G AMIFICATION Tananyagok igazítása a megváltozott igényekhez.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A tanulást és a megértést segítő módszerek alkalmazása
Advertisements

Digitális hősök Emblematikus mesefigurák a gyerekek hétköznapi életében Kassay Réka BBTE, Kolozsvár.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Horizontális tanulás intézményi hálózati együttműködés
Teleházakban telementorálás •Cél korosztály év •„Virtuális kitekintés” •„ On-line ” képességfejlesztés •Informatika tanárok hiánya a régióban Egyéni.
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A könyvtári digitalizálás kézikönyve és honlapja
VI. Interaktív Tábla Konferencia
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
Gamification az oktatásban játszva tanulni és tanítani.
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
Angol nyelvi kompetencia
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
Vannak pillanatok az életben, amikor a másik jelenlétét olyan nagyon hiányoljuk, hogy állandóan magunk mellet szeretnénk tudni.
A mi Szigetünk!!! Egy hely, mely általunk, de Érted van!
Fekete Zsombor ÉMRTK Távháló Workshop 2001 szeptember 21.
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Projektzáró konferencia Balatonszentgyörgy TÁMOP „Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” „Álmodtam.
ÉLETBÖLCSESSÉGEK Picasso illusztrációkkal.
MENNYI SZERETET FÉR EL EGY CIPŐSDOBOZBAN? gyermek karácsonya A Baptista Szeretetszolgálat akciójában gyermek megajándékozása a cél Az adományt.
IMA MAGYARORSZÁGÉRT. KEDVES SZERETETREMÉLTÓ EMBEREK!
Pozitív gondolatok "Megígérem magamnak... Automatikus.
Vak ember ült egy épület előtt a lépcsőn, lábánál kalap táblával, a következő szöveggel: „Vak vagyok, kérem, segítsenek!“
Mi a Szeretet… Zene: Je pense à toi Elôadja: Richard Abel Kattints.
A napraforgó tulajdonsága: Borús id ő ben is a nap felé fordítja fejét.
A „jó gyakorlatok” Ötlettől a minősítésig
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
Vannak pillanatok az életben, amikor a másik jelenlétét olyan nagyon hiányoljuk, hogy állandóan magunk mellet szeretnénk tudni.
Biztos Kezdet Gyerekház Dokumentációs rendszer
- Előkelő athéni családból származott - Fiatalként politizált, de csalódott a demokráciában, ezért a filozófia felé fordult, Szókratész tanítványa lett.
ISTEN KIRÁLYSÁGA Készítette: Jon A. Palmer. Isten királysága  Azért vagyunk a földön, hogy megváltoztassuk a forgatókönyveket…
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
{ Miért utálnak a férfiak gyülekezetbe járni? Nehéz kérdések, Békevár, Jóföldi Endre, 2012.
Létezik valamilyen emberi alkotás, amely megközelíti a természet szépségét? Talán a zene! Kapcsolja be a hangszórókat! Automatikus diatovábbítás.
Egy napon azt kérte az osztálytól a tanárnő, hogy minden osztálytársuk nevét írják föl egy lapra úgy, hogy a nevek mellett maradjon egy kis üres hely.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / HÁZT Ű ZNÉZ Ő BEN ZILAHI-SZABÓ EDIT.
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Építsünk jó értékesítési csapatot! Sikerorientált értékesítés.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Tanévnyitó Konferencia Budapest, augusztus 25. Sanus3 Iskola-egészségügyi szoftver „Est difficillium se ipsum vincere” Legnehezebb magunkat legyőzni.
Kooperatív oktatással a befogadás támogatásáért
Az Apáczai Kiadó 7-8. évfolyamos matematika tankönyveinek bemutatása
Bárhol, bárhonnan, bármikor… Élelmezési-étkezési megoldások a felh ő ben el ő adó: Fizel Mihály tanácsadó GNSoft Kft.
A Magyar Nyelv Napja kezdőkép Tarczal-Márta Edit
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
1. Rész: óvodai matematikai nevelés
A közösség ereje. Mi az e-demokrácia gép? Hogyan működik a gép? Mire szeretnénk használni ezt a gépet? Mi a 42? Kikből áll a 42? Mit szeretne a 42? Miről.
A Világ 7 csodája… Egy napon a tanár megkérdezte a tanítványait, hogy összetudnának-e állítani egy listát, amir ő l úgy gondolják, hogy a világ 7 csodájának.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Kortárs segítővé válás a BME ElmeMater tehetségpontjában Horváth Dániel, Lángné Lázi Márta, Szilágyi Brigitta.
ARANYKÖPÉSEK (Bokrétás András) Ez egy ideális válás volt: a feleség a gyerekeket kapta meg, a férj meg a szobalányt. (J.Rivers)
Önmenedzselés Előadó: Selmeci József Csongor. Változó külső és belső világunk A körülöttünk folyó változások egyik legfontosabbika az, hogy megnőtt a.
FELKÉSZÍTÉS AZ ORSZÁGGYŰLÉSI VÁLASZTÁSOKRA Down Alapítvány Az Értelmi Fogyatékosok Fejlődését Szolgáló Magyar Down Alapítvány TÁMOGATOTT ÜGYINTÉZÉS 1145.
Új tanulásszervezés – mit és miért kell tennünk?
Létezik-e biztos recept sikeres csapat építésére?
EÖTVÖS JÓZSEF ISKOLAALAPÍTVÁNY SZAKKÖZÉPISKOLÁJA BÉKÉSCSABA.
Az Anthropolis Egyesület
Tanórai szokásaim 5/14.
Konzervatív gamifikáció: módszer és eredmények Fekete Zsombor.
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
ELearning az oktatásban készítette: Melega Kálmán iskola: honlap: eLearning:bubo.pataky.hu.
1 A fizika tanítása 3. lecke Az oktatási folyamat makro- és mikroszerkezete, óratípusok.
Digitális generáció az iskolapadban Bedő Ferenc
Készítette: Lőrincz Ágota óvodapedagógus
Tanítási filozófia Gyetvai Anna.
Országos Kompetencia Mérés 2011
Matokos, avagy okoseszközök matematikaórán
Előadás másolata:

