AUCHAN MAGYARORSZÁG KFT.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Készítette: Kovács Péter Zsolt és Szilágyi Balázs Döme
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
1 Megaprofil 2 Termékeink 3 Projekt, – beépített termékek 4 Sikertényezők.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
A NATO létrejötte, bővítésének állomásai
Kitekintés a közösségi ellátás fejlődésére
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Az Európai Unió létrejötte, bővítésének állomásai
Reklám.
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
Az Európai Unió története
Közönségkapcsolat (public relations)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Paul Testud Kft. Imázs-elemzés.
Magyar diákok külföldön. Miért? Kaland? Állás? Referencia?
Cím (akár kétsoros, vagy magyar-angol) Arial Bold 60pt RGB 0,85,150 kék (háttér: RGB 242,242,242, általános esetben) TERVEZŐ PÁLYAMŰ TELEFON KONZULENS.
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Cím (akár kétsoros, vagy magyar-angol) Arial Bold 60pt RGB 0,85,150 kék (háttér: RGB 242,242,242, általános esetben) TANTÁRGY TÉMA TERVEZŐ KONZULENS SZEMESZTER.
Készítette Elmer Elizabet Primusz Flóra
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
A PLAKÁT Készítette: Wiedermann Katalin.
Reklámozás, Public Relations
Vállalati arculat.
A marketing piac tartalma
Színes világban élünk.
Jelkép-ország Jakab Sándor Kálmán
T.K. 33 – 34. Az alapértelmezett előtér- és háttérszín, valamint a körvonalak színének beállításához a Paletta színeit használhatjuk. 1 Az RGB színrendszerben.
A versenyképesség technikai-minőségi oldaláról a „Schumpeter-termékek” kereskedelmének tükrében The research leading to these results has received funding.
Dr. Szakács Tamás BGK kari Erasmus koordinátor
Nyilvánosság biztosítása
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Cím (akár kétsoros, vagy magyar-angol) Arial Bold 60pt RGB 0,85,150 kék (háttér: RGB 242,242,242, általános esetben) Ennek megfelelően a sorok elválasztás.
Együtt a vállalkozásokért Zala megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány Dömökné Srágli Lívia projektmenedzser.
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Hogyan pályázzunk ? Az EUGA program az innováció szolgálatában Vicze Gábor.
Az Európai Unió.
Marketing alapok Kopcsay László.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
Tankötelezettségi korhatárok nemzetközi összehasonlításban
Robert Capa KÉSZÍTETTE: TALLÉR FRUZSI „ Ha nem elég jók a képeid, nem voltál elég közel. ”
WLS B EMUTATÓ Az év üzlete!!! Készítette: Bakai Éva.
A vásárok és kiállítások fogalma Speciális rendezvények Komplex marketingkommunikációs akciók (számos egyéb komm. elem)  PS; PR; SP; POP; DM is kapcsolódhat.
Cím (akár kétsoros, vagy magyar-angol) Arial Bold 60pt RGB 0,85,150 kék (háttér: RGB 242,242,242, általános esetben) TANTÁRGY TÉMA TERVEZŐ KONZULENS SZEMESZTER.
Mészáros László prezentációja. Hong Kong TDC Tények Hongkongról A világ legszabadabb gazdasága (Cato Inst.) 11. a világkereskedelemi ranglistán Világelső.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
A tudatos fogyasztói magatartás kultúrájának terjesztése, a civil kezdeményezések fontossága Boczné Lakatos Vanda Pécsi Zöld Kör Egyesület – egyesületi.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Akcióhatékonysági index
2017. Június Élelmiszer kosár Júniusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Augusztus Élelmiszer kosár Augusztusban a legolcsóbb: Ft.
A vásárlási döntés folyamata
Akcióhatékonysági index
Akcióhatékonysági index
2017. Szeptember Élelmiszer kosár Szeptemberben a legolcsóbb: Ft.
Akcióhatékonysági index
A TIENS KELLEMES KARÁCSONYT ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KíVÁN!
2017. Március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Október Élelmiszer kosár Októberben a legolcsóbb: Ft.
MANIPULÁCIÓ A REKLÁMOKBAN
2018. Január Élelmiszer kosár Januárban a legolcsóbb: Ft.
2018. április Élelmiszer kosár Áprilisban a legolcsóbb: Ft.
2018. május Élelmiszer kosár Májusban a legolcsóbb: Ft.
Előadás másolata:

