Totális Internetes Jelenlét – Az online kommunikáció átalakulása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
2014. június 28. Hálózati tanulás Hálózatok Internet Web 2.0.
WEB 2 eszközök, közösségi portálok az oktatásban
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
AZ INTERNET ADTA LEHETŐSÉGEK AZ ALKOTÓKÖZÖSSÉGEK KAPCSOLATÉPÍTÉSÉNEK TÜKRÉBEN Dóri Éva MMIKL képzőművészeti szakreferens október 1.
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
E-LEARNING ÁLTAL TÁMOGATOTT KÖNYVTÁRI MUNKAFOLYAMATOK
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Készítette: Kotymán Arnold PS ÁMK Társulás Cserkeszőlő
Keresőmarketing stratégiák
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
2009. október 12. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 6. előadás.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Közösségi portálok használata
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Mitől jó a céges weboldal?
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Középpontban: A mindentudó páciens Trendek az egészségügyi online kommunikációban Somogyi Máté Ügyfélkapcsolati igazgató Neo Interactive Kft.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Közösségi oldalak használata
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Digitális világ – interaktív táblán
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
2008. Április 8. Előadó: Schneider Henrik Online alkalmazások e-üzleti használhatósága a PC-s szoftverek kiváltásával.
Utazáselőtt.hu – Utazási betegségek online kommunikációja a keresőmotorok segítségével Szilágyi Monika (GSK)
Közösségi hálózatok. Social media és marketing: nem az a kérdés hogy csinálni kell-e, hanem hogy miként tegyük…
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Hol tart ma a gyógyszeripari marketing? – Az orvosok megmondják
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
NyEMRLSz Hittudományi Tanácskozás Tóbiás Attila A VILÁGHÁLÓ ÁLDÁSAI, KÍSÉRTÉSEI ÉS BUKTATÓI.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Kihívások az ötlettől a megvalósításig
Közösségi portálok használata Tepszis Barbara 8/A Salamon Róza (felkészítő tanár) Dr. Török Béla Óvoda, Általános Iskola, Speciális Szakiskola,Egységes.
SEO-trendek. A keresőoptimalizálás legújabb trükkjei. Hogyan kövessük a gyorsan változó Google-trükköket? Éles László seosiker.hu Köszönti Önt!
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Online marketing, webdesign, rich media 2018
Előadás másolata:

Totális Internetes Jelenlét – Az online kommunikáció átalakulása Máté Balázs, ügyvezető igazgató Abfox Kft. - Mindenki előtt egy lépéssel

Mi kell a sikerhez? Hova tart ma a professzionális online marketing? Tapasztaltuk, oktatjuk, alkalmaztatjuk: Corporate site -> Totális Internetes Jelenlét - Total Internet Presence, TIP Kezdetben: Fent vagyok az Interneten Igényes honlapom van Keresőoptimalizált honlapom van Foglalkozom a közösségi marketinggel Elméleti kutatások (SZIE Marketing Intézet) után gyakorlati tapasztalataink (GSK, Abbott, EGIS) eredménye: Teljeskörű Internetes Jelenlét (Total Internet Presence, TIP) megvalósítása

Lehet-e vényköteles gyógyszert reklámozni? 22/2001. (VI.1.) EüM. rendelet óta tudjuk, NEM SZABAD! (Kivétel gyógyszerismertetés) Mit tehetnek a vényköteles gyógyszerek gyártói? Online Publishing – rejtve eladni (úgy kommunikáljuk a gyógyszert, hogy annak neve ne jelenjen meg, ne sértsük meg a törvényeket) Mi kell ehhez? Egy kreatív ötlet, erre épülő, hatékony online marketing stratégia, és egy nagy látogatottságú, a Teljeskörű Internetes Jelenlétet megvalósító központi portál!

Hatékony online jelenlét BTL alapokon – TIP Total Internet Presence – Teljeskörű Internetes jelenlét = mindenhol MEGKERÜLHETETLENÜL jelen lenni a NET-en. Fizettet és ingyenes jelenlét. Fizetett: CPC kampányok (Google, Facebook stb.) Bannerek Fizetett cikkek Tartalomszponzoráció Hagyományos, offline PR és marketing is ismeri, alkalmazza

Hatékony online jelenlét BTL alapokon – TIP Total Internet Presence – Teljeskörű Internetes jelenlét = mindenhol MEGKERÜLHETETLENÜL jelen lenni a NET-en. Fizettet és ingyenes jelenlét. Ingyenes: Keresőoptimalizálás (horizontális és vertikális) PR cikkek elhelyezése partnerportálokon Tartalomcsere, partnerkapcsolatok más portálokon Linkstratégia (katalógusok, blogok, fórumok) Közösségi média (Facebook, Twitter) - Real Time Web Megosztók (Youtube)

