Kompetenciamarketing Stratégiai tervezés folyamata

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Lovass Tibor 06/
Advertisements

Projektciklus- menedzsment (PCM)
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
A stratégiai tervezés módszertana
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Versenyelemzés 8.fejezet.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Az EU oktatási és képzési rendszerének célkitűzései
INFORMÁCIÓRENDSZEREK FEJLESZTÉSÉNEK IRÁNYÍTÁSA.. Alkalmazás - projekt Alkalmazás - a vállalat tökéletesítésére irányuló új munkamódszer projekt - az új.
Projekt tervezése-, elemzése Ellenőrző kérdések
AZ UNIÓS FEJLESZTÉSEK EX-POST ÉS IDŐKÖZI ÉRTÉKELÉSEI AZ EURÓPAI BIZOTTSÁG ÉS A VISEGRÁDI ORSZÁGOK MEGKÖZELÍTÉSÉBEN AZ UNIÓS FEJLESZTÉSEK EX-POST ÉS IDŐKÖZI.
Környezeti szemléletformálás
Piackutatás.
Fact Intézet A szociális városrehabilitációs program készítésének tapasztalatai Pécsett (2008) „Résztvevő megfigyelésen” alapuló esettanulmány-
Stratégiai tervezés.
Településmarketing Értékaudit.
Az RTM kialakulása és koncepciójának lényege
RTM kínálatának alakítása
Településmarketing Imázsaudit (folytatás). 2 Dunning-Norman-féle kutatás Tényezősorrend: 1. város- / régióimázs 2. helyi kulturális, 3. nyelvi, 4. kényelmi.
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
A Stratégiai Környezeti Vizsgálat (SKV) szerepe a gazdasági tervezésben Dr. Fogarassy Csaba egyetemi docens.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Marketinggyakorlat Marketingkutatás.
MARKETINGINFORMÁCIÓ-RENDSZER (MIR) ÉS A MARKETINGKUTATÁS
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
A STRATÉGIAI KONTROLLING SZEREPE
3. Előadás Marketing Információs rendszer
PUBLIC RELATIONS TEMATIKA
Kutatás Üzleti Információ Informatika 1081 Budapest, Csokonai u 3. Telefon: Fax: Az e-kormányzat és az elektronikus.
„A kulcskompetencia az ismeretek, készségek és attitűdök transzferábilis, többfunkciós egysége, amellyel mindenkinek rendelkeznie kell ahhoz, hogy személyiségét.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Dr. Éri Vilma igazgató, Környezettudományi Központ
Dr. Lamperth Mónika Budapest április 18.
Kérdések a második zh-hoz
Partners Hungary Alapítvány A Partners for Democratic Change International tagja Civil stratégia előkészítő kerekasztal október 15. Szolnok.
Sponsorare necesse est
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Az EEM helye a menedzsmentben
A hálózati szociális munka koncepciói (R. Brake) I. Hálózat orientált tanácsadás -a kliensek környezetében lévő erőforrások mozgósítása és támogatása -a.
Változások menedzselése felsőfokon Készítette: Schalli Adrienn Dinya László.
A GYŰJTEMÉNY KVANTITATÍV ELEMZÉSE AZ ELEMZÉS KÉRDÉSE: SZÁMSZERŰEN ÉS ARÁNYAIBAN HOGYAN OSZLIK MEG A GYŰJTEMÉNY?
Controlling feladata A controlling időbeli dimenziói: 1. Stratégiai
„Sombereki Caritas Központ kialakítása” elnevezésű ROP mintaprojekt zárókonferenciája Somberek, június 12. Marketing szemlélet nonprofit szervezeteknél.
Nemzetközi Bankárképző Központ Rt. 1 SWOT- analízis a programkidolgozásban Öcsi Béla témavezető Nemzetközi Bankárképző Központ.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Kulturális Projekt Ciklus Menedzsment A kultúra gazdaságtana
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
‘Többszörös hátrányok, többszörös erőfeszítések’ Linda Butcher, Off the Streets and into Work.
Hogyan hat a dráma a kulcskompetenciákra? Egy most induló nemzetközi kutatás ismertetése Cziboly Ádám Káva Kulturális Műhely DramaF R ING E nov.
KÖNYVTÁROSOK NAPJA augusztus 31.
Elektronikus tanulási forráskezelő keretrendszer, kompetencia-fejlesztő program adatbázis létrehozása Calderoni program.
COACH BioEnergy A biomassza energetikai célú hasznosításának erősítése és népszerűsítése Közép-Európában – nemzetközi információs és tanácsadói hálózat.
Új lehetőségek a székelyföldi regionálisfejlesztésben Csák László – Sapientia EMTE MTTK Sopron, november.
Intézményi és központi ügyvitelt támogató elektronikus szolgáltatások.
(gazdasági ismeretek gyors, velős átismétlése)
A közszolgáltatásokra kifejlesztett általános együttműködési modell GYÁL VÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNÁL Gyál, szeptember 30.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
Pannon Egyetem Georgikon Kar Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi és Vidékfejlesztési Kar „ A Vidékfejlesztési és gazdasági agrármérnöki (MSc) szakok,
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
Desztináció-marketing
Társadalmi vitára kész a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
Foglalkoztatási együttműködések szabolcs-Szatmár-bereg megyében
Kérdések a második zh-hoz
Az emberi erőforrás menedzsment (EEM)
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint ADOTTSÁGOK 4. 3
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Előadás másolata:

Kompetenciamarketing Stratégiai tervezés folyamata Településmarketing Kompetenciamarketing Stratégiai tervezés folyamata

RTM szemléleti jellemzői Szükségletorientáltság Társadalommal szembeni felelősség Környezettudatosság Hosszú távú felelősség Jövőorientáció Akcióorientáltság „Felhasználóbarát” szemlélet Autonómia, vállalkozó szellem Innovációs törekvés Politikai egyensúly, semlegesség

Kompetenciamarketing kínálati mix kommunikációs mix Imázsépítés állapotfelmérés kínálati teljesítmény változás kommunikálása

Tervezési szintek Koncepció Stratégia Programok Projektek INDIKÁTOROK + MONITORING

Környezetelemzés Szükséges információk körének meghatározása Információgyűjtési módszerek meghatározása Információk gyűjtése, feldolgozása Információk elemzése Elemzés eredményeinek értékelése és összefoglalása

Információk köre Makrokörnyezeti Mezoszintű Lokális

Információgyűjtés módszerei Primer Kvalitatív (mélyinterjú) Kvantitatív (megkérdezés, kísérlet) Szekunder Nyomtatott Elektronikus

Információelemzés struktúrája Belső elemzések adottságok (értékaudit) imázs (imázsaudit) marketingorientált tevékenységek (tevékenységaudit) Külső tényezők elemzése célcsoportok jellemzői (célcsoportadudit) versenytársterületek meghatározása (konkurenciaaudit)

Információs elemzés tartalmi elemei Célcsoportaudit Tevékenység- audit Értékaudit Imázsaudit Konkurenciaaudit

Belső elemzés területei Értékaudit tényezőellátottság teljesítménykompetencia társadalmi viszonyok tradíciók

Belső elemzés területei Imázsaudit gazdasági imázs társadalmi imázs ökológiai imázs kulturális imázs

Belső elemzés területei Tevékenységaudit kínálatfejlesztési tevékenység kommunikációs tevékenység