VI. CRM konferencia - CEBC „ CRM? - Igen! A versenytársaink már csinálják! - De mit is? ” Számely Éva Vialto Consulting 2008. Május 28.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
BUDAPEST Budapest Fejlesztési Pólus BUDAPEST INNOPOLISZ Program Benedek Zsolt november 15.
Advertisements

A kenőanyag igazi szerepe a márkakereskedés életében Varsányi Gyula GÉMOSZ konferencia Győr, május 16.
Mennyire projekt érett a mai magyar társadalom? 1022 Budapest, Bimbó út 3. Telefon/fax:
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
AZ EURÓPAI KIVÁLÓSÁG MODELL ÉS SZEREPE AZ EU CSATLAKOZÁSBAN STRATOSZ KIADVÁNY 2003.
Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám-rendszer
Verfasser · weitere Angaben
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az informatika szerepe a vállalati kultúra és versenyképesség javításában Dr. Kornai Gábor AAM Tanácsadó.
 A legtöbb hazai bank alkalmazni fogja  Elengedhetetlen feltétel a megvalósítás  Scale Solutions  Stratégiailag fontos  Mérföldkő  Tudatos ggazdálkodás.
Versenyelemzés 8.fejezet.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Első a piacon, első a Legjobb Munkahelyek között 2004.
SZERVEZETFEJLESZTÉS Dr. Magura Ildikó.
INFORMÁCIÓRENDSZEREK FEJLESZTÉSÉNEK IRÁNYÍTÁSA.. Alkalmazás - projekt Alkalmazás - a vállalat tökéletesítésére irányuló új munkamódszer projekt - az új.
Költséghatékonyság házunk táján Mátyásföldi Imre LogControl Kft. Kontrolling a gyakorlatban.
tételsor 2. tétel A kistérség a korábbi együttműködési lehetőségek alapján megtartotta a soron következő ülését. Az ülés célja a logisztikai.
Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? A Cegos üzleti reggelije március 3.
Vállalati EEM. Vezetési orientációk változása Termelés Értékesítés Marketing Stratégia Minőség Emberi tőke Tudástőke idő.
Minőségmenedzsment 2. előadás
CRM Customer Relationship Management –
Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.
Teljesítményértékelés a VIP Humánpolitikai Rendszerben
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
A konfliktusok és elhárításuk
Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr
CRM Summit Hungary május 28. CRM az autófinanszírozásban.
Merre tart a hazai energiaszektor 2010 tavaszán. dr
A postai képzés lehetséges irányai a felnőttképzésben és a szakképzésben április 5. Előadó: Szűts Ildikó Humánerőforrás vezérigazgató helyettes.
Hiányzók: Varga László, Horváth Balázs Szervezeti környezet.
Szoftverminőség biztosítása
Robert S. Kaplan – David P. Norton Csanádi Gábor Tamás C8ITGY 2007.
Robert Kaplan – David Norton: Balanced Scorecard
Kontrolling házi dolgozat
Logisztikai kontrolling
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
BCG mátrix A BCG mátrix a vállalat stratégiai helyzetét két dimenzióban elemzi és értékeli: (relatív piaci részesedés és piaci növekedési ütem).
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
Termelésmenedzsment Production Management
Magyar Controlling Egyesület Szolnok, október 29. MCE Konferencia 2009 A controlling gyakorlata Bepillantás az államigazgatási kontrolling gyakorlatába.
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Minőség menedzsment 6.előadás
Az EEM helye a menedzsmentben
Controlling feladata A controlling időbeli dimenziói: 1. Stratégiai
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
Magyarországi kis és középvállalatok szerepvállalása a gazdasági növekedés előmozdításában Az Információs Társadalom Parlamentje Június 1-2.
ÜZLETI STRATÉGIÁTÓL A MINŐSÉGTERVEZÉSIG
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
C. R. M ? SZÁMADÓ NAP C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006.
1 Költségvetés tervezés 6. előadás. 2 Tartalom A tervezési renaissance Az éves operatív terv Mitől függ az éves operatív terv hatékonysága?
Vállalati stratégia március március március 28.
1 A kötöttpályás szakma perspektívái – Egész életen át tartó tanulás?! Perspektíva és jövőkép Zsoldos Marianna Humán Erőforrás Igazgató MÁV Zrt.
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
1 VIIR Vállalatirányítási Integrált Információs rendszerek I. (Történeti áttekintés - TEI) Szent István Egyetem TATA Kiválósági Központ és Informatikai.
Informatika a gyógyszeriparban Informatikai Vállalkozások Szövetsége E-egészség munkacsoport Lukács Lajos Munkacsoport vezető
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
„A vállalati társadalmi felelősségvállalásban rejlő lehetőségek kis- és középvállalkozások számára” Konferencia november 10. Hotel Mercure Buda.
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
8. tétel.
Szűk keresztmetszet a banki digitalizációban
Üzleti terv bemutatása
Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám-rendszer
Vállalati terv bemutató
Kire milyen szerep vár egy mobil projekt során
A STRATÉGIA KIALAKÍTÁSÁNAK FŐBB SZEMPONTJAI
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Előadás másolata:

