I-IV OSZTÁLYOS ÚJBÖRVELYI ISKOLA Gyermeknapi játékprogram.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„A MI DALUNK” Picur Rádió - Ovi Roadshow
Advertisements

Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Szeretem a könyvtáram!.
A Vonzás törvényének alkalmazása, a mindennapjainkban címmel kerül megrendezésre február 9-én órától ezoterikus ismeretterjesztő előadásunk.
1994-ben telepedett le Arlóban, Magyarország északi határának közelében (Ózd mellett). Küldetésük a szemlélődésből és a testvériség megéléséből fakadó.
EURÓPA MAGYARORSZÁG.
Középszíntü testnevelés érettségi vizsga témakörei
Készítette:Tóth Nikolett
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
Óvoda.
„Művészettel a jövő művészeiért” TÁMOP-3. 1
Utcai és lakótelepi szociális munka
Fenyő utcai és Béketelepi játszóterek építése
INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT
VI. Interaktív Tábla Konferencia
Erzsébet királyné a 21. században Blogok, interaktív oldalak, filmek. Gödöll ő i tapasztalatok egy olvasóvetélked ő tükrében.
Eredmények II. • kreatív foglalkozás: 10 alkalom, 63 fő résztvevő • Police Klub: 11 alkalom, 95 fő • önismereti foglalkozások: 4 alkalom, 39 fő • partneri.
Az iskolai egészségfejlesztési normatíva terve A Népegészségügyi Tárcaközi Bizottság május 22-i és november 11-i határozata értelmében Dr. Somhegyi.
Felkészítés az örömeteli együttműködésre otthon és az iskolában
Ihász Gábor Általános Iskola
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
„A MI DALUNK” Picur Rádió - Ovi Roadshow
TÁMOP C-09/ „Kitárt karok” szeptember február 29. „Első lépés” – alacsony foglalkoztatási eséllyel rendelkezők képessé.
Gyermekjóga Horvátth Katalin, Gyógy- és fejlesztőpedagógus,
Összeállította: Gyulainé Bukovics Ildikó MEGELŐZÉS – ALKALMAZKODÁS - GONDOSKODÁS NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Interakció - Autonómia.
III. Kerület Óbuda-Békásmegyer Általános Iskola Medgyessy Ferenc utca
TAPASZTALATOK AZ ÓVODAI NEVELÉS GYAKORLATÁBAN
A szociális kompetenciák fejlesztése drámapedagógiai módszerekkel
Pályaorientációs tapasztalatok, hiányszakmák népszerűsítése Győrben
H OGYAN KÁROS AZ INTERNET ? E LEMZÉS VII. OSZTÁLYOS TANULÓK KÖRÉBEN Ozsváth Berényi Hajnal KAM – Regionális és Antropológiai Kutatások Központja.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Természettudományi projektek Ádám Ferencné KF TFK.
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Látható hangok Esztétikai foglalkozások 3-8 éves gyermekek
„A hátrányos helyzetű gyerekek anyanyelvi kompetenciáinak megalapozása, fejlesztése” c. könyvtári program gyakorlati tapasztalatainak összegzése.
Befogadó iskolák, befogadó pedagógus-közösségek
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
1. osztályos példa Bubernik Eszter
Társadalmi Felelősségvállalás Napja szeptember 24.
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
Drogokról Saját modul megvalósítás es tanév Készítette : Szegedi Károlyné.
TÁMOP / Önálló innováció az Erkel Ferenc Tagintézményben Délutáni sportfoglalkozás alsó tagozatos gyerekek részére készítette: Mócsán.
Siketmisszió. Siketmisszió - Protestáns Teológiai Intézet Nagy hagyományokkal rendelkező 1888-ban alapított állami intézmény óvodát és iskolát valamint.
K épes s ég F ejlesz t ő j átszó H áz és C salá D i N ap K özi M iku L ás P rogra M ja.
1. Utolsó Padból Program szeptember
A tanulói jelentés.
Tanévnyitó szeptember 1.. Iskolánk szeptember 1-jén 8 órakor tartotta ünnepélyes tanévnyitóját, mely zászlóbevonulással kezdődött.
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
 Iskolák magatartása  Tanulók motiváltsága  Szülők elhivatottsága  Gyermekjóléti Szolgálatok, családsegítők, gyámok, nevelőszülők véleménye JULI.
LEGO Dacta program.
Az Alkalmazott bábjáték pedagógiájának Adaptálása
MOBIL JÁTSZÓTÉR Önkénteskedj velünk! GYEREKESÉLY PROGRAM
(Ohrady). -Nagyszombati kerület -Dunaszerdahelyi járás Dunaszerdahelytől 6 km-re keletre fekszik.
A Biztonságos Böngészés Program március. 2 Az internet csodálatos dolog és nélkülözhetetlen eszköz MI A PROBLÉMA?
Projektvezetői megbeszélés Önfejlesztő terület február 11.
EGYÜTTMŰKÖDÉSBEN AZ ÜZLET Vállalkozói hálózat kialakítása Hajdú-Bihar és Bihor megyékben Két ország, egy cél, közös siker! Szőllősi Nóra Adrienn projektmenedzser.
A Nemzetközi Gyermekment ő Szolgálat biztonságos internet oktatási programjának tapasztalatai Nagyváradon.
Szeretnéd, hogy gyermeked szívesen és gátlások nélkül beszéljen majd angolul? Szeretnéd, ha minél korábban, Te magad vezethetnéd be játékosan az angol.
Égigérő mesefa Biblioterápiás foglalkozások az életminőség javításáért
XIX. századi költők a Facebookon
Szolnoki Tagintézmény
Zöld szervezetek és az Est Media Group közös kiadványa
A Kézmosás Világnapja A Kossuth Lajos Gimnázium Tiszaigari Általános Iskolájában
HELYI ÉRTÉKEK KÖZVETÍTÉSE AZ ÓVODÁS GYERMEKEKNEK
LEHETŐSÉGEK AZ ISKOLAI KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉSRE NEVELÉSBEN
3. osztályban.
„Út a munkához”program
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Előadás másolata:

