Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? A Cegos üzleti reggelije 2004. március 3.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Témahét a 3. b osztályban október
Advertisements

EGÉSZSÉGKULTÚRA Mentsük meg saját magunkat?! Egészségfejlesztés I.
TÁMOP /A Személyiség kialakulása, fejlődése.
A kerékpáros turizmus fejlesztési stratégia céljai, alapelvei Kerékpáros Tárcaközi Bizottság január 28. DR. KOVÁCS MIKLÓS turisztikai szakállamtitkár.
Moduláris rendszerű vezetőképzés profiknak
Marketing Mészáros Judit Renczes Ágoston Adatbázis
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
NEMZETI ÉLELMISZER- TECHNOLÓGIA PLATFORM TEVÉKENYSÉGE Boródi Attila (ÉFOSZ) Budapest, szeptember 24.
Managerek éjszakája Velence, SZÉP MÚLT VÁR RÁNK? Szűcs Anita Akkreditált, kiemelt fokozatú Life és business coach Magyar Coachszövetség Közhasznú.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Első a piacon, első a Legjobb Munkahelyek között 2004.
2009 Merényi Zsuzsanna Közoktatási szakértő-középiskolai tanár
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
Közönségkapcsolatok (PR)
Ria Slides Ebben a bevásárlóközpontban a hölgyek különböző „Férfi – Típusok” közül választhatnak...
Sikeres Székelyföld – 3 Fórumsorozat Csíkszereda, november 25. RÁDULY ATTILA Elnök, Zöld Nap Egyesület, Kézdivásárhely KÖRNYEZETTUDATOSSÁG.
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
Magyar Pénzügyi Közvetítő Zártkörű Részvénytársaság
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
A humánerőforrás kérdései, változások menedzselése
Kutatási terv Az inklúzió fenntarthatóságának vizsgálata az oktatási intézményekben, fókuszba helyezve a hálózati együttműködést, a kreatív alkotó műhelyek.
Családi vállalkozás.
Válságkezelés. Mi a célja? A válság negatív hatásainak csökkentése vagy kiküszöbölése A szervezet (imázsa) és az érintettek védelme.
12. Kulturális önszerveződés, önkéntesség
VI. CRM konferencia - CEBC „ CRM? - Igen! A versenytársaink már csinálják! - De mit is? ” Számely Éva Vialto Consulting Május 28.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Egyéni döntések a szervezetben
Készítette: Csató Csilla (DVI3UH)
Iskolahálózatok itthon és külföldön Pénziránytű műhelymunka MNB, november 10.
Marketing alapfogalmak
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
Hoshin Kaizen Workshop esettanulmány – a standardok igazi ereje
A MINŐSÉG FOGALMA A minőség az egység (az egyedileg leírható és vizsgálható folyamat, termék, szervezet, illetve ezek kombinációja) azon jellemzőinek összessége,
Stratégia, előrejelzések az Electrolux csoportnál
Minőség menedzsment 6.előadás
Változások menedzselése felsőfokon Készítette: Schalli Adrienn Dinya László.
A vállalatok szerepe környezetük fenntartható fejlődésében
Kiscsoportos stratégiai és döntési gyakorlat. Milyen ember a PROJEKT MENEDZSER?
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
„Az igazi kérdés nem az, mennyit javultál tegnapi önmagadhoz képest, hanem, hogy milyen jól teszed a dolgod versenytársaidhoz képest.”
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
Az élet minősége apróságokon múlik.
Ugrás az első oldalra 1 Skaliczki Judit A teljes körű minőségirányítási rendszer bevezetésének lépései Debrecen, 2004.
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
Az egyetemi sport eladhatósága, mi kelti fel a cégek érdeklődését? Debrecen, szeptember 3.Készítette: Maszlavér Gábor.
Mikroszintű versenyk é pess é g. Az üzleti szervezetek versenyképességének elemzése, a versenyképesség növelése Egy, a magyar közgazdászok által 1995-ben.
Vágvölgyi Gusztáv - Pabló Inspi-Ráció Egyesület inspi-racio.hu Polyán Egyesület polyan.hu.
2020: HR a virtuális térben A humán erőforrás menedzsment jövője.
Vállalati stratégia március március március 28.
1 A kötöttpályás szakma perspektívái – Egész életen át tartó tanulás?! Perspektíva és jövőkép Zsoldos Marianna Humán Erőforrás Igazgató MÁV Zrt.
Mobilitási stratégia Jövőkép: 2013-ra a mobilitás váljon a humánerőforrás fejlesztés elismert, bevett és könnyen hozzáférhető eszközévé Magyarországon.
Az üzleti terv megalapozása – röviden a szükségletfelmérésről OFA Kooperáció projekt Műhelymunka november 12.
Innováció a vezetésben – vezetés egy innovatív cégben Innovációs speci előadás december 12. Lévai Gábor.
AZ MNKSZ RÉSZVÉTELE A „TRAME” PROJEKTBEN AZ EU / GRUNDTVIG FELNŐTTOKTATÁSI PROGRAM KERETÉBEN ( ) TAPASZTALATOK ÉS EREDMÉNYEK KONFERENCIA A self-narration.
PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. első foglalkozás.
SZERVEZET Szervezeti okok è A felhasználók és az informatikai részleg közötti gyenge kommunikáció è A felhasználók és az informatikai részleg céljai ütköznek.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
Országos nagykereskedelmi menedzser
Vállalati terv bemutató
Partnerség és együttműködés
A munkaerőpiac mai kihívásai
Fenntarthatóság – eredmények hasznosulása 6.2. előadás
Játékosított kooperációs tréning a hatékony közös munkáért
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint ADOTTSÁGOK 4. 3
Az SZMBK Intézményi Modell
Előadás másolata:

Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? A Cegos üzleti reggelije március 3.

Cégértékek definíciója Egy olyan, minden munkatársra vonatkozó belső értékrend, amely alap a vállalati stratégia / jövőkép / misszió / szolgáltatói filozófia megvalósítására.

Milyenek a jól megfogalmazott cégértékek? érthetőek átfordíthatók a napi feladatok szintjére irányt mutatnak mit vár el a cég a munkatárstól a munkatárs mit várhat el másoktól „vizualizálják” a teljesítmény gyümölcsét Mitől lesz elégedett a cég ügyfele vagy a termék fogyasztója?

A cégértékek bevezetésekor tapasztalható nehézségek Az anyavállalattól átvett értékek nem mindig értelmezhetőek a magyar munkatársak számára Cég múltja, előélete Tulajdonosváltás Nagy létszám, szerteágazó tevékenységek A munkatárs „távolsága” a terméktől Régi emlékek – jelszavak negatív hatása „Agymosás” Üres szlogenek „Miért csak ránk vonatkozik?”-érzése

Hogyan jeleníthetőek meg a cégértékek a mindennapi munkavégzésben? Kötődjön a cég tevékenységéhez Mindenki számára váljon egyértelművé, hogy amit tesz, ahogy azt teszi, egy belső láncolat része, ami hatással van a cég teljesítményére és ezáltal minden munkatárs jövőjére Emberi, vállalható gondolatok kerüljenek megfogalmazásra Ne csak a szavak szintjén, hanem annak jelentésében tudatosuljanak Alapuljon a kölcsönösség elvén Jelenjen meg a hierarchia minden szintjén Kommunikációja tudatosan, a munkatársak aktív bevonásával történjen képezheti részét az új belépők integráló programjának csapatépítő programoknak belső műhelymunkáknak

Módszerek a cégértékek megfogalmazására és bevezetésére A kidolgozás lépései Interjúk, közvetlen megfigyelések Workshopok A megfogalmazott értékek több szinten történő validálása Az értékeket bevezető programok kidolgozása Cégérték bevezető programok Alapelv: gyakorlati, a napi munkatevékenység oldaláról történő bevezetés Olyan feladatok kiscsoportos megoldása, amelynek kidolgozásával a résztvevő munkatársak maguk fogalmazzák meg és mondják ki a cég értékeit Egy - két napos műhelymunka fős csoportokban Nagy létszámú csapatokat egyszerre megmozgató vetélkedő típusú játék fő egy időben való részvételét teszi lehetővé

Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? Ha a munkatársakban tudatosul, hogy azok megvalósításában kiemelkedő szerepet játszanak, ezzel hatással vannak személyes és vállalati jövőjükre, ennek tudatában végzik mindennapi munkájukat, minőségi munkát végeznek És érzik, hogy A VÁLLALAT ELSŐDLEGES ÉRTÉKE A MUNKATÁRS, AKI ÉLETET LEHEL EZEKBE AZ ALAPELVEKBE.