Gazdasági informatika II 19 colos monitorok bemutatása.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
EGÉSZSÉGKULTÚRA Mentsük meg saját magunkat?! Egészségfejlesztés I.
Advertisements

Amberger Árpád Vezérigazgató. SMART TV alkalmazásÖTV média-portál.
Pintér Tamás.  Egyszerűen: ◦ tudás ◦ hatalom  Bővebben: ◦ Az információ latin eredetű szó, amely értesülést, hírt, üzenetet, tájékoztatást jelent.
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
A mai kommunikáció és pragmatika órán azt a feladatot kaptuk, hogy írjunk egy olyan bejegyzést a saját honlapunkra, amit egy hét alatt.
Gazdasági informatika II LCD televíziók bemutatása.
Mennyire projekt érett a mai magyar társadalom? 1022 Budapest, Bimbó út 3. Telefon/fax:
A védés Ősz Rita.
Minőségi helyi termékek - Szekszárd és vidéke – Egy helyi termék rendszer működésének tapasztalatai Csillag Péter, ügyvezető Eco-Sensus Közhasznú Nonprofit.
Felkészítés az örömeteli együttműködésre otthon és az iskolában
Vizuális és web programozás II. TRTLB226 Tantárgyfelelős: Lénárt Anett mérnöktanár Rendszer- és Szoftvertechnológia Tanszék B137
Önismeret Horváth Renáta.
Karriertervezés.
Számitástechnikai alapismeretek
MP4 lejátszók.
Az emberek életében kellemes élmény a jól megszervezett nyaralás. És ezt a legtöbb esetben meg is akarják örökíteni. Csak az nem mindegy mivel teszik.
kötelező program, SZÁMONKÉRÉSEK
MI 2003/ Alakfelismerés - még egy megközelítés: még kevesebbet tudunk. Csak a mintánk adott, de címkék nélkül. Csoportosítás (klaszterezés, clustering).
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
Számítógépek a családban Készítette: Szmutku Zita MF-103a.
A számítógép előnyei (Ma és régen).
E-learning alapú távoktatásos képzés
Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004. Számonkérés Vizsga, vizsgaidőszakban szóbeli Témakörök: tematika sorai Megajánlott jegy: órai feladatok teljesítése.
Rendszer és modell szeptember-december Előadó: Bornemisza Imre egyetemi adjunktus.
Az Erasmus-program A napjainkban legnépszerűbb ösztöndíjprogram bemutatása.
A GÉPELEMEK, GÉPSZERKEZETEK II. TÁRGY ÁLTALÁNOS JELLMZÉSE
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Üzemtan KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Plazma. Miért hoztam létre? Mert szeretek a számítástechnikával foglalkozni, ezért hoztam létre ezt a weboldalt.
Gazdasági informatikából megkaptuk a félévi feladatot!!! Mindenki „nagy” örömére… 0. hét.
Gazdasági informatikából megkaptuk a félévi feladatot!!! Mindenki nagy örömére… 0. hét.
Ginf2 Werkppt Avagy a projekttervezés és kivitelezés buktatói.
GAZDASÁGI INFORMATIKA II.
Melyik a legmegfelelőbb lótáp vemhes kancák számára?
2007. március A TDK hete a Nyíregyházi Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Főiskolai Karán.
2009 Mit kell tudnom a tudományos diákköri munkáról? a Nyíregyházi Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Főiskolai Karán.
Ma vasárnap, július 27.vasárnap, július 27.vasárnap, július 27.vasárnap, július 27. vasárnap, július 27.vasárnap, 2014.
A DPR portál bemutatása Pioker Zoltán Bence november 18.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Frappáns novella a szeretetről...
Rövidtávú feladatok A tankönyvírás – e-learning anyag összeállítása.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Europapier Hungária A logisztika szerepe a versenyképességben Laskai István - Kócsó Tamás
Vélemények az Egészségügyi Szociális Munka mesterképzésről
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
J. Peterman Company Készítette: Nagy Eszter Novreczky Kamilla.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
Szabályos hasábok Mit tudok róla? (Know) Mit szeretnék tudni? (Wonder) Mit tanultam? (Learn) Oldalai kongruens Fontosab dolgokat szeretnem meg tudni? Meg.
Szabályos hasábok Mit tudok róla? (Know) Mit szeretnék tudni? (Wonder) Mit tanultam? (Learn) Oldallapjai kongruensek Minden megsyeretnek tudni ami erdekes.
Szabályos hasábok Mit tudok róla? (Know) Mit szeretnék tudni? (Wonder) Mit tanultam? (Learn) Szabályos sokszög az alapja. Mindent meg szeretnék tudni velük.
Szabályos hasábok Mit tudok róla? (Know) Mit szeretnék tudni? (Wonder) Mit tanultam? (Learn) Oldallapjai kongruensek Minden megsyeretnek tudni ami erdekes.
Általában a kétszintű informatika érettségiről. Források, ahol utána nézhetünk részletesebben:
Szoftverfejlesztés az Informatikus Szakigazgatási Agrármérnök szakon Bakó Mária Várallyai László DE, Gazdaságtudományi Kar.
Területmérlegre vonatkozó konzisztencia-vizsgálat Gazdasági Informatika Tanszék 2004/2005. tanév Utolsó frissítés:
Maczali Márk Zoltán IVP6PS. Az egyetem  Egyetem jelenlegi rektora: Prof. Dr. Torma András  A Miskolci Egyetem nagy múlttal rendelkezik ben Selmecbányán.
Magyarországi tapasztalatgyűjtő kiutazás a „Hagyományaink Gyümölcsei” projekt keretében szeptember
Visegrád, Könyvvizsgálat, Minőség-ellenőrzés és
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 1. konferencia.
Ez az én művem! Készítette: Govor Emőke Felkészítő tanár neve: Hegyesi Judit Iskola neve: Érmihályfalvi 1. számú Mezőgazdasási Főgimnázium Colegiul Agricol.
FERENCES ÖSZTÖNDÍJ PROGRAM
2008 Mit kell tudnom a tudományos diákköri munkáról? a Nyíregyházi Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Főiskolai Karán.
1 Tudásmenedzsment piactér KKV-nak (az „Okos Vállalkozás” koncepciója) Gyulay Tibor Tudásmenedzsment szakértő.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Tájékoztató NGB_ak012.
Ilyen számítógépet szeretnék
Számítógép Ft-ból Készítette:Kovács István Ferenc
Kölcsönös tanulás Gyakorlatának kezdeményezése: Néhány ajánlás
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
NGB_AJ040_1 Forgácsolás és szerszámai
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Előadás másolata:

Gazdasági informatika II 19 colos monitorok bemutatása

1. hét Újra az iskolapadban!!! Fellélegeztünk a vizsgaidőszak után egy kis időre, míg meg nem kaptuk a következő feladatunkat. Mi is ez? képessé válni több-szereplős (külső szakértő, belső megrendelő, IT- tanácsadó, hallgatótársak által befolyásolt) folyamatokban dolgozni, valós, gazdasági szempontból releváns feladatot adatvédelmi és szakmai szempontból korrekt módon kezelni, szűk határidők és konzultációs erőforrások mellett sikeresen működni, TDK-, ill. szakdolgozatok tartalmi elvárásait minimális szinten kielégíteni (a jeles értékű feladatok esetén JAVASOLT a TDK-n való indulás), a GINF1 és a GINF2 (ill. egyéb tantárgyak) ismereteit szintetizálni, az eddigi legjobb hallgatói feladatok tartalmi és technikai színvonalát meghaladni.

2. hét Sokat töprengtünk azon, hogy milyen termékcsoportot szeretnénk megvizsgálni és úgy döntöttünk, hogy az informatika területén maradva 19 colos monitorok vizsgálatába kezdünk. Több szakmabeli honlapot is megnéztünk információkat gyűjtve a termékekről. Rábukkantunk a Prohardver honlapjára, ahol a rengeteg érdekes hír és cikk közt megtaláltuk alanyainkat. 5 darab 19 colos monitort választottunk ki 5 különböző gyártótól. Ezek rendre az Asus, a Belinea, az LG, a Samsung és a Viewsonic termékei.

3. hét A termékek adatait feldolgoztuk.

4. hét A képek önmagukért beszélnek. A videón épp a termékek adatait töltjük fel.

5. hét/1 Ezen a héten „belecsaptunk a lecsóba”, magyarra fordítva nekiláttunk a nehezebb feladatoknak. Itt ranglistáztuk a termékeink tulajdonságait.

5. hét/2 =FKERES('Jellemzők és ranglisták'!D5;Segédtábla!$D$16: $E$19;2;0) Ezzel a képlettel tudtunk szövegformátumot is rangsorolni.

5. hét/3 Itt autoszűrőt használtunk, a termékek értékei különböző kategóriákra vannak bontva és elérhetjük a forrást is.

6. hét A már korábban, az első félévben megismert szakértői rendszert most ismét elővettük. Ez a szakértői rendszer Ez a szakértői kimutatása