,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben” IX. Országos Konferencia Budapest, 2006. február 23–24. Mit esznek a Szigetlakók, és mit gondolnak.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kutatási eredmények Az Évgyűrűk Magánnyugdíjpénztár ügyfelei között végzett telefonos közvéleménykutatásról 2008 Április.
Advertisements

Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Hogyan segíthet városán, településén? Az egészséges életmód szemlélet beiktatásával a település életébe.  Étkezési tanácsadással  Dohányzás ellenes.
FOGYASZTÓI MAGATARTÁSTRENDEK HATÁSA AZ EGÉSZSÉGÜGYBEN
SZÁMÍTÓGÉPES JÁTÉKOSOK MOTIVÁCIÓINAK LONGITUDINÁLIS VIZSGÁLATA Kiss Orhidea Edith Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi.
Munkavállalás, munkavállalók Ausztriában egy kérdőív alapján Dr. Hardi Tamás tudományos munkatárs MTA RKK NYUTI.
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
Egészségérték-gazdálkodás: Mitől függ az egészségünk?
Internetes attitűdváltozások a felsőoktatási hallgatók körében 2002–2007 Dr. Vig Zoltán augusztus 26.
Jóvá Tett Hely Közösségi Foglalkoztató
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Adatok a romániai 1- és 2%-os kampányokról Határtalan Civil Nap, Budapest, május
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Frissdiplomások a munkaerőpiacon - a jövedelmet befolyásoló tényezők
Serdülőkorúak egészsége
“Hány pontot kapunk érte?” Milotta Lászlóné – asszisztens (Vasútegészségügyi NKK Kft – Pécs) Zsoldiné Turi Edit – fiziotherápiás asszisztens (Egyesített.
A dohányzás visszaszorítása érdekében megvalósuló program Segítség - a dohányfüst - mentes életért május 31.
Egészséges környezet - egészséges gyermek
Az öngondoskodás és a magánforrások szerepe az egészségügyi reformban
Fogyasztói magatartás, attitűdök a funkcionális élelmiszerek piacán
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
TÉT Platform Munkahelyi Munkacsoport Miért? Hogyan? Mit? - Eredmények
Aktív, egészséges életmód alsó tagozatos diákoknak
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Bánhidi M. (2007): Bevezetés a tudományos kutatásba NYME AK, Győr KÉRDŐÍVES VIZSGÁLATOK.
Egyházi iskolába járó serdülők iskolai attitűdje és döntéseik vizsgálata Kovács-Krassói Anikó PTE BTK „Oktatás és Társadalom” Doktori Iskola szeptember.
Kovács Ildikó (EME, Budapest) Lelovics Zsuzsanna (PTE ETK, Pécs)
A SZÉLSŐJOBBOLDALI IDEOLÓGIA REPREZENTÁCIÓJA A DEBRECENI EGYETEMISTÁK KÖRÉBEN Sőrés Anett Debreceni Egyetem, Szociológia MA II. Témavezető: Prof. Dr.
Alvás Világnapja, március 13. Kiss Katalin, kutatás vezető Szinapszis Kft. Így alszanak a magyarok - Egy piackutatás tanulságai -
Nemzetközi projekt az egészség társadalmi és gazdasági meghatározóiról Taller Ágnes december 4. DETERMINE.
Kiss Judit, Kerek Judit, Galgóczi Dóra, Lőrik Eszter
Országos Gyermekegészségügyi Intézet
A bio- és funkcionális élelmiszerek fogyasztói megítélése
Nők egészsége - védőnők egészsége Nők egészsége – védőnők egészsége Bózsváriné Ferencz Irén és Cieslarné Nádasdi Katalin védőnő Kőbányai.
Értelmi Fogyatékossággal Élők és Segítőik Országos Érdekvédelmi Szövetsége PATHWAYS II. Záró konferencia Fogyatékossággal élő fiatal felnőttek társadalmi.
Plazmaadással mások egészségéért!
CIVIL KEZDEMÉNYEZÉSEK PROGRAMJA március 20. CSAPAT BRÓDY IMRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA AJKA.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
EGÉSZSÉGMAGATARTÁS Egészségmagatartásnak nevezünk minden olyan tevékenységet, amelyet egy önmagát egészségesnek tartó személy vagy preventív céllal végez,
Oktatás kiemelkedő fontossága
Aktív, egészséges életmód alsó tagozatos diákoknak
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
Egészséges életmód Egészségmegőrzés
Pályázó: Nők-háza Egyesület Nagykanizsa Pályázati azonosító: IFJ-GY-ND-09-A/B0043 Pályázat címe: Kistérségi Ifjúsági Fórum – 2009.
EGÉSZSÉG ÉS JÓL-LÉT SZÉKESFEHÉRVÁR POLITIKÁJÁBAN Östör Annamária.
Speciális életmódjellemzők gyermekkori elhízásban Papp Gabriella 1, Lengyel Dénes 1, Józsa Lajos 2, Gönczi Ferenc 3, Degrell István 1 DEOEC Pszichiátriai.
Táplálkozástudományi kutatások – PhD konferencia Budapest, 2012
Egészségvédelem hónapról-hónapra
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
Német étkezési szokások
Internet a családban Székely Levente –
Mentálhigiénés team működése kórházunkban
Magyar Munkahelyi és Vállalati Sportszövetség Magyar Cégsport Szövetség Magyar Cégsport Szövetség H-1071 Budapest, Damjanich u. 39.
Egészségesek a roma nők?
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
A friss hal és haltermékek fogyasztói megítélése 2014-ben Ózsvári László – Fodor István – Bódi Barbara – Kasza Gyula HALÁSZATI TUDOMÁNYOS TANÁCSKOZÁS SZARVAS,
HAJLÉKTALAN EMBEREK PSZICHOAKTÍV SZEREHASZNÁLATA
Rozmisné Árpádföldi Zsuzsanna
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
HAJLÉKTALANSÁG ÉS DROGHASZNÁLAT
Tisztelt Szülők! Az alábbi kérdések megválaszolásával kérem segítsék munkánkat! Nincsenek jó, vagy rossz válaszok. Kérem minden kérdésnél azt az egy.
EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD 1.
Előadás másolata:

