A MAGYAR VÖRÖSKERESZT BÁZISISKOLÁJA 2002. SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

A sajátos nevelési igényű gyermekek, és a pedagógiai szakszolgálatok finanszírozása 2010-ben Előadó: Dr. Gergőné Babina Jusztina- igazgatónő Egységes Pedagógiai.
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Eszköszkölcsönzési szolgáltatások bemutatása
Dél – dunántúli Regionális „IPR” Tájékoztató Nap Pécs = Európa Kulturális Fővárosa! Építkezzünk tovább! A „BÁZIS”- tól, az „ERNYŐ”- ig! !
prizma tárház-projekt
A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
integrációs szaktanácsadó
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények Kiegészítő pedagógiai szolgáltatások.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
EGYMÁS-KÖZT Szakmai fórum l Nyíri Úti EGYMI - Kecskemét, Nyíri út Web:
SZIGORÚ ERKÖLCS SZÍNVONALAS OKTATÁS
Készítette: Grolyóné Szabó Éva május10.
Minőségi oktatás létrehozása – Hátránykompenzáció közoktatási és kulturális szolgáltatások fejlesztésével és tartalmi modernizációjával Magyarhomorogon.
A Magyar Vöröskereszt tevékenysége Pest megye népegészségügyében
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A sikeres integráció, inklúzió feltételei
A szociálpedagógus feladatai a Deák Ferenc Középiskolai Kollégiumban
Megváltozott feladatok a középiskolai kollégiumi nevelésben Egy svédországi tanulmányút tapasztalatai fényében.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
Pedagógiai szakszolgálat
„A három-ötperces eseményeknek különös varázsa van az életünkben” Bródy János.
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
Patrónus program és ezzel együtt az IPR bevezetése 2007/ 2008-as tanévtől a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók esélyenlőségének biztosítása céljából.
Pályaorientációs program SNI tanulók számára Éltes Mátyás Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Pécs.
"Legyen az esély egyenlő ..."
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
TAMOP-2.2.3/B-09/ Nyomonkövetési munkacsoport.
Óvodai és iskolai szűrő vizsgálatok
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
A sajátos nevelési igényű gyermekek, és a pedagógiai szakszolgálatok finanszírozása 2008-ban Előadó: Dr. Gergőné Babina Jusztina- igazgatónő Egységes Pedagógiai.
1 Mégis, kinek az érdeke? Szakvélemények, tantárgyi felmentések a nevelési tanácsadó, a szakértői bizottság és az iskolák szemszögéből Fehérvári Katalin.
Az óvoda-, és iskolapszichológia szakmai feladatkörei
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
AZ ÓVODA- ISKOLA ÁTMENET TEMATIKUS SZAKMAI MŰHELY MUNKATERVE Készítette: Garai Zoltánné műhelyvezető.
Integráló iskolák a közoktatásban
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
A Békéscsabai Központi Szakképző Iskolai tapasztalatok a vasútgépészeti szakmák képzésében április 29.
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt indikátorai Az Európai Unió támogatásával, az Európai.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban
Készítette: Kocsis Erzsébet
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Dr. Illésné Dr. Kovács Mária Borbás Emese
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
Az eredményesség mérése és szakmai ellenőrzés Összeállította: Barcziné Horváth Márta iskolaigazgató, IPR szakértő Kocsis Gáborné IPR szakértő.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
A Fejér Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Bicskei Tagintézménye
Szakszolgálati feladatellátás a JNSZMPSZ Kunhegyesi Tagintézményben
Előadás másolata:

A MAGYAR VÖRÖSKERESZT BÁZISISKOLÁJA SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA

TÁMOP / tanév „ÖSSZEFOGÁS SZIGETHALOM GYERMEKEIÉRT” projekt

ÓVODA-ISKOLA ÁTMENETI EGYÜTTMŰKÖDÉS ÓVODA ISKOLA ÁTMENETI MUNKAKÖZÖSSÉG ÓVODA ISKOLA ÁTMENETI MUNKAKÖZÖSSÉG HOSPITÁLÁSOK HOSPITÁLÁSOK KONFERENCIÁK KONFERENCIÁK

LOKÁLIS INTEGRÁCIÓ SPECIÁLIS TAGOZAT SPECIÁLIS TAGOZAT GYÓGYPEDAGÓGUS GYÓGYPEDAGÓGUS LOGOPÉDUS LOGOPÉDUS

LEHETŐSÉGEINKLEHETŐSÉGEINK ÚSZÁSOKTATÁS ÚSZÁSOKTATÁS KI MIT TUD KI MIT TUD SPORTVERSENYEK SPORTVERSENYEK ÚSZÁSOKTATÁS ÚSZÁSOKTATÁS KI MIT TUD KI MIT TUD SPORTVERSENYEK SPORTVERSENYEK PÁLYÁZATPÁLYÁZAT VIZSGÁLATOKRA UTAZÁS VIZSGÁLATOKRA UTAZÁS PÁLYAORIENTÁCIÓ PÁLYAORIENTÁCIÓ VIZSGÁLATOKRA UTAZÁS VIZSGÁLATOKRA UTAZÁS PÁLYAORIENTÁCIÓ PÁLYAORIENTÁCIÓ