VI. CRM konferencia - CEBC „ CRM? - Igen! A versenytársaink már csinálják! - De mit is? ” Számely Éva Vialto Consulting Május 28.

Mi az üzleti modell a CRM bevezetéséhez a középvállalati szektorban? 2 „…Kezdetben csak a legnagyobb cégek „engedhették meg maguknak” de ma már az ügyfélkapcsolati szoftvereket illetően is megkezdődött a szabványosodás és a középvállalatok is egyre gyakrabban döntenek bevezetés mellett….”

A középvállalat vezetőjének dilemmája a CRM beruházások kapcsán 3  CRM rendszerek drágák  Megtérülésük nehezen kimutatható  Nagyvállalatok könnyebben megengedhetik maguknak a többszázezres, akár milliárdos informatikai beruházásokat –Több ügyfél –Szélesebb termékportfolió De mit tegyünk mi?

Mikor és hogyan érdemes a CRM beruházásokat elkezdeni? 4 ⇨ Az ügyfélközpontúságot, mint stratégiai irányt a vállalat tudatosan piaci kihívásokra választja ⇨ Egységes, világos, részletekbe menő ügyfélközpontú jövőképet alkot ⇨ Stratégiai CRM katalizátorokat azonosít üzleti megtérülés alapján ⇨ Mérőrendszert alakít ki a sikeresség mérésére

Az ügyfélközpontúság tudatos választása Piaci kihívások: –Piaci liberalizáció & új belépő miatt élesedő verseny, agresszív versenytársi fellépés –Telítődő piac konkrét termékre –Korlátozások miatt profitnövekedési limit 5

Leggyakrabb célkitűzés: az eredményesebb ügyfélmegtartás & hatékonyabb értékesítés jobb ügyféladathasználaton keresztül 6 Forrás: AAM – Prism: Magyarországi CRM helyzetfelmérés

Termék centrikus Hatékonyság maximalizálás termékekre, funkcionális szervezeti egységeken belül. Ügyfél elégedettség Ügyfél elégedettsége vezérli a vállalati folyamatokat. Teljes, kezdetétől a végéig kontrollált kiszolgálási folyamat következetes végrehajtásban, együttműködő funkcionális szervezetek között. Ügyfél központú Szolgáltatások minőségén alapuló ügyfélérték maximalizálás hajtja a vállalati prioritásokat. Egyedi ügyfélre beállításokkal igazítható termékek nyújtásával. Egyedi ügyfél igényre Egyedi ügyfél igények vezérlik a teljes vállalati folyamatot. Az ügyfelek érdekeltté válnak a vállalat jövőjének sikerében, a jövőbeni termékeinek/szolgáltatásainak meghatározásában. A baseball analógia annak érzékeltetésére szolgál, hogy a vállalatoknak végig kell járniuk a teljes utat, ahhoz, hogy az ügyfél igényeihez hatékonyan igazodni tudjanak. Egységes, világos, részletekbe menő jövőkép Forrás:

Stratégiai CRM katalizátorok meghatározása üzleti modell alapján 8

A megfelelő teljesítmény-mérőrendszer hozza mozgásba a stratégiát A teljesítménymérés irányultsága az aktuális piaci követelményeknek stratégiai CRM céloknak megfelelően A vállalat valódi értékét annak(létező & potenciális) ügyfelei által megtestesített vásárlóértéket kifejező „ügyféltőke” határozza meg Strukturált & kiegyensúlyozott mérőrendszer 9 Michael Hammer: „You get what you measure” Forrás: CRMetrix, CRM Measurement survey, 2003.

Mikor és hogyan érdemes a CRM beruházásokat elkezdeni? 10 ⇨ Az ügyfélközpontúságot, mint stratégiai irányt a vállalat tudatosan piaci kihívásokra választja ⇨ Egységes, világos, részletekbe menő ügyfélközpontú jövőképet alkot ⇨ Stratégiai CRM katalizátorokat azonosít üzleti megtérülés alapján ⇨ Mérőrendszert alakít ki a sikeresség mérésére

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! 11