Prototípuskészítés Verilog nyelven Screen Saver Készítette: Mészáros Péter.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Bemutató-készítés PowerPoint.
Advertisements

Bemutató-készítés PowerPoint.
Átváltás a számrendszerek között
Hogyan töltjük ki a Tanulmányi Szerződéseket? „fogom a kezed csak klikkelj” szint.
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
A Windows használata Bevezetés.
TWS ALAP. TWS Ticker beírása.
TOLL, SZÍN ÉS VASTAGSÁG.
Az operációs rendszer Egy olyan szoftver, ami a számítógépeink használatához nélkülözhetetlen. Főbb feladatai: programok betöltése, futtatása perifériák.
Operációs rendszerek Bevezetés.
Előadássorozat a Független Pedagógiai Intézetben fupi.hu Az internet: miért, hogyan? 6 / 10. Csada Péter Csada Bt. cspc.hu.
Szűcs Péter Bujdosó Attila Ozsvár Zoltán Koós Krisztián.
KÉP KÉSZÍTÉSE ÁTLÁTSZÓ HÁTTÉRREL 1 PERC ALATT.
Térbeli infinitezimális izometriák
Készítette: Kecskés Imre
Alhálózat számítás Osztályok Kezdő Kezdete Vége Alapértelmezett CIDR bitek alhálózati maszk megfelelője A /8 B
Mozgó Objektumok Detektálása és Követése Robotkamera Segítségével
A verem működése fpga-n
Prototípus készítés Verilog nyelven VGA – PROM számláló Készítette: Fazekas Gergő,
Egy feladat megoldásának gondolatmenete. Feladat: Generáljuk véletlen számokat 1 és 6 között, amíg legalább 10 darab egyes és 10 darab hatos nem lesz.
Grafika a programban Készítette: Pető László. Bevezetés Valójában nem a célobjektumra rajzolunk, hanem annak festővászon területére (canvas). Csak olyan.
Webdesign I - Oldaltervezés alapelvek. I. Tartalom-elhelyezés az oldalon ALAPELVEK 1.Mindig értékes és érdekes tartalom jelenjen meg az oldalon! 2.A tartalom.
A körlevél készítésének menete
HTML (Hypertext Mark-Up Language). Jellemzői Szöveges alapú internetes oldalak nyelve A formázási műveleteket is szövegesen írja le Szöveget, képeket,
A táblázatok formázása Készítette: Gombkötő Alexandra Felkészítő tanár: Györe Mihály József Attila Gimnázium, 6900 Makó Csanád vezér tér 6.
Bekezdésformázás Fűrész Attila Salamon Róza (felkészítő tanár) 8.A
Képek beillesztése,formázása dokumentumokban Tóth Anita 8
,,Én így tanítanám az informatikát”
Rétegek használata GIMP képszerkesztő programban
A cikk (ismertetés) szerzője és címe Az ismertetett mű szerzője, címe és megjelenési adatai Ismertetések a HUMANUS-ban: Az ismertetett mű – ismertetés.
Turbo Pascal 11..
Másodfokú függvények.
Egyéni költségkezelés Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Mikrokontroller (MCU, mikroC)
A másodfokú függvények ábrázolása
Lineáris függvények ábrázolása
Pozicionálás 1. Kurzor elhelyezése a képernyőn 2. Színkezelés.
1.4. Fordítás, szerkesztés, az objektumkönyvtár használata.
Monitorok.
Cím (akár kétsoros, vagy magyar-angol) Arial Bold 60pt RGB 0,85,150 kék (háttér: RGB 242,242,242, általános esetben) Ennek megfelelően a sorok elválasztás.
Készítette: Rummel Szabolcs Elérhetőség:
A képernyő kezelése: kiíratások
ADATBÁZISKEZELÉS ŰRLAPOK.
Valós idejű adaptív útvonalkeresés
Képek feldolgozása 7. osztály.
Web-grafika II (SVG) 5. gyakorlat Kereszty Gábor.
1. Feladat Hozzunk létre egy olyan programot amely számokat ír ki és a felhasználónak időre be kell gépelni ezeket.
Készítette: Hanics Anikó. Az algoritmus elve: Kezdetben legyen n db kék fa, azaz a gráf minden csúcsa egy-egy (egy pontból álló) kék fa, és legyen minden.
Fixpontos, lebegőpontos
Az NVU webszerkesztő program
Windows Intéző.
13.tétel Mutassa be a honlap készítésére alkalmas szoftvereket! Hasonlítsa össze a Macromedia Dreamweaver és Microsoft Office Frontpage programokat!
Bináris szám-, karakter- és képábrázolás
Grafika alapfogalmak.
Gimp – animációk (1. rész)
Egy operációs rendszer könyvtárszerkezete (tárolórendszere)
Táblázatok.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ 2015
Bekezdések formázása 1..
Violet nails Készítette: Csőke Vivien. Bevezetés Téma: Violet nails - műkörömkészítő weblapjának elkészítése A weboldal elérhető az alábbi címen: violetnails.atw.hu.
Átváltás a számrendszerek között
Tamási Áron Általános Iskola
‘08 bevallás önellenőrzése, helyesbítése UJTB program esetén
Alapvető raszteres algoritmusok, szakasz rajzolása, DDA, MidPoint algoritmus.
TEVA SZOFTVER BEMUTATÓ
Koordináta táblázat elkészítésének bemutatása egy példán keresztül.
Átváltás a számrendszerek között
Játszunk telefonon Készítette: Homlok Dávid
Neumann János Informatikai Kar
Előadás másolata:

Prototípuskészítés Verilog nyelven Screen Saver Készítette: Mészáros Péter

Feladat Egyfajta képernyőkímélő elkészítése, ahol egy kép pattog a képernyő élei között 45◦-os szögben Alapértelmezésben, mikor elindítjuk a programot, meg egy gomb lenyomására (RESET) a kép a „bal felső” sarokba kerül C1 = 80 (oszlopok), R1 = 140 (sorok) koordinátára, a terület 640 x 480 méretű Gombnyomásra indul, addig a fenti koordinátán áll

Bounce modul A C1-et növeljük ∆C1-el, az R1-et pedig csökkentjük ∆R1-el a ∆ értékeket 1-nek választjuk, így nem lesz darabos a mozgás Ezzel a kép jobbra felfelé fog mozdulni Meg kell adni egy felső határt, hogy meddig mozoghat a kép (R1 max és C1 max) ▫Ha R1 = 0 akkor éri el a képernyő alját, ha pedig 320 ( ) akkor a tetejét ▫Ha C1 = 0 akkor ér hozzá bal oldalt a képernyő széléhez, ha pedig 400 ( ) akkor jobb oldalt Mikor a kép eléri a képernyő szélét akkor a ∆ értékek az ellentettjükre változnak, így a kép irányt vált C1 és R1 értékeket az órajel minden felmenő élére frissítjük, ez határozza meg a mozgás sebességét, tehát ha 190Hz-es órajelünk van az azt jelenti, hogy amíg a képernyő tetejéről az aljára leér a kép (R1 = 0 » R1 = 320), addig 320/190 = 1.7s telik el

Block ROM Egy Block ROM -ot használunk hogy tároljuk a képet Ehhez szükségünk van egy Matlab függvényre, mivel a Nexys-2 panel csak 8 bites VGA színeket támogat, ezzel létre tudunk hozni egy.coe fájlt, amit majd meg kell adni a ROM készítésekor IMG2coe8.m fájl ( generál a képből (bármilyen szabványos kép formátumból jpg, bmp, gif, tif) egy 8-bites képet (felső 3 bit piros, felső 3 bit zöld és felső 2 bit kék)

Block ROM

Project – New Source

Block ROM

A kész project felépítése: