Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma
Miért fontos az internetes jelenlét? - 34%-os internetes prezentáció - a 35 éves alatti korosztály esetében 70% - a felhasználók 91%-a információkeresésre használja az internetet
Online eszközök: DM marketing Hirdetés hírlevelekben Internetes videóreklámok Banner kampányok PR cikkek PPC – rendszerek (kulcsszavas hirdetés) - ETARGET
A PPC helyzete az USA-ban ● Az online hirdetési költség 40%-a PPC hirdetési rendszerekbe öszpontosul ● 2007-re 6,5 milliárd USD bevétel várható ● Piaci szereplők: Google,Yahoo, MSN
Az ETARGET hirdetési rendszer Legfőbb előnyök: ● széleskörű kapcsolathálózat több, mint 373 portállal (pl.: stb.) ● hirdetések célzott megjelenítése, tehát amit a felhasználó éppen keres vagy éppen olvas ● az alkalmazott eszközök hatékonyságát biztosítja az a fizetési rendszer, ami alapján csak a valós érdeklődés jár anyagi vonzattal
Kinek van szüksége az ETARGET-re? Az ETARGET rendszere többletértéket ad, amennyiben: az Ön ügyfelei internetfelhasználók Ön rendelkezik honlappal...mindebben az ETARGET hozzájárulásai: a vállalati beszerzések 40%-a interneten keresett információk alapján történik, ami a háztartásoknál sem sokkal kevesebb nemcsak e-shop képes az eladásra, hanem a honlap is
Hogyan épül fel a hirdetés: Kulcsszó - azok a szavak, kifejezések, amelyekre keresve látni szeretnénk hirdetésünket Hirdetési szöveg - a kulcsszavakra keresés eredményeként megjelenő pár soros szöveges hirdetés Fogadó oldal - az a honlap, amelyre a hirdetésre kattintók érkeznek
Keresőkbeni megjelenítés
Katalógusokban megjelenítés
Kontent megjelenítés
Általános linkek
Köszönöm a figyelmet! Kálmán Tamás ETARGET Kft.