Évközi beszámoló 2013.11.15. 1. Képfeldolgozás csapat 2.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
SCHUMAN AUTOMIBILES INC.
Advertisements

Nyári gyakorlat Szentendre 2013 Hajózás. Megérkeztünk Szentendrére, a komppal átmentünk a szálláshelyünkre.
A Veszprémi Közgazdasági Szakközépiskola
A Cyber katica csapat Bökönyi Katalin 11.A Dézsi Pál 11.A
A Pécsi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma
Előzetes feladat: A csapat készítsen albumot „Energiatakarékos épületek” címmel. Mutassa be mit jelent a passzívház, korszerű építőanyagok, épületek szigetelése,
Egy ház felépítése 3 és fél hónap alatt a Serbán Bau kft-vel
14. Az infláció kezelésének lehetséges módjai
Energiatervezés Alapfogalmak.
Csoportos alkotástechnikai módszerek szóban és írásban
Eredménytervezés Fedezeti összeg számítás: Értékesítés árbevétele
Petyus Dániel, Szederjesi Miklós konzulens: Dr. Molnár András
M. O. S. T. Mértékkel, Okosan, Spórolj, Tervezz
„A BAKONYÉRT” Egyesület fejlesztése a TÁMOP projekt keretében.
TÁMOP /2/A/KMR Digitális tananyagfejlesztés a gyógypedagógus képzés BA és MA szintjén Projektmenedzser: Dr. Stefanik Krisztina Szakmai.
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
Tudományos szoftverek tervezése
ICECUBE Vízió Előrehaladási beszámoló –14.
A MÁV Zrt. beszámolási gyakorlatának korszerűsítése
16. SZABÁLY – A KI DOBÁS. 16. SZABÁLY – A KIRÚGÁS A ki dobás a játék újrakezdésének egyik módja. Ki dob ást kell ítélni, amikor a labda utoljára támadójátékost.
Irány a suliba…. Gazdaság informatika… Megkapjuk az évközi feladatot.
GTK-GVAM 11-es csoport. Bevezetés 1. Mi a vizsgált probléma? 2. Ki a célcsoport? 3. Mi a várható hasznosság?
Comenius Comenius programokról általában Az egész életen át tartó tanulás Európai Uniós program egyik pályázati egysége: 1.Iskolai Együttműködések.
WEB MES (webes gyártásirányító rendszer) Kiss Miklós (G-5S8)
A kompenzálásnak 3 lehetséges módja van: Δ=0 →amikor nincs kompenzálás Δ>0 →a kompenzálás érték pozitív Δ
Fiatalok motiválása a véleményformáló diáksajtósok bevonásával
Rendelkezésre álló erőforrások pontos ismerete Kiosztott feladatok közel „valósidejű” követése Átláthatóság Tervezési folyamatok támogatása.
Polgár az Európai Unióban A „Révaisok Uniója” által készített prezentáció
Harmadik országbeli hallgatók beilleszkedésének elősegítése
CF Regiszter Betegregiszter elemzése a 2010-es adatok alapján Hornyák Attila Marsal Géza.
Kistérségek periódusra vonatkozó fejlesztési tervei 2006.
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Informatikai Szakképzési Portál
Szemünk világáért Lions program Magyarországon 2013.
TransMotion Emberi mozgás digitalizálása
1 Bemutatkozik a K21 Kulcsfontosságú folyamatok (4) munkacsoportja EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
Projektmenedzsment Mesterkurzus 1.
Controlling tevékenységek kritériumai Jelentésdialógus A jelentésben fontos tényezők ELŐADÁS ÁTTEKINTÉSE.
Vonzástényezők vizsgálata két fürdőváros példáján
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
SZAKMAI FÓRUM, EKF, Eger, TÁMOP B.2-13/ Együttműködés az észak-magyarországi pedagógusképzés minőségi megújításáért SZAKMAI.
Eszterházy Károly Főiskola 3300 Eger, Eszterházy tér. 1 TÁMOP D-12/2/KONV Az Eszterházy Károly Főiskola Roma Szakkollégiumának.
Érettségi eredmények május-június. 13. A – Emelt szint.
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
Mobil Adat Kft. Pénztárgép Előfizetői Támogató Rendszer
Projekt eredményeinek disszeminációja – 3. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
5. osztály Háttértárolók
Célkitűzések Egyszerű leltározási program fejlesztése
B olyai Club O szlopos T agja Nova. B olyai Club O szlopos T agja Idén is - mint mindig - igyekszünk megköszönni a megköszönhetetlent. Ezért találtuk.
Társ a tanulásban. Marketingterv létrehozása 3. szakasz Összefoglaló bemutató.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Globális környezeti problémák és fenntartható fejlődés modul Környezetgazdálkodás KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI AGRÁRMÉRNÖKI MSC TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSC.
2015.május 14.. A kérdőív elkészítésének a célja A szoftvert használók mindennapos problémáinak bemutatása A jelenlegi helyzet javítása a felmérés alapján.
MAKE elnökségi beszámoló Fertő Imre Budapest, 2015.május 12.
TÁMOP /1-2F Felkészítés szakmai vizsgára informatika területre modulhoz II/14. évfolyam Gyakorlati feladatsor témaköreinek áttekintése,
KOMMUNIKÁCIÓ. A kommunikáció tartalma: – KÖZLÉS Latin szó – tájékoztatás, közlés, hírközlés,információk közlése vagy cseréje – BESZÉLGETÉS Tágabb értelemben.
Valuable Variable Very able Abonyi Dávid – elnök
FPGA oktatás az Óbudai Egyetemen
A 2013-as munkajelentés elkészítése
Útravaló – Út a tudományhoz Egy gráfos feladat…
Elvárások és a realitás egy agilis pilot projektben a tanácsadó szemszögéből agilitas.hu | Copyright © 2013 Agile Coaching Kft. |
Minősítések.
A Libero újra kijelölés lehetőségei 2 bejegyzett Libero esetén
Tanácsok a portfólió készítéséhez
Szerkezetépítés III. 4-es csapat: Fehér Szimonetta Fogarasi Anna
Baranya megyei nyugdíjas találkozó
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
„Bakonyszentlászlói iskola fejlesztése”
Csoport neve dátum Tárgy neve és kódja Előadó neve.
A színház fantomjai csapat
Előadás másolata:

Évközi beszámoló

Képfeldolgozás csapat 2

Elvégzett feladataink 3

Ami jelenleg még probléma 4

A hátralévő időben 2013.X.X: Az X modul kész 2013.Y.Y: Az Y feladat kész 5

Kinematika csapat 6

Elvégzett feladataink 7

Ami jelenleg még probléma 8

A hátralévő időben 2013.X.X: Az X modul kész 2013.Y.Y: Az Y feladat kész 9

Játéklogika csapat 10

Elvégzett feladataink 11

Ami jelenleg még probléma 12

A hátralévő időben 2013.X.X: Az X modul kész 2013.Y.Y: Az Y feladat kész 13

Köszönjük a figyelmet! 14