,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben” IX. Országos Konferencia Budapest, február 23–24. Mit esznek a Szigetlakók, és mit gondolnak a korszerű táplálkozásról? Kovács Ildikó, Lelovics Zsuzsanna Egészséges Magyarországért Egyesület

augusztus Célcsoport:  Fiatal felnőttek Üzenet:  Korosztály-specifikus (unod a kólát és a sült kolbászt?) Jelleg:  Kis költségvetésű, interaktív programok  Motiváció, ajándékok Színtér:  Civil Sziget Módszer:  Teszt, FFQ  Interaktív CD

Anyag és módszer Az idei 385 ezer bulizóhoz képest elenyésző számú – nem reprezentatív – mintán, 166 (0,04%) magyar anyanyelvű fiatalt kérdeztünk meg név nélküli, önkéntes és kitöltős kérdőív, valamint a Food Frequency Questionnaire (FFQ) segítségével táplálkozási szokásairól. A megkérdezettek közül 54 férfi (32,3%), 112 nő (67,7%), átlagos életkoruk 24,1 év±9,7év. A táplálkozási „szokások” vizsgálata a Szigeten szintén FFQ-val történt, az adatfelvételt megelőző – Szigeten töltött – napon fogyasztott ételek és italok elemzésével.

Mit tekintesz legfontosabb étkezésnek? Átlagosan 8 óra 26 perckor reggeliznek (6:30–10:30) Főként otthon reggeliznek (61,5%)

Reggeli és ebéd Csak 10,8% nem reggelizik, 3,1% nem ebédel Harmaduk-harmaduk otthon ill. munkahelyen (iskolában) ebédel 62,4% nassol, elsősorban unalomból, megszokásból, vagy „mert jó”

Mit ebédelsz, vacsorázol? vacsora ebéd

Mi jellemzi az étkezéseidet? Ínyenc vagyok, kifejezetten élvezem az evést Lassan, odafigyelve eszem, minden falatot megrágok Nem érdekel, hogy mit eszem, csak belapátolom az ételt Mindig máshol jár az eszem, rohanok, kapkodva, idegesen eszem Nem szeretek enni, csak turkálom az ételt

Mennyire vagy elégedett a táplálkozási szokásaiddal?

Élvezeti szerek használata

Kávéfogyasztás gyakorisága

Alkoholfogyasztás gyakorisága

Dohányzás gyakorisága

Életképek

Összefoglalás  A Szigeten történt táplálkozási felmérés eredményei jól összevethetők a hasonló korosztályban végzett egyéb, táplálkozási szokásokra irányuló vizsgálatok eredményeivel.  A kedvező eredmények okait még vizsgáljuk.  Feltevésünk szerint a Civil Sziget látogatói érdeklődő, tudatos fiatal felnőttek, amely táplálkozási szokásaikban is megnyilvánul.  A Szigeten a közösségi élmény válik meghatározóvá, ezért a szervezőknek és a civil közreműködőknek törekednie kell arra, hogy az egészséges életmód trenddé és trendivé váljon.  Erre az igény és a lehetőségek is adottak, s számtalan jó kezdeményezés történt már eddig is (tejsziget, főzelékfalás, sportprogramok), melyek sikert aratnak.

Egészséges Magyarországért Egyesület 1580 Budapest, Pf. 124 Telefon: