítése pénzzel vagy termékkel Egy esemény, rendezvény, vagy intézmény támogatása konkrétan maghatározott, előre kikötött értékesítést támogató ellenszolgáltatások fejében Az adományozás Egy intézmény műalkotást, esetleg eseményt anyagilag támogatott kommunikációs természetű ellenszolgáltatás fejében Egy esemény, rendezvény, vagy intézmény támogatása konkrétan meghatározott, előre kikötött értékesítést támogató ellenszolgáltatás fejében Jelentősebb gazdasági erejű szervezeteknek a tágabb közösségi közérdekű céljait, törekvéseit szolgáló támogatás Egy esemény, rendezvény, vagy intézmény támogatása konkrétan maghatározott, előre kikötött értékesítést támogató ellenszolgáltatások fejében X X

Sajtótalálkozó Újságírókat megpróbál rávenni a cég, hogy pénzért kedvező cikket írjon a termékükről Szakszerű és pontos információadás a sajtó részére az üzleti törekvésekkel összhangban Sajtóban dolgozók szakmai találkozója a kapcsolatok elmélyítése céljából Újságírók évfolyam- találkozója Road Show A program állandóan változik, a helyszín mindig ugyanaz Utazó cirkusz, országjárás,vidékjárás,kom plex rendezvény Közvetett termék- és szolgáltatáskontaktus Csak televíziós csatornák szervezhetik X X

New Realease Újságírók által megírt cikk A vállalat határozza meg, hogy az általa készített cikket a sajtó mire használhatja fel Kész, professzionálisan megírt cikket jelent Olyan cikket jelent, amelyet pénzért ad el a cég Válságkommunikáció gazdasági válság esetén alkalmazott marketingkommunikáció Pénzügyi válság esetén alkalmazott marketingkommunikáció Világválság esetén alkalmazott marketingkommunikáció Általános válsághelyzetekhez kapcsolódó kommunikáció X X

A PR azáltal, hogy kialakítja a jó hírnevét, ápolja a bizalmat, azt a képzetet kelti, ha a szervezet jó, akkor jók a termékei és a szolgáltatásai is. PR mint szemléletmód, magába foglalja a tájékozódást, a tájékoztatást es a visszacsatolást. A hírnév annak az eredménye, amit teszel, amit mondasz és amit mások mondanak rólad. I I I

A PR céljának főként az eladás növelését tekintik, míg a reklám feladata a bizalomépítés, a jó kapcsolat kialakítása, megtartása Addig nem lehet jó a szervezet belső PR- ja, míg nincs megfelelően megszervezve a kommunikáció. A belső PR célja az, hogy a dolgozó fontosnak érezze a vállalat céljait, ami úgy érhető el, ha a vállalat elhiteti, meggyőzi dolgozóját, hogy ő is fontos a vállalatnak. H I I

A munkatársak közötti kapcsolatok feladata, hogy kölcsönösen előnyös kapcsolatokat létesítsen és tartson fenn a szervezet vezetése és alkalmazottai között. A sikeres szponzorálás feltétele csak a vállalat gazdasági, pénzügyi lehetősége. A szponzorálás és a mecenatúra azonos tartalmú kifejezések. Orientációs kézikönyv: az új munkatársaknak készült információs anyaggyűjtemény. H I I I

Ágazati kapcsolatok építése Fogyasztói ügyfélkapcsolatok kezelése Issue Management (kiadvány) A fogyasztókkal, ügyfelekkel folytatott kommunikáció és kapcsolatok szervezése. Egy adott témában és/vagy időben megjelenő érdekcsoportokkal folytatott kommunikáció és kapcsolatok szervezése Az ágazati partnerekkel és versenytársakkal folytatott kommunikáció és kapcsolatok szervezése.

Kiadói, szerkesztőségi kapcsolatok Újságírói kapcsolatok Pénzügyi kapcsolatok építése Befektetési kapcsolatok A hatóságokkal, szervezetekkel, valamint befektetőkkel és részvényesekkel folytatott kommunikáció és kapcsolatok szervezése A potenciális befektetőkkel szükséges kommunikáció és kapcsolatok szervezése A nyomtatott és elektronikus média intézményeivel, kiadóival, szerkesztőségeivel folytatott kommunikáció és kapcsolatok szervezése, a szerkesztői munka orientálása. A média újságíróival, munkatársaival folytatott kommunikáció és kapcsolatok szervezése, az újságírói munka orientálása.

Részvényesi kapcsolatok Civil és nem kormányzati kapcsolatok Érdek-képviseleti kapcsolatok Kisebbségi kapcsolatok A civil szféra szervezeteivel és azok képviselőivel folytatott kommunikáció és kapcsolatok szervezése. A társadalomban sajátos helyzetük alapján elkülönülő kisebbségi csoportokkal, szervezetekkel és azok képviselőivel folytatott kommunikáció és kapcsolatok szervezése. A részvényesekkel folytatott kommunikáció és kapcsolatok szervezése. Az érdek-képviseleti szervezetekkel és azok képviselőivel folytatott kommunikáció és kapcsolatok szervezése.

Kormányzati kapcsolatok építése Önkormányzati kapcsolatok építése Public Interest Szakmai kapcsolatok építése Az önkormányzati szervezetekkel és azok képviselőivel folytatott kommunikáció és kapcsolatok szervezése A szakmai szervezetekkel és intézményekkel folytatott kommunikáció és kapcsolatok szervezése A társadalom tagjaival folytatott kommunikáció A döntéshozó és végrehajtó hatalmi, a kormányzati szervezetekkel és azok képviselőivel folytatott kommunikáció és kapcsolatok szervezése

Termék-, tevékenység-, szolgáltatás- PR Támogatáspolitika Válságkommunikáció A válsághelyzetekhez kapcsolódó kommunikáció és kapcsolatszervezés szakterülete. A lehetséges támogatókkal történő kommunikáció és kapcsolatok szervezése Értékesítéscentrikus tájékoztató, és piaci környezetet befolyásoló tevékenység.