Projekthét a Kassai Úti Általános Iskolában április

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Life through the lenses Enikő Bereczki 2RF. Egy kép többet ér ezer szónál Mitől jó egy sajtófotó? Milyen hatással van a közvéleményre? Milyen a sajtófotós.
Advertisements

A Duna-Tisza közi hátság vízgazdálkodás-fejlesztése a fenntartható vízügyi politika alapelvei szerint Dr. Madarassy László c. docens BME Vízépítési és.
A tranzitfoglalkoztatás területén megvalósuló módszertani fejlesztő munka bemutatása Szeged, Regionális szakmai műhely, február 18.
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Pályázz okosan, pályázati kisokos
Természettudományi témahét
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Petőfi Sándor Általános Iskola Előminősített r eferencia intézmény Nyitó rendezvény Június 13.
ENVI-ART Környezetvédelmi Tanácsadó és Szolgáltató Kft.
Vízminőségi kármentesítési és kármegelőzési intézkedések Nagybocskón (Velikiy Bychkiv), a volt Erdőkombinát területén Ukrán – Magyar együttműködésben ( )
Szűts József Általános Iskola
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
Felszíni víz monitoring
Árvizek gyakorisága, erőssége, okozott kár - hazai vonatkozások
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
Az IKT-eszközök alkalmazásának és fejlesztésének pedagógiai támogatottsága évfolyam OKI-kutatás-fejlesztési projekt.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Kémiai reakciótipusok
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
Kutatási terv Az inklúzió fenntarthatóságának vizsgálata az oktatási intézményekben, fókuszba helyezve a hálózati együttműködést, a kreatív alkotó műhelyek.
Informatikai Nyílt Nap Mi a térinformatika? Angol elnevezés: Geographic Information Systems (GIS) Röviden: Digitális térképek összekapcsolása adatokhoz.
A MEGÚJULÓ ENERGIAFORRÁSOK
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
1 Béres Attila, osztályvezető, Elemzési és Kontrolling Osztály, Koordinációs IH, NFÜ Budapest, május 6. A monitoring és az értékelés kapcsolata.
A tanulás szürke zónája Tót Éva PH – Felsőoktatási Kutatóintézet Képzés és munkaerőpiac Educatio konferencia Budapest, szeptember.
Bánkeszi Katalin Egyházi Könyvtárak Egyesülése Országos Széchényi Könyvtár Digitalizálás Mit? Miért? Hogyan? Mivel? Továbbképzés Budapest,
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
Környezetvédelmi képzés vegyipari alapozással
Gasztronómiai projekt Célok A projekt célja a rendelkezésre álló lehetőségeinket kihasználva bemutatni, hogy az adott történelmi korszak egyes.
Tananyagfejlesztés Weszely Orsolya Bertalan Tamás
SZONEK BÜKKÖSDI ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS ÓVODA TAGINTÉZMÉNYE
K épeslapon érkező látogatók _______________ _______________ Gáspár Attila INTEGRITY Kft.
A referencia – intézmények működésének eljárásrendje Harkány, 2009.november 13.
TRUEFOOD RENDEZVÉNYEINK Március 12. Budapest: ”Kutatás az innovációért” Április 29. Budapest: INTÉZETLÁTOGATÁS a Campden & Chorleywood Magyarország.
Környezeti monitoring Feladat: Vízminőségi adatsor elemzése, terhelés (anyagáram) számítása Beadás: szorgalmi időszak vége (dec. 11.), KD: dec. 21.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
A jegyzetírás. Magyar szólások és közmondások könyvének használata
Arany és Petőfi barátsága
TELEPÜLÉSI VÍZGAZDÁLKODÁS ÉS VÍZMINŐSÉGVÉDELEM (BMEEOVK AKM2)
Felszíni víz monitoring
Általános tudnivalók I. Vízi Közmű és Környezetmérnöki Tanszék BME VKKTBME VKKT U épületU épületTárgyfelelős dr. Koncsos László (BME VKKT) Előadó Kozma.
A Magyar Hidrológiai Társaság Soproni Területi Szervezetének munkája (2013) Bódis Gábor titkár.
Témahét a Szent László Gimnáziumban november 2-9. Radnóti Miklós és kora (Radnóti Miklós 100 éve, május 5-én született… …és 65 éve, november.

