kommunikációs rendszer környezeti dimenzió célcsoport (véleményvezér)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
Advertisements

5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
A verbális kommunikáció
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Munka - lakás - szabadidő egysége és szervezése pszichiátriai rehabilitáció gyakorlatában Dr. Pető Zoltán.
Felsőoktatási menedzsment MA Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia november 17. dr. Princzinger Péter.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Új Esély munkakonferencia október 13. Braun József.
Közösségek és célcsoportok konstruálása dr. Szöllősi Gábor, szociálpolitikus, PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék.
Kommunikáció- nyilvánosság- részvétel
& ERŐFORRÁSOK AZONOSÍTÁSA
A fogyasztói magatartás
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
„A MEGYEI KÖZMŰVELŐDÉSI FELADATELLÁTÁS A JÖVŐBEN!” PÉCS Április 1.
A vállalkozások környezete
MIBŐL ÁLL A TÉVÉMŰSOR MIBŐL ÁLLNAK A TÉVÉK MIBŐL ÁLL A MÉDIARENDSZER Riport, hírműsor médiastruktúra.
Marketingkommunikáció
Kommunikáció.
(1) A marketingkörnyezet
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
A TUDÁS TÁRSADALMA A TUDÁSTŐKE TÉRNYERÉSE PARADIGMAVÁLTÁS: –A nemzetgazdaságok szerkezeti átalakulása: az ipar és a mezőgazdaság részarányának csökkenése,
A konfliktusok és elhárításuk
A SZÉLSŐJOBBOLDALI IDEOLÓGIA REPREZENTÁCIÓJA A DEBRECENI EGYETEMISTÁK KÖRÉBEN Sőrés Anett Debreceni Egyetem, Szociológia MA II. Témavezető: Prof. Dr.
Közigazgatási kommunikáció
PUBLIC RELATIONS TEMATIKA
Kommunikációs politika Összefoglaló feladatok
KULTÚRA, ÉRTÉKEK, NORMÁK, DEVIANCIA
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Kommunikációs egyenlőtlenségek B 18. tétel A médiaelmélet fő kérdései: hatalom egyenlőtlenség.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
„A győri szennyvíztisztító telep fejlesztésének információs DNS vizsgálata és a kommunikációs zsanérfunkciók működtetése.” „Regionális fejlesztések és.
Sponsorare necesse est
Ideológiák.
2007/2008 II.: MENEDZSMENT GYAKORLATOK
EGY MÉRÉS NEM MÉRÉS? NEMZETI ÉS TELEPÜLÉSI SZINTŰ IFJÚSÁGI STRATÉGIÁK KUTATÁSI SZÜKSÉGLETEI Kádár-Csoboth Péter Nemzetközi trendek, új kihívások.
A marketingkommunikáció
A verbális, nonverbális- és metakommunikáció
vizuális kommunikáció
Az első és második nyelv elsajátítás elméletei
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Kulturális tevékenységek és a közügyek kezelése (issue management) (Managementul activităţii culturale)
A kommunikációra alapozó elméletek
Petrou Thessalia, spanyoltanár MA_LMK
Információs Társadalom- és Trendkutató Központ 1111 Budapest, Műegyetem Stoczek u St ép 108. Telefon: Telefax: Web:
Kompetencia -eredményesség
Civil Európa – civilek Európában
Az epikus művek elemzésének lehetséges szempontjai
Hol használjuk? küldő jel csatorna fogadó Partner háttérismeretei Partnerrel való viszonyunk Partner motivációja Kiegészítő mechanizmusa Hely Idő.
AdRisk Community action on Adolescent and Injury Risk – Közösségi összefogás a fiatalok baleseti kockázatának csökkentésére Európai szintű szituáció-elemzés,
Non-profit TV Kereskedelmi Rádió Újság Internetes Hírportál Üzleti TV Rádió Reklámozók és eladók Média Ügynökség Támogatók.
Kulcskompetenciák, munkaerő-piaci kulcskompetenciák
Szociálpszichológia 2. Illés Anikó. A kommunikáció folyamata Feladó Üzenet Vevő Csatorna Kód Kontextus.
A kommunikáció alapjai. Nem lehet nem kommunikálni Többcsatornás: verbális, nonverbális Többszintű: információközlés, viszonymeghatározás. Körkörösen.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
 A politikai berendezkedések: a demokrácia és a diktatúra  A rendszerváltás Magyarországon  Az Alkotmány  A politikai pártok ma Magyarországon.
Kicsi, közös és bank Az Autonómia Alapítvány kísérleti pénzügyi fejlesztő programjai Béres Tibor programfelelős.
Szociális foglalkoztatás szerepe a rehabilitációban Csicsely Ágnes Nemzeti Erőforrás Minisztérium Szociális és Gyermekjóléti Szolgáltatások Főosztály.
Manipulál-e a média?.  Média és a közönség viszonyának kérdése?  Befolyásol-e vagy sem?  Média legfontosabb információ forrás  Szabadidőnk többségét.
Manipulál-e a média FARKAS LAURA PEDAGÓGIA SZAK III. ÉVFOLYAM.
Kommunikáció. Mi a kommunikáció? Jelentése: 1. Tájékoztatás, hírközlés 2. Hírinformációk közlése és cseréje valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
A társadalmi marketing integrált modellje
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
A stílus.
Kommunikációs kampánytervezés
Kommunikáció. Mi a kommunikáció? Jelentése: 1. Tájékoztatás, hírközlés 2. Hírinformációk közlése és cseréje valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
Kommunikáció típusai.
A KOMMUNIKÁCIÓ MODELLJEI. S HANNON -W EAVER MODELL.
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Előadás másolata:

