Kompetenciamarketing Stratégiai tervezés folyamata Településmarketing Kompetenciamarketing Stratégiai tervezés folyamata
RTM szemléleti jellemzői Szükségletorientáltság Társadalommal szembeni felelősség Környezettudatosság Hosszú távú felelősség Jövőorientáció Akcióorientáltság „Felhasználóbarát” szemlélet Autonómia, vállalkozó szellem Innovációs törekvés Politikai egyensúly, semlegesség
Kompetenciamarketing kínálati mix kommunikációs mix Imázsépítés állapotfelmérés kínálati teljesítmény változás kommunikálása
Tervezési szintek Koncepció Stratégia Programok Projektek INDIKÁTOROK + MONITORING
Környezetelemzés Szükséges információk körének meghatározása Információgyűjtési módszerek meghatározása Információk gyűjtése, feldolgozása Információk elemzése Elemzés eredményeinek értékelése és összefoglalása
Információk köre Makrokörnyezeti Mezoszintű Lokális
Információgyűjtés módszerei Primer Kvalitatív (mélyinterjú) Kvantitatív (megkérdezés, kísérlet) Szekunder Nyomtatott Elektronikus
Információelemzés struktúrája Belső elemzések adottságok (értékaudit) imázs (imázsaudit) marketingorientált tevékenységek (tevékenységaudit) Külső tényezők elemzése célcsoportok jellemzői (célcsoportadudit) versenytársterületek meghatározása (konkurenciaaudit)
Információs elemzés tartalmi elemei Célcsoportaudit Tevékenység- audit Értékaudit Imázsaudit Konkurenciaaudit
Belső elemzés területei Értékaudit tényezőellátottság teljesítménykompetencia társadalmi viszonyok tradíciók
Belső elemzés területei Imázsaudit gazdasági imázs társadalmi imázs ökológiai imázs kulturális imázs
Belső elemzés területei Tevékenységaudit kínálatfejlesztési tevékenység kommunikációs tevékenység