Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A munkahelyi egészségfejlesztés lehetőségei, nemzetközi tapasztalatok
Advertisements

Dr Raffay Ágnes Dr Lőrincz Katalin Hajmásy Gyöngyi
E-SKILLS (DIGITÁLIS ÍRÁSTUDÁS) AZ ÉRDEKKÉPVISELETI MUNKÁBAN A STRATOSZ SZÁMÁRA KIDOLGOZOTT VÁLTOZAT Készült a MAT támogatásával, az FSZH közreműködésével.
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
Látássérült munkavállalók és munkaadóik felkészítése Siketvakok Országos Egyesülete AMSZ LFR program Látássérült Személyek Foglalkozási Rehabilitációja.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
A rossz hír hozóját lefejezik ugye …
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
Mikulás Gábor ”Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XIV. Országos Konferencia, Budapest, február
TÉNYLEG CSAK EZ MOTÍVÁL?
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
Külföldi módszerek? Mi az amit figyelembe kell vennünk: Hagyományaink, Céljaink. Cégünk összetétele, nagysága.
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
A TANÁCSADÓ SZEREPE az EU műszaki jogi szabályozásának vállalati alkalmazásában CE jelölés és társai – a.
SZERVEZETFEJLESZTÉS Dr. Magura Ildikó.
E-SKILLS (DIGITÁLIS ÍRÁSTUDÁS) AZ ÉRDEKKÉPVISELETI MUNKÁBAN A STRATOSZ SZÁMÁRA KIDOLGOZOTT VÁLTOZAT Készült a MAT támogatásával, az FSZH közreműködésével.
Közönségkapcsolatok (PR)
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
Kapun kívüli logisztika A nagy kihívást egyre inkább az jelenti, hogy: -mely csatornákon (beszállítókon) keresztül, milyen költséggel és feltételekkel.
Személyes eladás (personal selling)
Teljesítményértékelés a VIP Humánpolitikai Rendszerben
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
Zalayné Kovács Éva: Minőség és könyvtár
Péczeli Katalin előadása
Családi vállalkozás.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
SZEMÉLYZETI MARKETING
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Felnőttképzés jelentőssége az egészségügyi szakdolgozóknál.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Robert S. Kaplan – David P. Norton Csanádi Gábor Tamás C8ITGY 2007.
Humánkontrolling Kiélezett verseny→ legjobb munkaerő
Kiválasztás: érvényesség, megbízhatóság az interjú és az Assesment Center módszere esetén Barta Bea
Önéletrajzírástól a munkába állásig - gyakorlati tanácsok a szakképzett munkaerő és a munkáltatók eredményes találkozásához június 24.
Minőségdíjak.
Szervezeti kultúra Definíció: a szervezet tagjai által elfogadott közösen értelmezett előfeltevések, értékek, meggyőződések, hiedelmek rendszere Hofstede:
Személyes eladás Személyes eladáson az eladó személyes, aktív közreműködésével kialakuló üzletkötést és az ahhoz kapcsolódó folyamatot értjük. Jelentősége.
A MINŐSÉG FOGALMA A minőség az egység (az egyedileg leírható és vizsgálható folyamat, termék, szervezet, illetve ezek kombinációja) azon jellemzőinek összessége,
Az intézményvezetők szerepe az oktatási intézmények fejlesztésében
Minőség menedzsment 6.előadás
2007/2008 II.: MENEDZSMENT GYAKORLATOK
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Üdvözöljük a Waldviertelben. következetesség ● kézi munka ● tapasztalat ● bölcsesség ● megbecsülés.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
ISO GONDOLKODÁS ELÉGEDETT-E A BETEG?  DR.TAKÁCS EMERENCIA.
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
A SZOCIÁLIS SZOLGÁLTATÓ SZEKTOR MUNKAHELYI JÓL-LÉT ÉRZETE.
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Motiváció.
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
Hatékonyság. Ügyfélközpontúság. Modernizáció. Diplomás pályakezdők kiválasztása és beillesztése a MÁV csoportnál Kiss Mária Humánerőforrás fejlesztés vezető.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
Munkakörelemés és –tervezés röviden
BKIK – VI. Országos Tanácsadói Konferencia LEAN COACHING Bárány Péter, CMC üzletág-vezető Projektverzum Kft Budapest, március 21.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Az üzletek operatív működtetése
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Partnerség és együttműködés
Minőségfejlesztési munkacsoport KPSZTI Április 17-
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
A teljesítménymenedzsment stratégiai kérdései
Előadás másolata:

Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja

A belső kommunikáció szerepe a munkatársi elégedettség kialakulásában és fenntartásában Marketing, public relations és reklám az egészségügyben XII. Országos Konferencia Február 20.