G AMIFICATION Tananyagok igazítása a megváltozott igényekhez

A MAI GYEREKEK Ez lenne ideális

A valóság

G AMIFICATION FOGALMA Játékmechanikák átvétele nem játékos folyamatokba Folytonos pozitív megerősítés Achivement rendszer Játékmechanikák átvétele nem játékos folyamatokba Folytonos pozitív megerősítés Achivement rendszer Játékosítás

U NALMAS ! M I ? M INDEN !

Önállóság Unaloműzés Látható célok A siker és kudarc új formája Azonnali visszajelzés Önállóság Unaloműzés Látható célok A siker és kudarc új formája Azonnali visszajelzés O KÉ, DE EZ MIRE JÓ ?

A CHIVEMENT RENDSZER Teljesítmények Egyszerű feladatok Mindenki találjon teljesíthető feladatot A cél hogy mindenki sikeres legyen valamiben Teljesítmények Egyszerű feladatok Mindenki találjon teljesíthető feladatot A cél hogy mindenki sikeres legyen valamiben

Interaktív tábla (külön felület) Virtuális osztályterem Interaktív tábla (külön felület) Virtuális osztályterem Ú J ÉRTÉKELÉSI RENDSZEREK Itt jön a példajön Itt jön a példajön

E DUTAINMENT N EM AZ ÖRDÖGT Ő L VALÓ Oktatási céllal készített játékok Szórakoztató játékok Oktatási céllal készített játékok Szórakoztató játékok

A NGRY BIRDS ÉS A MATEMATIKA Máglyára vele, boszorkány! Példa

Ú J FORRÁSOK Űrmérték mini projekt Kivonásra kiélezve Figyelem! Fegyelem! Csoda Űrmérték mini projekt Kivonásra kiélezve Figyelem! Fegyelem! Csoda

K ÖSZÖNÖM A FIGYELMET ! Miért jó így? Nem abba fektetem az energiát hogy a tanuló azt csinálja amit én szeretnék, hanem abba,hogy egy olyan környezetet hozzak létre, amiben ő maga döntheti el,hogy azt csinálja amit szeretnék. Miért jó így? Nem abba fektetem az energiát hogy a tanuló azt csinálja amit én szeretnék, hanem abba,hogy egy olyan környezetet hozzak létre, amiben ő maga döntheti el,hogy azt csinálja amit szeretnék.