28.03.2006 Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hogyan jutunk információkhoz az interneten
Advertisements

Keresőrendszerek.
SZTE Klebelsberg Könyvtár
Kereső program használata Készítette: Berger Nikolett
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
EBusiness feladatok GINFO III őszi félév. Feladatok témakörei •A hirdetési piac elemzése: USA, EU, Magyarország; keresőmarketing •Iparág-specifikus.
Az Internet adta lehetőségek
Internet ismeretek II..
Weboldalak észlelése és a bannervakság jelensége
Keresőmarketing – megtudhatják rólunk… Földesi Tamás ügyfélkapcsolati igazgató.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
Elektronikus számlabemutatás és fizetés
Google és az egészségügy Hogyan keresnek az interneten egészségügyi témában a magyarok? Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség.
Utinformaciok.hu esettanulmány Keresőmarketing Nap, Készítette: Dunder KrisztiánDunder Krisztián.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
A Topic Map/Tématérkép technológia megjelenése az interneten
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
S z o b a s z e r v í z L A K Á S M A G A Z I N. p o r t á lp o r t á l Szobaszervíz lakásmagazin internetes portál Az internetes Szobaszervíz lakásmagazin.
A kommunikációs mix elemei
Tájékozódást segítő eszközök a könyvtárban; katalógusok és adatbázisok
Műszaki tudományok az interneten
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON.
Böngésző programok (Böngészés).
Kereső programok használata
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
E-beszerzés Bravo csoport.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Aki keres, az talál? Igen, talál. Ki ezt, ki azt, de egy szót beütve a google keresőbe (pl.) mindig ugyanazt, hacsak nem kerültek fel új honlapok az adott.
A legjobb és legolcsóbb hirdetési lehetőségeket az interneten találjuk. Rengeteg ingyenes hirdetési oldal van, s ha otthon rendelkezünk internetkapcsolattal,
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
. Droginfo Európai Addikciós Portál Kovács Beatrix Informatio Medicata szeptember 26.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
Keresőoptimalizáló eszközök ( S earch E ngine O ptimization tools )
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Szemantikus keresők.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Készítette: Gocsál Ákos, Gocsál Klára, Fehér Péter 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Internet az oktatásban – taneszközök.
Számítógép-kezelői tanfolyam VFMK
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Keresőrendszerek.
Topológiák Hálózati eszközök
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Az internetes keresési módszerek
Hirdetői szokások Avagy mely ágazatok használják az ETARGET-et?
Keresőmarketing nap Birkás Dávid november 20.
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
SZTE OPAC, adatbázisok A szakirodalmi keresés kezdő lépései Aranyi Zoltán SZTE Klebelsberg Könyvtár
Adatkeresés az interneten
Google Scholar Wolfram Alpha Scirus Készítette: Varga Ádám.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
17 ISMERTESSE AZ INTERNETES KERESÉSI MÓDSZEREKET! KONKRÉT GYAKORLATI PÉLDA KERESÉSRE.(KERESÉS, TALÁLATI LISTA ÉRTELMEZÉSE, TALÁLT OLDAL MENTÉSE.) Készítette:
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Navigáció az Interneten:
Előadás másolata:

Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma

Miért fontos az internetes jelenlét? - 34%-os internetes prezentáció - a 35 éves alatti korosztály esetében 70% - a felhasználók 91%-a információkeresésre használja az internetet

Online eszközök: DM marketing Hirdetés hírlevelekben Internetes videóreklámok Banner kampányok PR cikkek PPC – rendszerek (kulcsszavas hirdetés) - ETARGET

A PPC helyzete az USA-ban ● Az online hirdetési költség 40%-a PPC hirdetési rendszerekbe öszpontosul ● 2007-re 6,5 milliárd USD bevétel várható ● Piaci szereplők: Google,Yahoo, MSN

Az ETARGET hirdetési rendszer Legfőbb előnyök: ● széleskörű kapcsolathálózat több, mint 373 portállal (pl.: stb.) ● hirdetések célzott megjelenítése, tehát amit a felhasználó éppen keres vagy éppen olvas ● az alkalmazott eszközök hatékonyságát biztosítja az a fizetési rendszer, ami alapján csak a valós érdeklődés jár anyagi vonzattal

Kinek van szüksége az ETARGET-re? Az ETARGET rendszere többletértéket ad, amennyiben: az Ön ügyfelei internetfelhasználók Ön rendelkezik honlappal...mindebben az ETARGET hozzájárulásai: a vállalati beszerzések 40%-a interneten keresett információk alapján történik, ami a háztartásoknál sem sokkal kevesebb nemcsak e-shop képes az eladásra, hanem a honlap is

Hogyan épül fel a hirdetés: Kulcsszó - azok a szavak, kifejezések, amelyekre keresve látni szeretnénk hirdetésünket Hirdetési szöveg - a kulcsszavakra keresés eredményeként megjelenő pár soros szöveges hirdetés Fogadó oldal - az a honlap, amelyre a hirdetésre kattintók érkeznek

Keresőkbeni megjelenítés

Katalógusokban megjelenítés

Kontent megjelenítés

Általános linkek

Köszönöm a figyelmet! Kálmán Tamás ETARGET Kft.