Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketing mix Holt (1995).
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Tőzsde az Interneten Nagy György Péter.
Teszt Eladási hely.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Eladásösztönzés (Sales promotion)
A direkt marketing fogalma
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Készítette: Horváth Zsolt Éliás Krisztián
MARKETING.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Közgazdaságtan
Közműüzemeltető feladatai Önköltség csökkentése Bevételek biztosítása Jó benyomás (image) Megfelelő díj Műszaki feladatok Minőségpolitika PR.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing
Reklám.
Kereskedelem Szakmacsoport
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
Marketingkommunikáció
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Vásárlásösztönzés (sales promotion)
Közönségkapcsolat (public relations)
A kommunikációs mix elemei
Kommunikációs politika
Marketingkommunikáció
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Üzemtan
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Üzemtan KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Üzemtan
KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc
Agrár-környezetvédelmi Modul Vízgazdálkodási ismeretek KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
Szeretettel köszöntöm az Etikus cégek üzleti fórumán megjelenteket!
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Reklámozás, Public Relations
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Készítette: Veres Anita & Fülöp Szabina
PROMOTION Kotler: Reklám Személyes eladás Vásárlásösztönzés
A marketing piac tartalma
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kérdések a második zh-hoz
A reklám alapjai és formái 11. szeminárium
Személyes eladás Személyes eladáson az eladó személyes, aktív közreműködésével kialakuló üzletkötést és az ahhoz kapcsolódó folyamatot értjük. Jelentősége.
A marketingkommunikáció
8. Az eladásösztönzés.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek II. Számvitel és pénzgazdálkodás KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek II. Számvitel és pénzgazdálkodás KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Közgazdaságtan KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER ELEMEI. A marketingcsatornák önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeképpen.
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
PS. SP. POS. DM Fogalommagyarázat PS – Personal Selling SP – Selling Promotion POS – Point of Sales Advertising DM – Direct Marketing Személyes eladás.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Kérdések a második zh-hoz
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Előadás másolata:

Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc

Reklám II lecke

POS (Point of Sale) I. Kommunikációs folyamat utolsó közvetlen eladásösztönző eleme Kommunikációs folyamat során fellépő zavarok hatásának kompenzációja vagy csökkentése Többi reklámeszköz hatékonyságának növelése

POS (Point of Sale) II. Eladáshelyi reklám feladatai a promócióban: A vásárlók tájékoztatása (információs táblák, akciókról szóló tájékoztatások, árukhoz kapcsolódó címkék, táblák) Új termék bevezetésekor az eladáshelyi reklám szükségletteremtő funkciója (bolti megjelenítés és árubemutatás)

Az eladáshelyi reklám eszközei Nyomtatott anyagokElektronikus eszközökEgyéb eszközök, technikák SzórólapokVilágítási rendszerMintatermékek Öntapadós matricákVideófalakHáromdimenziós képek, hologramok PoszterekMegvilágított displayrendszerek Displayek, attrapok BrossurákVarázstükrökPolcokon a termékek elhelyezése TáblákHangos padlómatricákInteraktív POS rendszerek WobblerekPadlófestések

Public Relations Közönség (public): bármely csoport, amely valóságosan vagy potenciálisan érdekelt, vagy szerepet játszik abban, hogy a cég képes legyen céljait elérni. Public relations (PR): azon programok választékát jelenti, amelyeket azért alakítottak ki, hogy támogassák vagy védelmezzék a cég imázsát vagy egy-egy terméket.

Direktmarketing általános jellemzői Címzett jelleg, névre küldött üzenet Szegmens-specifikus tartalom Regisztrálható visszajelzés, közvetlen mérés Számítógépes adatbázis létrehozása

Leggyakoribb DM eszközök Levélreklám, DM (Direct Mail) Postai megrendelés (katalógus) Telemarketing Személyes eladás

A direktmarketingben leginkább értékesítésre kerülő cikkek jellemzői A disztribúciós résekben fordulhatnak elő A lehetséges vevők földrajzilag szórtan találhatók Átlagos kockázatú, megfelelően ismert termékek, szolgáltatások

Személyes eladás fogalma Személyes eladáson az eladó személyes, aktív közreműködésével kialakuló üzletkötést és az ahhoz kapcsolódó folyamatot értjük.

Prezentáció és szemléltetés I. AIDA formula Attentionfigyelem felkeltése Interestérdeklődés kialakítása Desirevágy felébresztése Actionüzlet megkötése

Prezentáció és szemléltetés II. Demonstráció során a kereskedő öt befolyásoló stratégiát alkalmazhat: Legitimitás Szakértelem Referencia Megkedveltetés Hatáskeltés

Ellenérvek legyőzése Lélektani ellenállás Logikai ellenállás

A reklámkészítés folyamata

Köszönöm a figyelmet!