I-IV OSZTÁLYOS ÚJBÖRVELYI ISKOLA Gyermeknapi játékprogram

Időpont: 2009 junius 1. Célcsoport: I.-IV. osztály Gyermekek várható létszáma: 24 gyermek Helyszín: iskolaudvar Erőforrások: - Humán erőforrások: két tanítónő - Anyagi erőforrások: papír, ceruzák, zsákok, székek, kötél, kendő, lufik, cérna, sálak, színes kréta A tevékenység kiértékelése: A játékok résztvevői emléklapot és édességcsomagot kapnak

A rendezvény forgatókönyve: IdőintervallumTevékenység 9 – 9:30Ország, város 9:30 – 9:45Zsákbafutás 9:45 – 10Kötélhúzás 10 – 10:30Uzsonnaszünet 10:30 – 11Lufis játék 11 – 11:30Háromlábas staféta 11: Rajzverseny 12 – 12:30 Kiértékelés

Ország - város A játék során a gyerekek ismereteket sajátíthatnak el. Ily módo mélyebben, érdekesebben és kevesebb fáradsággal raktározódik el a tudás.

Zsákbafutás A gyerekek megtanulnak valamiért kitartóan küzdeni, fejlődik a csapatszellem.

Kötélhúzás A gyerekeknek segít megtanulni azt, hogy hogyan tudják figyelmüket és erejüket egyszerre összpontosítani egy bizonyos feladatra.

Lufis játék A gyorsaság, ügyesség és koncentráció fejlesztésére szolgál ez a játék.

Háromlábas staféta Az alkalmazkodóképesség, együttműködés valamint a gyorsaság és koncentráció fejlesztése.

Rajzverseny A munkamegosztás, az együttműködés és az esztétikai érzék fejlesztése.

Kiértékelés A játékok résztvevői emléklapot és édességcsomagot kapnak.

Gyermeknap képekben