Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Freesoft által generált megjelenések száma május 26. és szeptember 24. között 214 megjelenés  62 a nyomtatott sajtóban  137 az online médiában.
Advertisements

A szervezeti belső kommunikáció A belső public relations
REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
Lobbizás az egészségügyben
KLASZTER A FOGYATÉKOS EMBEREKÉRT Szakmai konferencia Pécs, szeptember
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Public Affairs – Issues management
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
DPR kommunikáció alapelvei
VI. Köztudatos vállalati magatartás A vállalatok társadalmi felelősségvállalása Szlávik János az MTA doktora tanszékvezető, egyetemi tanár Budapesti.
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
Közönségkapcsolatok (PR)
ARCOK ÉS KUDARCOK A téma a lényeg vagy az arc, akivel az eladható? DR. SIMON ANDRÁS senior partner, Ispiro Consulting.
Nemzeti és Etnikai Kisebbségi Főosztály Tervek, célok, eredmények
A könyvtár marketing stratégiája
Közönségkapcsolat (public relations)
Közönségkapcsolatok (PR)
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM KAUTZ GYULA GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR MARKETING ÉS MENEDZSMENT TANSZÉK PR, a bizalomépítés művészete „ Dolgozz jól és beszélj róla!”
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM KAUTZ GYULA GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR MARKETING ÉS MENEDZSMENT TANSZÉK PR, a bizalomépítés művészete „ Dolgozz jól és beszélj róla!”
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM
A GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR FELADAT- ÉS STRUKTURÁLIS RENDSZERE Szerkesztette: © Dr. Szilágyi Tivadar, KARI TANÁCS KARI TANÁCS TÁRSADALMI.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
PUBLIC RELATIONS TEMATIKA
tevékenység a könyvtárban
Public relations/ learning community relations tevékenység az iskolai könyvtárban.
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar A vidék fejlesztésének titka, a sikeres vidéki térségek és települések Nyugat-Magyarországon.
Controlling a gyakorlatban
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Sponsorare necesse est
Minőség menedzsment 6.előadás
Heves megyei civil szervezetek elektronikus kompetenciáinak fejlesztése és PCM képzés NCA-CIV-10-A-0303 A program a Nemzeti Civil Alapprogram, a Kárpátok.
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
ELMONDJUK TÖRTÉNETÉT BEMUTATKOZIK A PREMIER KOMMUNIKÁCIÓS IRODA.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
LOGISZTIKA Előadó: Dr. Fazekas Lajos Debreceni Egyetem Műszaki Kar.
INNO-REÁL Szövetség Civil Ágazati-szakmai Stratégiai Terv május 21.
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Marketing alapok Kopcsay László.
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
A KOMOLYZENEI CSR TRENDJEINEK HAZAI ÉS NEMZETKÖZI ÖSSZEHASONLÍTÁSA Ásványi Katalin PhD Egyetemi adjunktus.
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
CSR.
Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Közgazdálkodás és Közpolitika MSc / MSc in Public Policy and Management* Hajnal György (Tanszékevezető,
KKV Klinika – Az Első- Segély vállalkozásának Széchenyi István Egyetem Előadó: Prof. Dr. Józsa László.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM JOG- ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR PÉNZÜGYI ÉS SZÁMVITELI TANSZÉK Biztosítás és kockázatkezelés (oktatás – kutatás) dr. Farkas Szilveszter.
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
Red Alert Összehangolt külső-belső kommunikáció krízishelyzetben Kreatív Pr Nap,
Közösségszervezés BA.
Óbudai Egyetem FENNTARTÓ Rektor Kancellár Szenátus
CSR.
Fogyasztóvédelem.
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Intelligens szakosodást szolgáló intézményi fejlesztések a Budapesti Corvinus Egyetem székesfehérvári Campusán című projekt rövid bemutatása EFOP
Előadás másolata:

PR, a bizalomépítés művészete „Dolgozz jól és beszélj róla!” Konczosné dr. Szombathelyi Márta

Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations) 10.Public Affairs, Goverment affairs és a lobbi 11.A PR szerepe a válságkezelésben (kríziskommunikáció) 12. Eseményszervezés, támogatás (szponzoráció,adományozás) 13.A PR szakma etikai előírásai és jogi szabályozása 14. A házi dolgozatok értékelése 1.Public Relations, a szervezeti kommunikáció része 2.PR-elméletek 3.A PR szakma története 4.A PR tevékenység tervezése, folyamata, értékelése 5.A PR tevékenység eszközei 6. A PR tevékenység részterületei 7.Belső kommunikáció, (Internal PR) és külső PR tevékenység (CSR)