kommunikációs rendszer környezeti dimenzió célcsoport (véleményvezér) 2.ea Médiakapcsolatok A média vizsgálata társadalmi színtér kommunikációs rendszer környezeti dimenzió célcsoport (véleményvezér) csatorna és eszköz piaci szereplő

1. Társadalmi színtér(1.) a nyilvánosság dimenziói és szerveződése a média társadalmi szerepe (MacBride jelentés) a közvélemény szerkezete és dinamikája a pluralizmus ignoranciája

1. Társadalmi színtér (2.) A csoportképzés kritériumai pszichológiai (attitűdök, viselkedés) szociológiai (társadalmi helyzet) kulturális antropológiai (értékek, hiedelmek, kontextusok) kommunikációelméleti (információcsere)

2. A kommunikációs rendszer vizsgálata(2.) A rendszer elemei: forrás/küldő kommunikátor/média csatorna üzenet befogadó

2. A kommunikációs rendszer vizsgálata(4.) Az üzenet megkötései framek, fragmentálás dekontextualizálás formátum műfaj, nyelv, stílus

2. A kommunikációs rendszer vizsgálata(5.) A csatorna megkötései média-swot elemzés médiafogyasztás (OTS, F, GRP stb.) lefedettség (hatókör) közszolgálati-kereskedelmi a média-törvény és az ORTT digitalizáció

2. A kommunikációs rendszer vizsgálata (6.) A befogadói oldal vizsgálata dekódolás pluralizmusa befogadói attitűdök (érzelmek, hiedelmek) az információ beépülési folyamata a motiváció és a cselekvés kapcsolata médiafogyasztási szokások

3. Környezeti dimenziók (1.) Hazleton modell

4. Célcsoportok (1.) Grunig célcsoport tipológiája all-issue publics az apatikus közvélemény az single-issue / pressure groups involving-issue-only publics / hot-issue-publics

4. Célcsoportok (2.) Signitzer célcsoport tipológiája "Nem"célcsoport Látens célcsoport Tudatos célcsoport Aktív célcsoport

5. A média mint csatorna és eszköz (1.) Információ ismeretközvetítés Ismeretek- véleményformálás Vélemények meggyőződés Meggyőződés bizalomépítés Bizalom egyetértés Egyetértés együttműködés

6. A média mint piaci szereplő A média mint kettős piac termék fogyasztó/vásárló termelő/szolgáltató konkurencia mint profit és non profit vállalkozás