Reklámok a médiában Magyari Alexandra.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketing mix Holt (1995).
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
A Gazdasági Versenyhivatal fogyasztóvédelmi tevékenysége dr. Grimm Krisztina október 21.
Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok a GVH eljárásaiban
Reklámállítások megítélése Balogh Virág május 5.
Hírlevél küldés WEB-SET-tel. Törvényi háttér • évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (reklámtörvény)
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Eladásösztönzés (Sales promotion)
A direkt marketing fogalma
A kommunikáció.
Reklámeszközök, reklámhordozók
Digitális világ 6. foglalkozás A hirdetések világa Mi a reklám?
Marketing-kommunikáció
MARKETING.
Megtakarításokról közérthetően mindenkinek
KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ A GYAKORLATBAN
DPR kommunikáció alapelvei
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
MARKETING REKLÁM SALES
E-KERESKEDELEM SZABÁLYOSAN
Reklám.
Civilek a kommunikációs fronton Hatvan, Október 4.
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
Miért aktuális téma a Reklám és a PR hatásának vizsgálata egy autósiskola életében?
Üzleti piacok, üzleti vásárlók (ipari marketing)
Marketingkommunikáció
A kommunikációs mix elemei
Készítette: Csaja Katalin ISZM 2/14
Marketingkommunikáció
A fogyasztóvédelmi szabályozás rendszere Fogyasztóvédelmi törvény (1997. évi CLV. törvény) 10 fejezetből áll: pl.: -fogyasztók életének, egészségének,
Az e-kereskedelem (e-business)
Reklám etika.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
Reklámozás, Public Relations
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
PROMOTION Kotler: Reklám Személyes eladás Vásárlásösztönzés
A marketingkommunikáció
Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés
A marketing piac tartalma
DPR kommunikáció lehetőségei
Kérdések a második zh-hoz
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
A marketingkommunikáció
8. Az eladásösztönzés.
Kommunikáció és tömegkommunikáció
A kommunikáció eszközei Balogh Zoltán PTE-TTK IÁTT A televíziós adás-vétel elve.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Európa városi történelme
Az innováció-átvételi döntési folyamat
Fekete Vivien Galambos Edit
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
2003. A környezeti helyzetfelméréstől a környezetirányítási rendszer auditálásáig Dr. Szegh Imre.
PROJEKT-TERV Youth 2 Youth Innovációs Verseny Keretében Megvalósítandó Közösségi Készítette: Harmati Katalin, Lázi Alexandra, Perge Gábor /Sorsfordítók.
Interkulturális mediáció bemutatása - ROMED2-ROMACT Interkulturális mediáció megvalósulása elméletben és gyakorlatban Jászfényszarun ROMED2-ROMACT programon.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
A kommunikációs folyamat tényezői és funkciói
Kérdések a második zh-hoz
Reklám etika.
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
Kommunikációs gyakorlatok Koncz Katalin egyetemi tanár
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Előadás másolata:

Reklámok a médiában Magyari Alexandra

Mi a reklám? kommunikáció egy formája felkelti a vásárló figyelmét az eladótól a vevő felé irányuló információ közvetítés alapvető jellemzői: személytelenség, tömegszerűség, azonosíthatóság, egyirányúság

A reklám történelme A kezdetek: római kereskedők társított érték A reklám korszakai: első második harmadik

A reklám funkciói Tájékoztatás Befolyásolás Emlékeztetés Megerősítés Elfogult nézet Ellenséges nézet

A reklám célja AIDA+C modell Action Desire Interest Attention

A reklámtevékenységre vonatkozó jogszabályok Reklámtörvény Médiatörtvény versenytörvény

A divat és a reklám kapcsolat

A reklámtervezés lépési cél meghatározás célközönség meghatározása üzenet megfogalmazása költségvetés meghatározása kommunikációs csatorna kiválasztása reklámeszközök bevetési idejének meghatározása költségvetést felosztása a reklámeszközök között eredmény felmérése