Mit jelent az elégedettség? „Cél, melyet el nem érhetsz soha…” Jellemzői: szubjektív időhöz, célközönséghez, tevékenységhez kötött időben változó bizonyos befolyásoló tényezők állandóak, más tényezők változnak Alapvető: A termék/szolgáltatás alkalmassága

AZ ELÉGEDETTSÉG ELÉRÉSÉT ELŐSEGÍTŐ ÁLTALÁNOS ESZKÖZÖK Kapcsolat kezdeményezés - fenntartás A vevők állandó informálása Ösztönzések alkalmazása Következtetések a vevők viselkedéséből Megfelelő reklamációkezelés A meglévő termékelőnyök hangsúlyozása Kooperációkészség, problémamegoldás Visszajelzések gyűjtése, értékelése, reagálások Follow up szolgáltatások Motivált munkatársi gárda

A MEGFELELŐ EMBERT A MEGFELELŐ MUNKÁRA MENNY: AHOL A RENDŐRÖK ANGOLOK, A SZAKÁCSOK FRANCIÁK, A MŰSZERÉSZEK NÉMETEK, A SZERETŐK OLASZOK ÉS AZ EGÉSZET A SVÁJCIAK SZERVEZIK. POKOL: AHOL A SZAKÁCSOK ANGOLOK, A MŰSZERÉSZEK FRANCIÁK, A SZERETŐK SVÁJCIAK, A RENDŐRÖK NÉMETEK ÉS AZ EGÉSZET AZ OLASZOK SZERVEZIK.

A munkatársi elégedettség A munkatársak elégedettségét befolyásolja : az információ a megbecsülés a karrier lehetőség a biztonság a jó légkör és???? Elégedettség és lojalitás

AZ ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS MÓDSZEREI Lehetséges kutatások: megalapozó - széleskörű gyors, fenntartó Módszerek: személyes interjú telefonos Írásos online csoportos

Az elégedettség vizsgálatok indítása előtt eldöntendő - vizsgálandó: kiknek az elégedettsége fontos az adatok milyen továbbfelhasználási célokat szolgálnak melyek azok a szempontok, amelyek az elégedettséget valóban befolyásolják mi lesz a mérés gyakorisága mi a mérés, értékelés „intervalluma” mi a mérés módja és viszonyítási alapja

A belső elégedettség vizsgálatok egyediségei Módszerek: a szekunder adatelemzés fontossága /pl: fluktuáció a bizalom és az anonimitás szerepe eltérő szintek és elvárások a „közösségi terek” megléte, kihasználtsága a visszacsatolás fontossága a pletyka szerepe

Hogyan tartható fenn az elégedettség? munkabér juttatások cafeteria oktatás vagy?…….

A belső kommunikáció szerepe Mindenki tudjon annyit, amennyire szüksége van Az információ fontossága az elégedettségben A „beavatottság” érzése A kommunikáció nyíltsága, az oda-vissza áramlás lehetősége A munkatársak csak akkor támogathatják a céget a célok elérésében, ha pontosan tudják, hogy velük szemben mik az elvárások

AZ ELÉGEDETT ÜGYFELEK KIALAKULÁSÁNAK „HASZNA” Ha az ügyfél elégedett, abból a munkatársak haszna: kevesebb stressz nagyobb elismerés megnövekedett munkavégzési hatékonyság Ha a munkatársak elégedettek, abból a cég haszna: kevesebb stressz nagyobb teljesítmény jobb hírnév növekvő eredmény

Az elégedett és lenyűgözött vevőkkel bíró cég nyugodtabban nézhet a piaci kihívások elé, jobb pozícióból fogadhatja a konkurencia erősödését könnyebben reagál a piac akár kedvezőtlen változásaira is Ha ez a cég elérte munkatársai elégedettségét is, biztos lehet a hosszú távú piaci sikerben.

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Argumentum Marketing Tanácsadó Kft Budapest, Petneházy u Hírlevél feliratkozás: A témáról részletesebben: az Elégedett az ügyfél? című könyvemben