G AMIFICATION Tananyagok igazítása a megváltozott igényekhez
A MAI GYEREKEK Ez lenne ideális
A valóság
G AMIFICATION FOGALMA Játékmechanikák átvétele nem játékos folyamatokba Folytonos pozitív megerősítés Achivement rendszer Játékmechanikák átvétele nem játékos folyamatokba Folytonos pozitív megerősítés Achivement rendszer Játékosítás
U NALMAS ! M I ? M INDEN !
Önállóság Unaloműzés Látható célok A siker és kudarc új formája Azonnali visszajelzés Önállóság Unaloműzés Látható célok A siker és kudarc új formája Azonnali visszajelzés O KÉ, DE EZ MIRE JÓ ?
A CHIVEMENT RENDSZER Teljesítmények Egyszerű feladatok Mindenki találjon teljesíthető feladatot A cél hogy mindenki sikeres legyen valamiben Teljesítmények Egyszerű feladatok Mindenki találjon teljesíthető feladatot A cél hogy mindenki sikeres legyen valamiben
Interaktív tábla (külön felület) Virtuális osztályterem Interaktív tábla (külön felület) Virtuális osztályterem Ú J ÉRTÉKELÉSI RENDSZEREK Itt jön a példajön Itt jön a példajön
E DUTAINMENT N EM AZ ÖRDÖGT Ő L VALÓ Oktatási céllal készített játékok Szórakoztató játékok Oktatási céllal készített játékok Szórakoztató játékok
A NGRY BIRDS ÉS A MATEMATIKA Máglyára vele, boszorkány! Példa
Ú J FORRÁSOK Űrmérték mini projekt Kivonásra kiélezve Figyelem! Fegyelem! Csoda Űrmérték mini projekt Kivonásra kiélezve Figyelem! Fegyelem! Csoda
K ÖSZÖNÖM A FIGYELMET ! Miért jó így? Nem abba fektetem az energiát hogy a tanuló azt csinálja amit én szeretnék, hanem abba,hogy egy olyan környezetet hozzak létre, amiben ő maga döntheti el,hogy azt csinálja amit szeretnék. Miért jó így? Nem abba fektetem az energiát hogy a tanuló azt csinálja amit én szeretnék, hanem abba,hogy egy olyan környezetet hozzak létre, amiben ő maga döntheti el,hogy azt csinálja amit szeretnék.