SNI PREVENCIÓ FEJLESZTŐPEDAGÓGUS FEJLESZTŐPEDAGÓGUS GYÓGYPEDAGÓGUS GYÓGYPEDAGÓGUS LOGOPÉDUS LOGOPÉDUS SNI-S MUNKAKÖZÖSSÉG SNI-S MUNKAKÖZÖSSÉG óta óta FEJLESZTŐPEDAGÓGUS FEJLESZTŐPEDAGÓGUS GYÓGYPEDAGÓGUS GYÓGYPEDAGÓGUS LOGOPÉDUS LOGOPÉDUS SNI-S MUNKAKÖZÖSSÉG SNI-S MUNKAKÖZÖSSÉG óta óta

HHH-S ÉS SNI-S TANULÓK PÁLYAORIENTÁCIÓS FELKÉSZÍTÉSE HETI 2 FOGLALKOZÁS HETI 2 FOGLALKOZÁS PÁLYAVÁLASZTÁSI FÓRUM PÁLYAVÁLASZTÁSI FÓRUM ISKOLALÁTOGATÁSOK ISKOLALÁTOGATÁSOK PÁLYAVÁLASZTÁSI KIÁLLÍTÁSOK PÁLYAVÁLASZTÁSI KIÁLLÍTÁSOK PÁLYAORIENTÁCIÓS SZAKEMBEREK MEGHÍVÁSA PÁLYAORIENTÁCIÓS SZAKEMBEREK MEGHÍVÁSA HETI 2 FOGLALKOZÁS HETI 2 FOGLALKOZÁS PÁLYAVÁLASZTÁSI FÓRUM PÁLYAVÁLASZTÁSI FÓRUM ISKOLALÁTOGATÁSOK ISKOLALÁTOGATÁSOK PÁLYAVÁLASZTÁSI KIÁLLÍTÁSOK PÁLYAVÁLASZTÁSI KIÁLLÍTÁSOK PÁLYAORIENTÁCIÓS SZAKEMBEREK MEGHÍVÁSA PÁLYAORIENTÁCIÓS SZAKEMBEREK MEGHÍVÁSA

HHH-S TANULÓK TOVÁBBTANULÁSÁNAK NYOMONKÖVETÉSE, LEMORZSOLÓDÁS MEGELŐZÉSE HETI 2 ALKALOM HETI 2 ALKALOM HIÁNYOSSÁGOK PÓTLÁSA HIÁNYOSSÁGOK PÓTLÁSA ÉLETFORMÁK MEGISMERTETÉSE ÉLETFORMÁK MEGISMERTETÉSE KULTÚRA KÖZVETÍTÉSE KULTÚRA KÖZVETÍTÉSE NEHÉZSÉGEK ÁTHIDALÁSA NEHÉZSÉGEK ÁTHIDALÁSA SZOCIÁLIS, EMÓCIONÁLIS SEGÍTSÉG SZOCIÁLIS, EMÓCIONÁLIS SEGÍTSÉG BEILLESZKEDÉS BEILLESZKEDÉS HETI 2 ALKALOM HETI 2 ALKALOM HIÁNYOSSÁGOK PÓTLÁSA HIÁNYOSSÁGOK PÓTLÁSA ÉLETFORMÁK MEGISMERTETÉSE ÉLETFORMÁK MEGISMERTETÉSE KULTÚRA KÖZVETÍTÉSE KULTÚRA KÖZVETÍTÉSE NEHÉZSÉGEK ÁTHIDALÁSA NEHÉZSÉGEK ÁTHIDALÁSA SZOCIÁLIS, EMÓCIONÁLIS SEGÍTSÉG SZOCIÁLIS, EMÓCIONÁLIS SEGÍTSÉG BEILLESZKEDÉS BEILLESZKEDÉS

TANTESTÜLETTANTESTÜLET IPR KÉPZÉS 60 ÓRA IPR KÉPZÉS 60 ÓRA

„LEHETŐSÉG ÉLNI KELL VELE” „TÁRSADALMI HATÁSA CSAK JÓTÉKONY LEHET” „NEM CSAK A MENTORÁLT TANULÓKRA HAT” „LEHETŐSÉG ÉLNI KELL VELE” „TÁRSADALMI HATÁSA CSAK JÓTÉKONY LEHET” „NEM CSAK A MENTORÁLT TANULÓKRA HAT”

„IDEHOZZUK GYERMEKEINKNEK A NAGYVILÁGOT. IDEHOZUNK MINDENT AMI SZÉP, AMI JÓ, AMI NEMES ÉS AMIT ÉRDEMES” „IDEHOZZUK GYERMEKEINKNEK A NAGYVILÁGOT. IDEHOZUNK MINDENT AMI SZÉP, AMI JÓ, AMI NEMES ÉS AMIT ÉRDEMES” „IDEHOZZUK GYERMEKEINKNEK A NAGYVILÁGOT. IDEHOZUNK MINDENT AMI SZÉP, AMI JÓ, AMI NEMES ÉS AMIT ÉRDEMES”

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET KÖSZÖNÖM A FIGYELMET készítette: Simsik Zsuzsanna készítette: Simsik Zsuzsanna