LP3 Tanulás
Nem tudhatom, hogy másnak e tájék mit jelent, nekem szülőhazám itt e lángoktól ölelt kis ország, messzeringó gyerekkorom világa. Belőle nőttem én, mint fatörzsből gyönge ága s remélem, testem is majd e földbe süpped el. Itthon vagyok. S ha néha lábamhoz térdepel egy-egy bokor, nevét is, virágát is tudom, tudom, hogy mit jelenthet egy nyári alkonyon a házfalakról csorgó, vöröslő fájdalom. Ki gépen száll fölébe, annak térkép e táj, s nem tudja, hol lakott itt Vörösmarty Mihály; annak mit rejt e térkép? gyárat s vad laktanyát, de nékem szöcskét, ökröt, tornyot, szelíd tanyát, az gyárat lát a látcsőn és szántóföldeket, míg én a dolgozót is, ki dolgáért remeg... erdőt, füttyös gyümölcsöst, szöllőt és sírokat, a sírok közt anyókát, ki halkan sírogat, (Radnóti Miklós: Nem tudhatom...)
Vörösmarty Mihály lakóháza, Kápolnásnyék Az egykori tiszttartói ház a XVIII. század második felében épült népies barokk stílusban. Ebben a házban lakott a költő Vörösmarty Mihály
Az objektumorientált program Az objektumok attribútumok és metódusok. A modell egységei adatok és műveletek összességei. Állapotuk és az üzenetekre való reagálásuk. A teknőc igazolványában személyi adatai és képességei. Az adatok: private, public, protected Privát, nyilvános, védett.
Pólya György pedig ezt írta a: „Gondolkodás iskolája” című művében: „Fontosabb a gondolkodási készség, mint a tárgyi tudás, ezért a tanításban is az a fontosabb, ahogyan, nem pedig az, amit tanítunk.”
Hogyan tanítsunk? Először is: Magyarul
to szivacs cg end
to q szivacs end
to ism :a :b repeat :a :b end
JEGYZÉK Ez termék tud hágó a ESD C – mértékadó teszt, de a környezetben –val elektrosztatikus +/- 4KV és +/-8KV, ez akarat elveszett adat és orrgazdaság –hoz szabályos elintézés, csak újból kifejt a termék megy szabályos kátrányozás.
to hátrál :a bk :a end
Tanulási tanácsok Az írásos anyagokból történő tanulás (könyvek, folyóiratok, egyetemi jegyzetek, az előadásokon készült jegyzetek) során az információredukálása az első lépés. Ennek technikája a legfontosabb gondolatok aláhúzása a leglényegesebb fogalmak kijegyzetelése gyorsolvasás szelektív olvasás a lényegtelen részek áthúzása a szövegnek bizonyos kérdésfeltevések alapján történő feldolgozása új címsorok (címek, alcímek) fogalmazása saját szavainkkal történő összefoglalás áttekintések készítése.
repeat 4[repeat 4[fd 55 rt 90] fd 55 rt 30 repeat 3[fd 55 rt 120] lt 30 bk 55 rt 90 fd 55] to haz repeat 4[fd 55 rt 90] fd 55 rt 30 repeat 3[fd 55 rt 120] lt 30 bk 55 end To kép repeat 4[ haz rt 90 fd 55]
repeat 6[repeat 360[fd 1 rt 1] rt 60]
K=2*r*pi 360*x=100*3,14 ; x=314/360 repeat 4[fd 100 rt 90] fd 100 repeat 180[fd 314/360 rt 1] repeat 180[lt 1 bk 314/360] bk 100
repeat 5[repeat 4[fd 50 rt 90] fd 50 repeat 90[fd 314/720 rt 1] lt 90 fd 10 repeat 4[fd 5 bk 5 rt 90] bk 10 rt 90 repeat 90[fd 314/720 rt 1] repeat 180[lt 1 bk 314/720] bk 50 rt 90 fd 50 lt 90 rt 360/5]