Nemzetek közötti kommunikáció Bevezetés Kulcsszavak definiálása.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Advertisements

Miért érdemes francia nyelvi képzést választani? Franciául a világ minden részén beszélnek: az öt földrészen összesen több mint 200 millió ember beszél.
A kulcskompetenciák.
Globalizáció társadalmi összefüggései - kulturális globalizáció
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
Család.
MAKROKÖRNYEZET /1/ ÜZLETI KÖRNYEZET 2. előadás 2006/2007. tanév.
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
A nemzetközi üzleti élet etikája
Róma az örök város.
A Multinacionális Társaságcsoportok hatása az érdekvédelemre Magyarországon.
„Let’s speak!” angol nyelvi diákkör Jónás Lászlóné.
Negyedik előadás Március 11
Tanulás és tanítás a kulturális evolúció rendszerében
Szocializáció Fogalmak:
Kommunikáció.
Főző Attila László főszerkesztő-helyettes Számítógéppel segített kollaboratív tanulás.
Dobiné Bálint Katalin Protokoll ismeretek
Készítette: Pelle Mónika Szoc. ped. II. évfolyam
Dr. Tóth Olga PTE Illyés Gyula Főiskolai Kar, Szociális munka szak Társadalmi problémák szociológiája Levelező.
ERASMUS: Nagy lépésekkel Európába Külföldi tanulmányok szerepe az életpálya-tervezésben ERASMUS Információs Nap - NYME SEK december 7.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
Még ma is – amikor szinte minden családban van számítógép, sokak számára még ismeretlen a digitális írásbeliség, nem képesek bekapcsolni a számítógépet.
Új megközelítés - Anyaklubok Magyarországon Jónás Jánosné Szarvasi Fiatalok a Holnapért Egyesület április 3.
Politológia előadás A Pártrendszerek. Politológia előadás A Pártrendszerek.
Az amerikai (USA) kommunikáció
Kulturális antropológia II.. Evolucionizmus* Evolúció = Változás? Fejlődés? Rendezőelv? Integráció ~ differenciálódás Szociáldarwinizmus * Teoretikus.
A nemzeti és vállalati kultúra összefüggései
NAT 2007 kompetenciák.
III. előadás: Írásbeliség, egyén, társadalom
MŰVELŐDÉSTÖRTÉNET.
IN / TOLERANCIA Strédl Terézia Selye János Egyetem, Komárom
E-cherry adománybolt, adományboltok Magyarországon
Nyílt forrású szoftverek - néhány kiegészítés László Gábor előadásához - NHIT IT3 BT ülés Rátai Balázs -
DR. habil, Dr. Dr. VASS CSABA
A határon túli magyar nyelvűség
Innováció-ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban CLEAR.
Társadalmi és kultúraközi kommunikáció I.
Az innováció-átvételi döntési folyamat
Agresszió elleni program Millenáris. Valami hiányzik, és mástól követeljük.
Az idegennyelv-tanulással egszerzett plurikulturális kompetencia elősegíti az etnocentrizmus leküzdését. (Közös Európai Nyelvi Referencia keret – KER)
New View Beszámoló a tanárokkal történt interjúról.
Az iskolai pedagógiai program átdolgozásának előkészítése Nevelési értekezlet 2007.szept.20.
Gondolkodjunk el ! Zene A változások már léteznek!
„Reflektorfényben Te állsz”
Petrou Thessalia, spanyoltanár MA_LMK
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Szakértelmek és tudások integrációja Horváth Zsuzsanna Budapest 2013.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
A nevelési program, mint a fejlesztés stratégiája
Ellas / Elleniké / Demokratia Görög Köztársaság
HongkonG Kína kapuja.
Franciaország bemutatása szekunder kutatás alapján
Jelenkori társadalmi problémák és konfliktusok Tantárgyfelelős: Dr
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
A világ országai. Forrás: Wikipedia:HDI (az ENSZ HDR adatai alapján)
A világ országai.
Kulcskompetenciák, munkaerő-piaci kulcskompetenciák
Szociálpszichológia 2. Illés Anikó. A kommunikáció folyamata Feladó Üzenet Vevő Csatorna Kód Kontextus.
Reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori. Előzmények : Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas.
VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Női Erőforrás Menedzsment Tanácsadás nők, vállalatok számára Dr.habil. Ternovszky Ferenc főiskolai tanár BGF.
Interkulturális kommunikáció Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara HR-klub október 24.
A népesség összetétele
Kommunikáció. Mi a kommunikáció? Jelentése: 1. Tájékoztatás, hírközlés 2. Hírinformációk közlése és cseréje valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
Csapatnév – fogalmak - Megoldás
Kommunikáció. Mi a kommunikáció? Jelentése: 1. Tájékoztatás, hírközlés 2. Hírinformációk közlése és cseréje valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
40. GLOBALIZÁCIÓ ÉS GLOBÁLIS FOLYAMATOK.
Előadás másolata:

Nemzetek közötti kommunikáció Bevezetés Kulcsszavak definiálása

Kommunikáció  Nyelv  Testbeszéd  Értékek

Kluckhorn Kultúra: Kluckhorn senk Olyan vagy, mint senki más néhány társad Olyan vagy, mint néhány társad bárki Olyan vagy, mint bárki más

Fogalmak  Kulturális informátor: aki tudja hogyan működnek az adott országban a dolgok  Önfelfedés:  Minél nagyobb a kulturális különbség, annál erőteljesebb az érzelmi hatás  Személyes kommunikációs stílus kérdése  Etnocentrizmus: a kiindulási-, alapvilágkép, amin keresztül a világot látják

 Világnézet  Kultúrák: 1. Ételek 2. Öltözet 3. Lakhely 4. Család 5. Szociális szervezetek 6. Kormány 7. Önvédelem 8. Művészetek, kézimunka 9. Tudás és tudományok 10. Vallás

Világnézet

Nauru kultúra * Főváros: nincs Népesség: 14,264 GDP: $60,000,000 (USD) Területe: 21 (négyzetkm) Pénzneme: Ausztrál dollár(AUD) *Forrás: rg/country/Nauru.htmForrás: rg/country/Nauru.htm