Interaktív tábláról röviden. Részei Az interaktív tábla 2 részb ő l áll: -magából a táblából -a rajta mozgatható adóból.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az érintőképernyők.
Advertisements

Számítógép bemeneti egységei
Egyenes egyenlete a síkban
Interaktív tábla a hittan oktatásában
Interaktív táblák Bevezetés.
MIKROÖNTÖZÉS Lényege: a berendezés kis nyomáson (
Hegyközi Dorina Damján Evelin Zsák Regina
A Windows használata Bevezetés.
Analitikus, statisztikai és szélsőérték fv-k Hári Veronika
Hardver alapok I. 10. osztály.
 Az érint ő képerny ő egy olyan vizuális megjelenít ő és egyben adatbeviteli felület, amelyet megérintve meghatározza az érintés koordinátáit és ez alapján.
Készítette : Barati István Médiatechnológus asszisztens
Vizuális nevelés tantárgypedagógia Sándor Zsuzsa 11. A tanítás (fizikai) feltételei.
Krmsaai Perifériák.
Készítette: Birkás Gábor.  Bevezetés  A periféria, mint fogalom Mit tekintünk perifériának  Perifériák csoportosítása Bemeneti eszközök Kimeneti eszközök.
Interaktív tábla használata a gyakorlatban. Az oktatás, nevelés olyan aktív folyamat, amely során különböző eszközök segítségével próbáljuk mi pedagógusok.
A növényi sejt.
Preventív kifogáskezelés
Programozási alapismeretek 6. előadás. ELTE Szlávi-Zsakó: Programozási alapismeretek 6.2/  Rekordok/struktúrák.
A szemléltetés fontossága a geometria tanításában
Belső memóriák tipusai
Intervallum.
Az emberek életében kellemes élmény a jól megszervezett nyaralás. És ezt a legtöbb esetben meg is akarják örökíteni. Csak az nem mindegy mivel teszik.
Grafika a programban Készítette: Pető László. Bevezetés Valójában nem a célobjektumra rajzolunk, hanem annak festővászon területére (canvas). Csak olyan.
Készítette: Zsiga Mónika 9.a
A weboldal képernyő terve: Két szinten kell kidolgozni: 2. 3 db aloldal képe 1. Bejelentkező kép Adjuk meg az embléma és a reklámok helyét is.
Tudományos szoftverek tervezése
Pontok (ön) ? 40 pont!!! 38 Pont!! 34 Pont!!!31 Pont!!! 17 Pont!
Mai számítógép perifériák
Mai számítógép perifériák
Képek beillesztése, formázása dokumentumokban
A Gimp képszerkesztő program
A GIMP képszerkesztő program bemutatása Készítette: Rokonál Zoltán
Bemeneti perifériák, vagyis beviteli eszközök
A TÉRÁBRÁZOLÁS TÍPUSAI MROE TPM 3. MOZAIKSZERŰ (különféle téri helyek - pl. udvar, folyosó, tanterem - együttes szerepeltetése a kép síkján) Ó.1. o.
A számítógép jelentősége a hétköznapokban
Turbo Pascal 11..
Szék és helyes testtartás
Fogalmak Térben görbült felület: nem fejthető síkba
Készítette: Rummel Szabolcs Elérhetőség:
Feltételes mód Jelen idő Múlt idő.
Perifériák Bemeneti: Kimeneti: Billentyűzet Egér Lapolvasó
Mai számítógépes perifériák Lovász Áron. A periféria Kibővíti a számítógép lehetőségeit. Vannak kötelezőek és opcionálisak. Lehet külső vagy belső csatlakozású.
Bemeneti egység Billentyűzet Egér Joy-stick - game pad
Mai számítógép perifériák
Adatbázis-kezelés. Alapfogalmak Adat: –észlelhető, felfogható ismeret –jelsorozat –valakinek, vagy valaminek a jellemz ő je –tény, közlés Információ:
 Rajtuk keresztül kerülnek az információk a központi egységbe.  Néhány példa: Billentyûzet, egér scanner, trackball, fényceruza, digitalizáló tábla,
Rezonancia katasztrófák világunkban
A vízfolyás-szabályozás alapjai Az áteresz-tervezés elve Sándor Balázs BME Vízépítési és Vízgazdálkodási Tanszék.
Bevezetés - Vonalak. Koordinátarendszer Windows form x y Az y lefelé nő Transzformáció a hagyományosra x Eltolás y Ellentett és eltolás.
A számítógép felépítése, hardver
Bevezetés az informatikába
Mai számítógép perifériák Készítette: Péteri Dénes (PEDSAAI.ELTE)
A KÖZHÁLÓ PROGRAM minden közoktatási intézmény szélessávú Internet elérést kapott megjelent az interaktív táblákra is fordítható Informatikai Normatíva.
Grafikus programozás Készítette: Csernok László
A számítógép felépítése
Kép készítése számítógép segítségével
A számítógép perifériái
Az alaplap Készítette: Z.Patrik.
Képszerkesztés magas fokon
Digitális tábla az oktatásban Class Mate PC és a digitális tábla alkalmazása az iskolai tanórán.
Kiviteli perifériák  Minden jog fenntartva.
A B C D Párhuzamos: Merőleges: Szögek Szögek fajtái
Neumann János Informatikai Kar
FONTOS: ennél a szabálynál a vektorokat közös pontba kell hozni
Összeállította: J. Balázs Katalin
Képszerkesztés magas fokon
Az operációs rendszer  Minden jog fenntartva.
2. A számító- gépes grafika eszközei
I/O perifériák.
Előadás másolata:

Interaktív tábláról röviden

Részei Az interaktív tábla 2 részb ő l áll: -magából a táblából -a rajta mozgatható adóból

Grafikai alkalmazásokhoz általában a toll formájú adóval ellátott, nyomásérzékeny digitalizáló tábla használata ajánlott. Utóbbi típusnál az eszköz a toll különféle erej ű nyomását is érzékeli, és a grafikus programok a nyomáshoz igazítják a használt szoftveres rajzeszköz méretét.

A fényceruza (light pen)

-Egy ceruza alakú eszköz, amellyel a képerny ő egy tetsz ő leges pontja kijelölhet ő. -A fényceruza hegyében egy érzékel ő van, mely észleli a képerny ő t ér ő elektronsugarat. -Amikor a ceruza hegyét a képerny ő höz érintjük, az érzékel ő meghatározza a fényceruza koordinátáit. - A képerny ő n mutogatva és az eszköz gombjait használva az egérhez hasonlóan dolgozhatunk

Köszönöm figyelmeteket