A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
IT Essentials I. IT Alapismeretek: PC Hardver és Szoftver v4
Advertisements

A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
A felsőoktatási szakképzési programok
Tutori tevékenység a gyakorlatban
E-learning alapú távoktatásos képzés
Tájékoztató a kötelezően választható szakirányokról és specializációkról Német Nyelv- és Irodalomtudományi Tanszék.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Az informatika oktatása az erdőmérnökképzésben Facskó Ferenc egyetemi adjunktus NYME – EMK – EVGI
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
A kompetencia alapú moduláris szakképzés oktatási dokumentumai Tóth Lászlóné 2008.
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
DPR és egyetemi stratégia Diplomás Páyakövetés
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Fontosabb fogalmak Képesség :
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
Az ÉRÁK legfontosabb céljai A képzés és a munkaerő-piaci szolgáltatások egységes normák szerinti működtetése. A munkanélküliek folyamatos képzésbe kerülésének.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
Az ÉRÁK szerepe és tevékenysége a régióban Soós Roland igazgató
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
TÁMOP / Humánszolgáltatások szabaduló fogvatartottak részére.
Kiadványaink Országos Felsőoktatási Információs Központ.
A munka világával kapcsolatos tudás
E-learning alapú távoktatásos képzés
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
Informatikai Szakképzési Portál
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Mit tud? Mire képes? Kompetencia alapú szakképzés
Megváltozott munkaképességű munkavállalók alkalmazása a Szerencsejáték Zrt-nél Rosner Imre, osztályvezető 2013.november 12.
Szakirány választás április Pénzügy és számvitel szak Választható szakirányok Pénzügy szakirány Számvitel szakirány.
Vak munkavállalók a call centerekben HU/B/03/F/PP Egy Leonardo Pilot-Projekt tapasztalatai Lengyel Szilvia.
FOGLALKOZTATÁSPOLITIKAI ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM I. TÁVMUNKA KONFERENCIA A REGIONÁLIS MUNKAERŐFEJLESZTŐ ÉS KÉPZŐ KÖZPONTOK FELADATAI A TÁVMUNKA PROGRAMBAN.
Tanulási és tanítási stílusok elektronikus környezetben
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A „Sorsfordító – sorsformáló”munkaerő- piaci program keretében bonyolított képzések bemutatása Dömötör Csaba főigazgató, FVM Dunántúli Agrár-szakképző.
A JÓ PAP IS… – Képzések és tanácsadások szakembereknek, munkáltatóknak Előadó: Garadnay Tea FEMI vezető Budapest Esély Nonprofit Kft.
Prezentáció címsor A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény MEGNYITÓ.
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
A szakképzés tartalmi szabályozása - Moduláris, kompetencialapú szakképzés -
Szakképzési programok kidolgozása az FSZ szakképesítésekhez
Egységes, új szakmastruktúra, piacképes programok Budapest december 6.
Új paradigmák a FSZ képzés kereskedelmi szakmáiban Medvéné dr Szabad Katalin november 30.
A szakképzés változása napjainkban Feigl Ágnes 2006 ETI.
Informatikai Szakképzési Portál
A CSALÁDI NAPKÖZI GONDOZÁS SZAKMÁVÁ FEJLESZTÉSE A felnőttképzés támogatásának új formái Zarka Dénes TÁMOP /1-C
“Térségi Integrált Szakképző Központok létrehozása”
A gyakorlati képzés megújítása a pedagógia szakos képzésben
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
LÉPÉSELŐNY EGYESÜLET. LEGYEN JOB(B) A NŐKNEK! LEGYEN MUNKA A NŐKNEK !
Támogató szolgáltatások női aspektusai Illés Tímea.
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
A programcsomag Felépítése Előnyei Használata. A programcsomag összeállítása Alapja: kompetencia alapú oktatás, koncepció (gyakorlati haszon); Programtanterv:
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
A SZAKMAI PEDAGÓGUSKÉPZÉS HELYZETE Tóth Béláné október.
2008. június 16.foglalkozási rehabilitációs képzés1 Foglalkozási rehabilitációs képzés az ELTE GYFK-n ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar.
Dr. Kovács Miklós tanszéki mérnök Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatásos képzés.
Emberi erőforrások FOKSZ. FOKSZ Felsőoktatási szakképzés 4 félév 2 szakirány: személyügyi és humánpolitikai 120 kredit  90 kredit, besorolási szakon.
Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet szerepe/feladata a médiaoktatás területén.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
Hogyan segíti az EKKR az európai munkaerőpiac működését? WORKSHOP 4.
Szent László Középiskola Szekszárd
A szakképzési rendszer modellje
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Előadás másolata:

A szakképzési rendszer modellje

1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai modulok

A szakképzés jellemzői I. a tananyag összeállítása munkaköri elemzésre épül a belépés és előrehaladás a hallgató teljesítményéhez igazodik

A szakképzés jellemzői II. A tananyag moduláris felépítésű: –ki- és belépési lehetőséget biztosít, –lehetőséget ad egyéni előrehaladásra, –előzetes ismeretekhez alkalmazkodik, –egyéni tanulási stílust is figyelembe vehet, –folyamatos ön- és szintenkénti külső ellenőrzést tesz lehetővé.

A szakképzés jellemzői III. A képzést egyéni és szakmai igény szerinti –nyelvi, –vállalkozási, –számítástechnikai és –egyéb szakmai modulok egészítik ki.

A szakképzés jellemzői IV. Munkaerő-piaci speciális igényeket elégít ki, mint –álláskereséséi tréning, –kommunikációs képességfejlesztés, –személyiségfejlesztő tréning, –pályakorrekciós tanácsadás.