Az innováció hatékonysága Zsámboki Gábor, vezérigazgató – Állami Nyomda
Innovációs stratégia hatások Termék életciklus Nemzeti sajátosság Pénzügyi források Piaci igények Innovációs stratégia hatások
Szűk piac megöli az innovációt
Csak az újdonság Nemzetközi szabványok életképes alkalmazása elengedhetetlen
Nemzetközi sikerek eléréséhez szoros együttműködések kellenek
Verseny-képes termékek Innovációs költségek Verseny-képes termékek Fontos az egyensúly megteremtése
Paradox, de több költés, kevesebb eredmény Közvetett költségek a bevétel százalékában
Kísérleti fejlesztés (ÁNY) Alkalmazott kutatás (partner) Alapkutatás (nincs rá lehetőség)
Gazdasági szempontok motiválják az innovációt
Milyen versenyelőnyt jelent a fejlesztés?
Megfelelő választ ad a piaci igényekre?
Megvan-e hozzá a szürkeállomány?
Elég bátor a vezető döntést hozni?
Segítség a kockázatok mérsékléséhez
500 millió fogyasztó 21 millió cég van 175 millió munkahely igényeit lessük Európában 175 millió munkahely van betöltve
Szoros kapcsolat a régió Állami Nyomda Csoport Közép-Kelet-Európában Szoros kapcsolat a régió magyarságával
A siker igazi alapja a Bizalom, elszántság, gondolkodásmód együttműködés.
A költségvetés bevételi oldalához csak az innovatív Az EU piacán 21 millió cég van, amelyek összesen 175 millió munkahelyet képviselnek, és félmilliárd fogyasztó szükségleteinek kielégítésén dolgoznak A költségvetés bevételi oldalához csak az innovatív és sikeres vállalatok tudnak hozzájárulni
Sikeres innováció feltételei: Vezetői megérzés Megfelelő piacméret Az innováció hatékonysága profitban és adóban mérhető!
Köszönöm a figyelmet! Köszönjük a figyelmet! www.allaminyomda.hu blog.allaminyomda.hu