Reklámok a médiában Magyari Alexandra
Mi a reklám? kommunikáció egy formája felkelti a vásárló figyelmét az eladótól a vevő felé irányuló információ közvetítés alapvető jellemzői: személytelenség, tömegszerűség, azonosíthatóság, egyirányúság
A reklám történelme A kezdetek: római kereskedők társított érték A reklám korszakai: első második harmadik
A reklám funkciói Tájékoztatás Befolyásolás Emlékeztetés Megerősítés Elfogult nézet Ellenséges nézet
A reklám célja AIDA+C modell Action Desire Interest Attention
A reklámtevékenységre vonatkozó jogszabályok Reklámtörvény Médiatörtvény versenytörvény
A divat és a reklám kapcsolat
A reklámtervezés lépési cél meghatározás célközönség meghatározása üzenet megfogalmazása költségvetés meghatározása kommunikációs csatorna kiválasztása reklámeszközök bevetési idejének meghatározása költségvetést felosztása a reklámeszközök között eredmény felmérése