6. A PR tevékenység részterületei Tanácsadás Kommunikáció Kutatás Belső kommunikáció Személyes kapcsolatok Külső kapcsolatok Nonprofit PR Profit PR Corporate PR Marketing PR Ágazati kapcsolatok Szakmai kapcsolatok Pénzügyi kapcsolatok Támogatás Társadalmi ügyek kezelése Kormányzati és közösségi kapcsolatok Médiakapcsolatok

Tanácsadás, kommunikáció Tanácsadás (Counselling) A szervezetek vezetői tevékenységének segítése a döntésekben Véleményezés, javaslattétel Kommunikáció (Communication) Információk cseréje Kutatás (Research) Információgyűjtő és elemző tevékenység, amelynek célja a szervezet belső és külső viszonyainak megismerése Belső kommunikáció (Internal communications, Employee Relations) A szervezet vezetőinek, csoportjainak és munkatársainak egymás közti információcseréje

Személyes kapcsolatok, külső kapcsolatok Személyes kapcsolatok (Human Relations) Az egyének közötti kommunikáció alakítása Külső kapcsolatok (External Reations) A szervezet teljes külső kapcsolatával kialakított kommunikációs kapcsolatok szervezése, a további kategóriák gyűjtőneve) Nonprofit, profit, corporate, marketing PR ágazati, szakmai, pénzügyi kapcsolatok támogatás, társadalmi ügyek kezelése kisebbségi, kormányzati, közösségi és médiakapcsolatok

Nonprofit PR, Profit PR, Corporate PR, Marketing PR A nem profitorientált szervezetek PR tevékenységének szervezése Profit PR A profitorientált szervezetek PR tevékenységének szervezése Corporate PR A szervezeti imázs gondozása Marketing PR (Consumer Relations) Értékesítés-centrikus információcsere, a marketing kommunikáció egyéb elemeihez kapcsolódik

Ágazati, szakmai, pénzügyi kapcsolatok Ágazati kapcsolatok (Indrusty Relations) A partnerekkel és versenytársakkal kapcsolatos kommunikációs kapcsolatok Szakmai kapcsolatok (Professional Relations) A szakterülethez kapcsolódó tudományos, oktatási, szakmai, érdek-képviseleti szervekkel való kommunikáció szervezése Pénzügyi kapcsolatok (Financial Relations) Befektetői kapcsolatok Részvényes kapcsolatok Pénzügyi-szervezeti kapcsolatok

Támogatás, társadalmi ügyek kezelése Cél: a szervezet kedvező megítélésének elősegítése, más szervezet vagy egyén presztízsének felhasználásával Szponzorálás (sponsorship) (ellentételezett támogatás) Mecenatúra (donation) (ellentételezés nélküli támogatás) Társadalmi ügyek kezelése (Issue Management) a társadalom egészét vagy csoportjait foglalkoztató, a szervezetet érintő kérdések kezelése

Kisebbségi, kormányzati és közösségi kapcsolatok, médiakapcsolatok Kisebbségi kapcsolatok (Minority Relations) Kisebbségi csoportokkal kapcsolatos kommunikáció szervezése Kormányzati és közösségi kapcsolatok (Public Affairs) Lobbizás Kormányzati kapcsolatok Önkormányzati kapcsolatok Érdek-képviseleti kapcsolatok Médiakapcsolatok (Media Relations) A nyomtatott és elektronikus sajtó intézményeivel fenntartott kapcsolatok szervezése a szervezet publicitása érdekében (szerkesztőségi, újságírói kapcsolatok)

Public Relations Corporate PR Belső PR Külső PR Vezetői inf. rendszer MARKETING PR MÉDIA KAPCSOLATOK PUBLIC AFFAIRS PÉNZÜGYI KAPCSOLATOK A szervezet irányítása Ágazati kapcsolatok Kiadói és szerkesztői kapcsolatok Kormányzati kapcsolatok Befektetői kapcsolatok Alkalmazott tájékoztatás Kisebbségi kapcsolatok Újságírói kapcsolatok Lobbizás Részvényesi kapcsolatok Érdekképviselet Szakmai kapcsolatok Issue management Önkormányzati kapcsolatok Pénzügyi szervezeti kapcsolatok Menedzsment tanácsadás Érdekképviseleti kapcsolatok Támogatás Civil szféra Szponzorálás Mecenatúra Válságkezelés