Hatékony online jelenlét BTL alapokon – TIP Mi kell ehhez? Egy nagy és széles spektrumú tartalommal rendelkező, informatív, szolgáltatásokban bővelkedő, gyakran frissülő értékes weboldal. (nem az egyetlen eszköz már, azonban még mindig a legfontosabb!) Kedvezzünk a keresőmotoroknak (valid, keresőbarát honlapmotor, értékes tartalom) Nem csak a vertikális, a horizontális SEO talán még fontosabb! Szívesen, sok helyre felvegyék a linkünket (értékes tartalom) Újat és innovatívat nyújtsunk, folyamatosan frissüljünk (Real Time Web) Legyünk közösségi médiára nyitottak Legyünk kreatívak (a közösségi médiában is) Ne féljünk a konkurenciától, merjünk jelen lenni

Hatékony online jelenlét BTL alapokon – TIP A kommunikációs tölcsér végén egy hatékony weboldal álljon! Igényes design Usability és látogató vezetés Hatékony marketing szövegek Koncepció és stratégia Példák, ágazati mikroportálok: Utazáselőtt.hu Gyermekbetegségek.hu Könnyenfogyok.hu Macosz.hu Vitorlazas.hu Koncepció és stratégia: Nagy látogatottság -> nagy merítés -> nagy ismertség

Utazásra felkészítő portál: Utazaselott.hu

Utazásra felkészítő portál: Utazaselott.hu Utazási vakcinák népszerűsítése: Oltasd be magadat utazás előtt, különben…. Persze a legfontosabb, hogy keresd a kombinált, a Hepatitis A és B ellen is védő vakcinát! Miért jöjjön az oldalra: Időjárás Úticél kereső (országok leírása, bemutatása, lexikon) Programok Akciós utak (utazási irodák bevonásával) Utazási fórum Online tanácsadás Stb… … Utazási betegségek

Gyermek vakcinák portálja: Gyermekbetegségek.hu

Gyermek vakcinák portálja: Gyermekbetegségek.hu Gyermek vakcinák népszerűsítése: Oltasd be gyermekedet, mert ha nem sokkal rosszabb leszneki…. Persze a legfontosabb, hogy a rotavírus és a bárányhimlő ellen oltassuk be a gyermeket! Miért jöjjön az oldalra: Az összes gyermekbetegség leírása Gyermekorvos válaszol Széleskörű cikkarzenál gyermek témakörben (SEO) Szakszótár Játékok Szavazás Stb… … Védekezés a rotavírus és a bárányhimlő ellen

Vényköteles fogyókúrás tabletta: konnyenfogyok.hu

Vényköteles fogyókúrás tabletta: konnyenfogyok.hu Vényköteles fogyókúra tabletta: Fogyókúrázz, de ha azt az orvos segítségével teszed, akkor hatékonyabb vagy és egészséges is…. Miért jöjjön az oldalra: Cikkek fogyókúra témakörben Orvos válaszol Fogyókúrás kalkulátorok Szakszótár Fórum Fogyókúra blogok Fogyókúrát segítő programok (verseny stb.) … Menj el az orvoshoz, és kérdezd meg, mit csinálj (orvoslista)

Eredmények Mit értünk el: 35.000 – 132.000 közötti egyedi látogatószám 11-23% közötti konverzió (céloldalak látogatottsága) Mértékadó, saját média (ágazati mikroportál) Mi kellett ehhez: 1. Keresőoptimalizálás 2. Közösségi portálok (Face, Twitter, IWIW, Foursquare, LinkedIn) 3. CPC kampányok, keresőmarketing 4. Tartalomcsere 5. Linkstratégia 6. Blogok, fórumok, megosztók 7. Youtube chanel

Összefoglalva: Hova tart az online kommunikáció a gyógyszeriparban? A gyógyszer gyártók és marketingük „hírhedt” - rejtsük el mindenképpen (ha vényköteles, csak így tehetjük) – online publishing Kreatív alapkoncepció – erős ágazati mikroportál A keresőoptimalizálás, a közösségi marketinggel együtt sem elég - TIP Hatékony weboldalak: kutatásokon alapuló látogatóvezetés, nagy konverziós arány Nagyobb hangsúly az online eszközökre: önállóan működő egység, az offlinetól jelentősen különböző küzdőtér

Köszönöm figyelmüket!!! www.abfox.eu Máté Balázs, ügyvezető igazgató Abfox Kft. - Mindenki előtt egy lépéssel www.abfox.eu

Kövessenek bennünket: Web: www.HATEKONYHONLAP.hu Facebook: http://www.facebook.com/AbfoxIM