AUCHAN MAGYARORSZÁG KFT. 2009. május

A cég rövid története 1961-ben a francia Gérard Mulliez alapította a vállalatot 1967. első hipermarket építése 1981-től terjeszkedés külföldön 1998. első magyarországi Auchan megnyitása 2009. 13 Auchan hipermarket Magyarországon

Gérard Mulliez így definiálta vállalatát: Alapvető értékekkel megerősített családi charta. Egy projekt. Egy vállalat, mely feladatának tekinti: A vásárlók igényeinek kielégítését, az alkalmazottak felelősségvállalását, a gazdaságban való részvételt.

Auchan a világban Jelen van: Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Portugália, Luxemburg, Lengyelország, Magyarország, Oroszország, Románia, Ukrajna, Kína és Tajvan. A cég neve eltérhet (főleg a nyelvezet miatt) A színekhez, a betűtípushoz, a megjelenéshez hűségesek Az eltérések minimálisak.

Auchan - Moszkva

Auchan - Sanghai

Auchan Magyarországon Marketingszempontból a vállalatnak szigorú szabályoknak kell megfelelnie. Mindenkori forrás: Franciaország. Rendszeres ellenőrzés Változtatás minden hipermarketben egyidejűleg történik.

Épület külső képe Jellegzetes neonfelirat 4 alapszín használata minden országban: kék, piros, fehér, zöld Meghatározott betűtípus A madár logó

Épület belső képe Itt is a 4 alapszín tudatos használata Meghatározott az alkalmazottak ruháinak összeállítása beosztástól, munkakörtől függően Plakátok, címkék, brossok előírt, módszeres használata

Színek a vállalatnál A kék, a fehér és a piros egyértelműen a francia zászlóra vezethető vissza. A zöld szín eredetéről nincsenek hozzáférhető információk.

Személymarketing-cégmarketing A jó eladó magával együtt a terméket is „eladja” Egy személy által kap a vásárló egy képet a cég imázsáról Megjelenés-stílus-mosoly jelentősége Pozitív vásárlási élmények = törzsvásárló

A reklámújságok marketingje Szlogen használata minden oldalon „Nálunk az árak a földön járnak” 1 téma előtérbe helyezése, pl. 11. szülinap Alapszínek állandó megléte Kedvezmények ajánlása a hátoldalon Szolgáltatások felsorolása, pl. házhozszállítás, termékcsere

Mindennapi marketingfogások Az autóutak mellett álló villanyoszlopokra szerelt kb. 50x70 cm-es táblák Nagy hirdetőtáblák használata az autópályák mellett Rendezvények, iskolák, sportolók támogatása 2008 Az olimpiai csapatot 30 millió Ft-tal támogatta

Termékek és árak Budaörsön közel 30. ezer terméket forgalmaznak. Termékpolitika: egy termékcsaládon belül a legolcsóbbtól az exkluzívig. Árpolitika: minél több fajta termék kínálata, minél alacsonyabb áron. A kihelyezés és a címkézettség, mint prioritások.

Piaci szegmensek A megcélzott piaci szegmensek: senki és mindenki! Nincs megcélzott konkrét réteg. A cél: Minél több vásárló igényeinek kielégítése. Aktív konkurencia és piacvizsgálat.

Auchan és az internet-marketing Dinamikus, színes külső Informatív, de szervezetlen tartalom Nem elég tagolt az információáradat A színek használata azonban átgondolt Az akciós újság megjelentetése az interneten, eredeti formában és elrendezésben

Köszönöm a figyelmet! További szép napot kívánok! Készítette: Gábli Andrea /MKZERK/ Nemzetközi tanulmányok szak, I. évfolyam Marketingkommunikáció és PR eszközök