Učenički parlament D i ákparlament. U školi 86% učenika zna da postoji Učenički parlament, ali samo 30% je upoznato sa njegovim aktivnostima. Šta bi članovi.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mit tennél, ha minden egyes alkalommal, amikor szerelmes leszel valakibe el kell tőle búcsúznod?
Advertisements

Érintés.
Kompetencia - Interakció Összeállította: Alseczné Sipos Ibolya NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola.
A WPF stílusrendszer kreatív használata. Lássuk, mi van a kódon túl?
A mai kommunikáció és pragmatika órán azt a feladatot kaptuk, hogy írjunk egy olyan bejegyzést a saját honlapunkra, amit egy hét alatt.
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Mit olvas az utca embere – Mit olvasunk mi?. Bevezetés  Az én személyes kíváncsiságom  Szövegértési kompetencia fejlesztése az 5-8. évfolyamokon (TÁMOP.
Komplex Instrukciós Program
Pályázz okosan, pályázati kisokos
Értékelés a pedagógiában
Az ökoiskola kritériumrendszer megújítása Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója Budapest 2009 OKM OFI Szontagh Pál.
JÓ GYAKORLATOK AZ IKT ISKOLAI ALKALMAZÁSÁBAN
CEGLÉD május C osztály. Ím az „álomtábor”, mely 5 napig f ő hadiszállásunk volt.
Alkalmazható-e a mediáció az interneten elszenvedett jogsérelmek orvoslásában? Dr. Baracsi Katalin családjogi szakjogász, internetbiztonsági szakértő,
MAG Megelőzés Alkalmazkodás Gondoskodás Készítette: Fidler Mária
Összeállította: Gyulainé Bukovics Ildikó MEGELŐZÉS – ALKALMAZKODÁS - GONDOSKODÁS NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Interakció - Autonómia.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Apáczai Diáktanács. Mi is az Apáczai Diak Tanács? röviden? Hát az egy tanács ami a sulinkban különböző tevékenységeket csinal az iskolankban.
KÖRDOKUMENTUM készítése
Comenius Comenius programokról általában Az egész életen át tartó tanulás Európai Uniós program egyik pályázati egysége: 1.Iskolai Együttműködések.
Mit tennél, ha minden egyes alkalommal, amikor szerelmes leszel valakibe... el kellene tőle búcsúznod?
Szűcs Norbert A SIP oktatási tapasztalatai Magyarországon.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
HUMÁN SZOLGÁLTATÁSOK A DDRMK-BAN HUMAN SERVICES U CENTRU ZA ZAPOŠLJAVANJE JUŽNE ZADUNAVSKE REGIJE Hornyák István osztályvezető Dél-dunántúli Regionális.
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
AZ ATEISTA FILOZÓFUS.
Oktatási reformok tapasztalatai Pest megyei Tanévnyitó Tanácskozás Augusztus 31. Halász Gábor Országos Közoktatási Intézet.
Vásárlók, akik jelenleg Oriflame-kozmetikumokat vásárolnak Új vásárlók, akiket érdekelhet a Wellness by Oriflame Hogyan szólítsa meg őket? Beléptetés nyilvános.
Kompetencia alapú oktatás elterjesztése Hajdú-Bihar megyében Herpai Imre igazgató, HBMPI.
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
 a nagykaposi iskolák és fiatalok képviselői.  alakuló gyűlésünk október 9.-én volt.  rendszeresen találkozunk a nagykaposi szabadidőközpont.
Készítette: Devecseri Mátyás
A tanulói jelentés.
Nem más csak egyszerü logika!
Egy virágcserép és a sör története
Dr. Schiffer Csilla A család és az iskola kapcsolatának fejlesztése
mint ami mások szerint szükséges!
A z előadás tartalmáért teljes mértékben az ATI-VIZIG vállalja a felelősséget, és az semmilyen körülmények között nem tekinthető az.
Három hetet meghaladó projekt-hét Neked, rólad, hozzád szól a dal
A közgáz Az 5 legjobb dolog.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Csúcstermék=csúcsminőség? április Nem mindig az új a legjobb!
Név: Születési név: A megpályázott munkakör: Boltvezető Fejlődésének érdekében, és a cég igényeit is szem előtt tartva, az ország különböző részein történik.
A z előadás tartalmáért teljes mértékben az ATI-VIZIG vállalja a felelősséget, és az semmilyen körülmények között nem tekinthető az.
Alliance Francaise-Debrecen Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskola.
Tanórai szokásaim 5/14.
Beszámoló a projekt megvalósításának tapasztalatairól.
Készítette: Nyul Gábor1 Mérés-értékelés Norvégiában Parlament Oslo felülről.
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
Biztosan tapasztaltátok már, hogy manapság 2010-ben a számítógép elengedhetetlen az életben a tanulásban és a tanárok munkájában is. Nos mai beszámolóm.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
Vitaj! Üdvözöllek!.
Miért szükségszerű a változás a természettudományok oktatásában?
Biológia - Kémia
Dolgozói Elkötelezettség Új megvilágításban
Izomszövet: felépítés, feladat, működés, csoportosítás, eredetük
AXXA Termék Tapasztalatok
ŠKOLSKI SISTEM.
Mi számít? A műveim? Én mint költő?
Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója
Hungary-Serbia IPA Cross-Border Cooperation Programme – HUSRB/1203
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
3. osztályban.
Az elektronhéjak kiépülése
Gondolatim gondolatidról
Az elektronhéjak kiépülése
Előadás másolata:

Učenički parlament D i ákparlament

U školi 86% učenika zna da postoji Učenički parlament, ali samo 30% je upoznato sa njegovim aktivnostima. Šta bi članovi parlamenta mogli da urade ili možda to već rade? Az iskola diákjainak 86 % tudja, hogy létezik Diákparlament, de csak 30% ismeri annak tevékenységeit. Mit tehetnének, vagy tesznek ennek érdekében a parlament tagjai ?

Anketa je pokazala da 60% učenika misli da može svojim idejama i aktivnostima da utiče na život i rad škole. Kako, kojim aktivnostima i ponašanjem učenici mogu to da postignu? A kérdőív azt mutatta, hogy a tanulók 60% úgy gondolja, hogy ötleteivel és tevékenységeivel tud hatni az iskolai életre és munkára. Hogyan, mely tevékenységekkel és viselkedéssel tudnák ezt a tanulók elérni?

Šta učenike u parlamentu sprečava da budu aktivni, imaju inicijativu i aktivno sprovode svoje ideje? Mi gátolja a Diákparlamentben lévő tanulókat, hogy aktívak legyenek, kezdeményezzenek és megvalósítsák ötleteiket?

Da li smatrate da su nastavnici spremni da pomognu učenicima da realizuju njihove ideje? Gondoljátok-e, hogy a tanárok készen állnak a tanulóknak való segítségre, ötleteik megvalósításában?

Da li prenosis svom razredu o čemu se razgovaralo na sastancima Učeničkog parlamenta? Da li su učenici zainteresovani za to što im pričaš? Da li žele da i oni svojim idejama učestvuju u radu parlamenta? Átadod-e az osztálynak, amiről a Diákparlament gyűlésein szó volt? Érdeklődnek-e a tanulók az iránt, amit mesélsz nekik? Szándékoznak-e ötleteik által részt venni a parlament munkájában?

Na osnovu dosadašnjeg iskustva koje ideje se nastavnicima nisu dopale? Eddigi tapasztalataid alapján, mely ötletek nem tetszettek a tanároknak?

Da li iz nekog razloga nisi spreman da otvoreno i javno na sastancima parlamenta izneseš svoje mišljenje? Želiš li da nam to sada kažeš? A parlament gyűlésein valamiért nem állsz készen nyilvánosan, nyíltan kinyilvánítani véleményedet. Szeretnéd-e azt most nekünk elmondani?