 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
BISEL Biotikus Index a Középiskolai Oktatásban.
„Szolnok a vizek városa” Összefoglaló a héten tanultakról.
Vízminősítés és terhelés számítás feladat
Fekvőbeteg ellátás november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %
Regionális gazdaságtan GVAM nappali tagozat tavasz, időütemezés,határidők.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Ivóvizünk forrása a Tisza
A TÁVMUNKA Balázs Viktória Emberi erőforrások III. évfolyam.
Szeretettel köszöntjük a projektzáró nap résztvevőit !
Informatika tanítása ea.
3. Projekthét (: Sünidő :). Hétfő Az első napot a Zagyvaparton töltöttük.
- Megújuló energiák felhasználásának elterjesztése - kiemelten a napenergia közösségi felhasználásának széles körű népszerűsítése és alkalmazása - az.
2013/14.. A megvalósítás éve számokban  11 partnerintézmény  összesen 330 óra  iskolánként 3x10 óra  kísérletek 4 természettudományos tárgyból  40.
A TISZA-TÓ VÍZGAZDÁLKODÁSÁNAK JELENE ÉS JÖVŐJE SPECIÁLIS TERÜLETI FÓRUM A TISZA-TÓ KÉMIAI VÍZMINŐSÉGE.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
Erdei Iskola Június Pusztavám Vajda János Erdészeti Erdei Iskola.
A GWP KKE régió aszálykezelési útmutatója Dr. Gayer József GWP Magyarország „Dr. Szalai György kerekasztal beszélgetés” - Új utak a hazai aszálykezelés.
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
Budapesti hidak. Ferenc József híd Ez a híd 1896-ban épült. Másnéven a Szabadság híd. Az alapakokat keszon módszerrel rakták le. A híd 1901-ben A híd.
Ruzsa, Csongrád megye délnyugati részén, Szegedtől 40 km-re fekvő kistelepülés.
"Comenius iskolai együttműködések városunkban "
Disszemináció matematika tanároknak
Előadás másolata:

Projekthét a Kassai Úti Általános Iskolában 2010. április Szolnok a vizek városa Projekthét a Kassai Úti Általános Iskolában 2010. április A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon. Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –Innovatív Intézményekben

Szolnok város Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –Innovatív Intézményekben Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –Innovatív Intézményekben

1. nap A Tisza élővilága vízpartok növényei vízpartok állatai terepmunka tablókészítés Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –Innovatív Intézményekben Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –Innovatív Intézményekben

2. nap A Szolnok hídjai történelmi áttekintés kísérletek (hőtágulás) fotózás modellezés Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –Innovatív Intézményekben Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –Innovatív Intézményekben

3. nap Folyóvizeink tisztasága, kémiai összetétele az ivóvíz minősége, vízminták elemzése, látogatás a Vízügyi Regionális Laboratóriumba, Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –Innovatív Intézményekben

4. nap „A víz szalad, a kő marad” A víz érték vízfogyasztásunk víz- és csatornadíj számlák alapján takarékoskodjunk a vízzel! látogatás az Áldás Kft. telephelyén Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –Innovatív Intézményekben

5. nap beszámolók készítése a hét eseményeiről az elkészült munkák bemutatása feladatlap kitöltése a héten tanultakról a hét értékelése, zárása Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –Innovatív Intézményekben

Előzetes feladatok Gyűjts adatokat a Tisza vízminőségéről (2000-2009 időszakban) szennyezőforrások fajtái vízminőségi adatok Egy kis segítség: http://www.geographic.hu/index.php?act=napi&id=11998 http://www.terra.hu/cian/cian.html http://www.vcsm.hu/vizminoseg.htm http://www.kotivizig.hu/ Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –Innovatív Intézményekben Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –Innovatív Intézményekben

Előzetes feladat Miért építenek hidakat és hová? Miből készül a híd? Szolnokon milyen hidak vannak és lesznek? Nézz utána! Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –Innovatív Intézményekben

Előzetes feladatok „A víz szalad, a kő marad.” Kinek a verse? Szolnok melyik épületén olvasható az idézet? Nézegesd a következő honlapokat! http://www.vcsm.hu - kezdőlap - árjegyzék - vízminőség - környezetvédelmi szabályzat http://www.aldasviz.hu - kezdőlap - termékek - Hungarikum a magyar szóda Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –Innovatív Intézményekben

Felejthetetlen, szép napokat kívánunk! Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –Innovatív Intézményekben