AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A helyi lapok szerepe az önkormányzati kommunikációban
Advertisements

LAKOSSÁGI KÖRNYEZETTUDATOS SZEMLÉLETFORMÁLÓ PROGRAM
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A A helyi kommunikációval foglalkozók képzése A MÚOSZ évtizedes tapasztalatai a helyi médiumok szerkesztőinek képzésében.
Sajó-Bódva Völgyi Hulladékgazdálkodási ISPA program PR kampányának ismertetése István Zsolt osztályvezető Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Alapítvány Logisztikai.
Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
1 TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ kommunikációs stratégiája és gyakorlata.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
Budapest, március 5. Az MNVH és a NAKVI szerepe az IKSZT program lebonyolításában Dr. Mezőszentgyörgyi Dávid főigazgató.
Nyilvánossági és tájékoztatási kötelezettségek Ékes Gyula, Váti Nonprofit Kft. Mátészalkai Területi Iroda Információs nap magyar partnerek részére, Békéscsaba.
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
Miért a Felis? Cégünk 2007-es megalapításakor az a felismerés vezérelt bennünket, hogy a vidéki, a kis- és közepes vállalatok, illetve a civil szervezek.
Kommunikációs Főosztály
DPR kommunikáció alapelvei
Az IKSZT címbirtokos szervezetek működtetési kötelezettségeiről VM Vidékfejlesztési, Képzési és Szaktanácsadási Intézet Budinszki István szeptember.
Agrár- és Vidékfejlesztési Operatív Program Budapest, február 9.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az.
Új Magyarország Vidékfejlesztési Program tájékoztatási és nyilvánossági feladatok 2009 ÚMVP Monitoring Bizottság június 29. Budapest.
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
S z o b a s z e r v í z L A K Á S M A G A Z I N. p o r t á lp o r t á l Szobaszervíz lakásmagazin internetes portál Az internetes Szobaszervíz lakásmagazin.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
Ugrás az első oldalra A jövőképtől a megvalósításig Városfejlesztés irányai, feladatok ban Dr. Szaló Péter szakállamtitkár A jövőképtől a megvalósításig.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
AaAa ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM ÉVES JELENTÉS 2008.
AaAa ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM Monitoring és értékelés.
Tájékoztatás az ÚMVP TS keret felhasználásáról Szarvas, december 11.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Integrált Kormányzati Ügyfélszolgálat működésének éves tapasztalatai,
Az ÚMVP intézményrendszere
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
Az ÚMVP kommunikációja Budapest, december 10.
DPR kiadványok tervezése, kivitelezése
2010. március 03. Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alapból az Új Magyarország Vidékfejlesztési Program I. és II. intézkedéscsoportjához kapcsolódó.
ÚMVP III-IV.tengely Budapest, Dr. Horváth Zita Agrár-vidékfejlesztési Főosztály.
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Europe Direct Hálózat Magyarország Vedd ki a részed! március 18. Vizsnyiczai Márta Békés Megyei EIP.
A HVI hálózat működése Dr.Tóth Ferenc 2040 Budaörs Templom tér
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
Dr. Kozári József egyetemi docens, igazgató Szent István Egyetem Közép-Magyarországi Regionális Szaktanácsadási Központ V. Országos Tanácsadási Konferencia.
Nyilvánosság biztosítása
A BKV kríziskommunikációs terve januári sztrájk esetére Budapest, január 11.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
„New Hungary” Rural Development Programme „A nemzetközi gazdasági válság hatásainak a vidéki térségekben történő kommunikációja” című Komárom-Esztergom.
Gazdasági kapcsolatok és regionális együttműködések Félixfürdő május 17. Miklóssy Ferenc alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
Új Magyarország Vidékfejlesztési Program III. tengelyes nem horizontális intézkedéseinek és a IV. tengelyes intézkedéseinek végrehajtási folyamata.
ÚJ SZEREPLŐ A VIDÉKFEJLESZTÉSBEN Helyi Vidékfejlesztési Iroda.
A NAKVI szaktanácsadási feladatai október 1-től Dr. Mezőszentgyörgyi Dávid főigazgató ”A szaktanácsadás szervezeti átalakulása” Budapest, október.
TÁMOP-5.5.2/09 „Önkéntesség elterjesztése” c. pályázati kiírás előzményei, céljai és háttér-információ Információs nap április 9.
A Nemzeti Koordinációs Pont feladatairól
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
1 Kézfogás a Magyar Vidék fejlődéséért : Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat (MNVH)
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ projekttel kapcsolatos kommunikációja,
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
Egy regionális rádió szerepvállalása B.-A.-Z. megye falvainak kulturális és társadalmi életében.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. (ISBN száma: ) Dr. Tóth Krisztina egyetemi docens GAZDASÁG- ÉS.
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Nyilvánosság biztosítása a TIE projektben
Előadás másolata:

AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA

Működési területek 1. Rendezvényszervezés 2. Megjelenés a nyomtatott médiában 3. Megjelenés az elektronikus médiában 4. Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat

Rendezvényszervezés Falunapok A Magyar Vidék Napja ÚMVP kommunikációs képzések Az FVM tevékenységi köréhez kapcsolható szakmai rendezvények Országos szakállamtitkári körút

Megjelenés a nyomtatott médiában Arculati megjelenés: az ÚMVP arculatának hangsúlyozása, repetitív elsajátítása PR-cikkek közlése megyei, valamint országos terjesztésű napilapokban Szakmai anyagok megjelentetése

A nyomtatott média cikkei Az ÚMVP heti rendszerességgel megjelenő cikkeit az program saját cikkszolgálatának újságírói készítik elő az elfogadott ütemezés alapján. A cikkeket először szakmailag, majd stilisztikailag korrektúrázzák a munkatársak és küldik vissza a cikkszolgálatnak. Az ő felelősségük az anyagok eljuttatása a kiadókhoz. Az összes korrektúra átvezetése kötelező, ellenkező esetben a teljesítés meg nem történtnek tekintendő.

Megjelenés az elektronikus médiában I. Online megjelenés - a honlap működtetése - frekventált honlapokon hirdetési felületek (bannerek) vásárlása - egyéb hirdetési felületek

Megjelenés az elektronikus médiában II. Televíziós megjelenés Két, egyenként 30 másodperces reklámfilm sugárzása reggel és este, főműsoridőben, a legnagyobb hazai adókon: MTV, RTL KLUB, TV2, ATV, DUNA TV

Megjelenés az elektronikus médiában III. Rádiós megjelenés Két, egyenként 30 másodperces hanganyag sugárzása. Az első hangulati elemeiben hasonlít a televíziós megjelenéshez, míg a második egy interjú (előre felvett, nem spontán)‏ Sugárzásuk folyamatos, a legnagyobb regionális és országos állomásokon egyaránt

Az elektronikus média cikkei Az elektronikus média cikkeinek korrektúrázása ugyanúgy történik, mint a nyomtatott média esetén, csak itt közvetlen a kapcsolat a szerkesztőségekkel. Rádió-és tv műsorok esetén a kérdéseket előre bekérjük, szükség esetén kiegészítjük. A telefonos interjúkat tanú jelenlétében adjuk, csak az előre egyeztetett kérdésekre válaszolunk. A munkafolyamatok során az egyes médiumok részéről megfelelő együttműködést tapasztaltunk.

Megjelenés egyéb elektronikus hirdetési felületeken Több olyan cég is jelentkezett a felhívásra, melyek egyedi hirdetési felületeket kínáltak. Így olyan helyekre is eljuthatnak az ÚMVP spotok, melyek különösen frekventáltak: hipermarketekben és gyógyszertárakban kihelyezett plazmatévék, illetve napi, átlagosan 60 millió letöltést produkáló közösségi oldalak

Arculati kézikönyv Az új arculati kézikönyv alapja az új embléma, mely a teljes arculat változását magával hozza hatékonyabb bevésődés a célközönségnél a program kommunikációjának lehető legszélesebb társadalmi lefedettsége Eszközök: határidőnapló, pendrive, cukorka, irodaszerek, léggömb, sátor… stb.

Az Arculati kézikönyv főbb elemei Logótípusok és használatuk Alkalmazási feltételek és tiltások Eszközök Kommunikációs anyagok Prezentációs alap Angol nyelvű szabályozási ismeretek

Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat (MNVH)‏ Az MNVH saját arculati elemei az ÚMVP intézkedés részeként az arculati kézikönyvben elfogadott szabályoknak megfelelően, és az ÚMVP logó elemeit felhasználva készülnek el, várhatóan ez év végéig. Cél, hogy a két program összefüggése az arculati elemeken keresztül is teljesen egyértelmű és beazonosítható legyen.

A HVI-k tevékenysége Feladatuk az ügyfelek tájékoztatása, a támogatási kérelmek összeállításában történő segítségnyújtás. Tapasztalatok átadása. Kommunikációs tevékenységük része a helyi médiumokban való szereplés és jelen vannak különböző internetes portálokon is.

Az Ügyfélszolgálati Bizottságról A gazdák ügyfélszolgálati tájékoztatása alintézkedés hatékony működtetése és felügyelete érdekében állította fel az ÚMVP Irányító Hatósága az Ügyfélszolgálati Bizottságot (ÜB). Elnöke: az AVF főosztályvezetője Titkára: az FVM VKSZI Tagjai: IH (2 fő), MVH (2 fő), MgSzH (2 fő)‏ Az ÜB munkájában résztvevő, szavazati joggal nem rendelkező küldöttek: Magyar Agrárkamara (2 fő), VKSZI (2 fő)‏ Az ÜB kéthetenként ülésezik, döntéseit konszenzussal hozza.

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!