Lövöldözős játék Készítette: Nemes Ádám. A játék felülete.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hogyan töltjük ki a Tanulmányi Szerződéseket? „fogom a kezed csak klikkelj” szint.
Advertisements

Készítette: Sábián Róbert
ELEKTRONIKUS KÉRVÉNYKEZELÉS
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
Az ILIAS rendszer a következő címeken érhető el:
A Windows használata Bevezetés.
Programok és alkalmazások indítása, futtatása
Az operációs rendszer Egy olyan szoftver, ami a számítógépeink használatához nélkülözhetetlen. Főbb feladatai: programok betöltése, futtatása perifériák.
PowerPoint program A PowerPoint programot nyissuk meg a Start menüből.
Operációs rendszer alap elemei
Operációs rendszerek Beállítások.
Kerülgetős Verzió: 2.5 Egy egyszerű játék, melyben ki kell kerülni az akadályokat, és sietni a célba. Új játék Folytatás Játékszabály Kilépés.
Számítógépes ismeretek 5. óra
Független Pedagógiai Intézetben Az internet: miért, hogyan?
Kedves Kávézó Próba quiz 2.
A Vocatude program telepítése
Jelölések:   Ha ezt látod, akkor rákattintva, elmentheted és kinyomtathatod a fejezet szövegét.   Ha ezt látod, akkor rákattintva, érdekes, vagy tanulságos.
ETwinning Tavaszi Kampány Jelentkezzen be személyes eTwinning munkafelületére.
Készítette: Szobonya Ferenc
Windows XP ismeretek és mappaműveletek
Prefix egyszerűen Miről is beszélek?. Részlet egy szoba beszélgetéséből.
HTML parancsok használata
Címsor menüsor ikonsor munkaterület (ikonsor) állapotsor.
A Windows grafikus felülete
A körlevél készítésének menete
Interaktív tábla és az Easiteach használata
Üdvözöljük a játékban!!! Ne menny neki játék betöltése… A játékot készítette: Akos003 & társai Türelmüket kérjük a játék betöltéséhez … Belépés a játékba.
A szövegszerkesztés alapjai
Egyéni animációk készítése
,,Én így tanítanám az informatikát”
Táblázatok beillesztése, formázása dokumentumokba
Képek beillesztése, formázása dokumentumokban
Természettudományi projektek Ádám Ferencné KF TFK.
Egyéb erőforrás-kezelési képességek Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Az előrehaladás követése a ProjectServeren Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Képek beillesztése. A beszúrandó képnek abban a mappában kell lennie, ahol a html oldalad forráskódja található! Először mindig a képet szúrjuk be, majd.
Algoritmus gyakorlati feladatok
I276 Antal János Benjamin 12. osztály Nyíregyháza, Széchenyi I. Közg. Szki. Huffman kódolás.
Support.ebsco.com Folyóirat-figyelő létrehozása Oktatóprogram.
Eu-háló Partnerszervezeti Kommunikációs Center január 17.
Visual Basic 2008 Express Edition
SDI Selective Dissemination of Information Az Aleph integrált rendszer szolgáltatása az SDI, amely egy elektronikus témafigyelés a könyvtári rendszeren.
Amíg el nem indulunk, míg a láb a vízre lép, még a legkisebb út is
RAD Studio XE5: menük felépítése
Az operációs rendszerek feladatai, csoportosításuk
Operációs rendszerek II Készítette: Turócziné Kiscsatári Nóra.
14. Szóbeli középszintű informatika tétel:
Az elektronikus vizsgázás menetének rövid ismertetője.
8. osztály Beszúrás. Töréspont  Kurzor elhelyezése.  Beszúrás menü, töréspont parancs.  Vagy CTRL + ENTER.  Oldaltörés.
Grafikus programozás Készítette: Csernok László
ZH feladat Hozzon létre a Dokumentumok-on belül egy saját mappát, oda helyezze majd el a feladat megoldását!
Tanulási nehézségek 5/3.
Eu-háló Tanácsadói Kommunikációs Center január 29.
Erőforrások strukturálása Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Szoftverek csoportosítása
Informatika Oktató: Bock Ádám. Prezentáció készítés PowerPoint program segítségével.
Bevezetés. Alapok: szövegszerkesztő alkalmazás (Word) megnyitása: Start gomb  Minden program  Microsoft Office  Microsoft Office Word 2007 szövegszerkesztő.
AZ INTERNET SZOLGÁLTATÁSAI Készítette: Horváth Tünde.
OZEKI. Rábai Gyula ügyvezető igazgató Ozeki Informatikai Kft. Hogyan építsünk és programozzunk Drónokat.
SZÖVEGSZERKESZTÉS I. 5. osztály.
Hivatkozások beillesztése, animációk szerkesztése
Itt azon munkacsoportokat kell látnia, amelyre Ön jelentkezett!
TabuláTOROK HASZNÁLATA
Az operációs rendszer  Minden jog fenntartva.
Játszunk telefonon Készítette: Homlok Dávid
együttesek versengése
észternek szülinapja lesz!
boldog születésnapot, eszterke!
Mihály Mihály Ünnepelj velünk! Ünnepelj velünk! 18 éves lesz!
BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! 18 Hajtás
Előadás másolata:

Lövöldözős játék Készítette: Nemes Ádám

A játék felülete

A játék menete A játékot a nevünk beírásával kell kezdeni Majd a start gombra kattintva elkezdődik a harc amit a szünet gombbal tudunk szüneteltetni.

A játék menete A csatatéren megjelenő katonákat kell lelőni az egérgombok segítségével. A játék addig tart amíg meg nem halunk. Az életerőt az életerőcsík mutatja.

A játék menete Az elért eredményünk a játék végén bekerül az eredménylistába, amit tetszés szerint menthetünk. Újabb megmérettetést az új játék gombbal tudunk kezdeni.

Hangok A programban az Unreal Tournament játék szövegei hallhatóak.

Forráskód A projekt felépítése

Forráskód Szálkezelés

Forráskód Sebzés Célkereszt Hangok

Forráskód A katonák beillesztése

Köszönöm a figyelmet!