TÁMOP-2.2.3-09/1-2009-0016 „N ÉGY KISTÉRSÉG EGY PROJEKT ” M ARCALI, B ARCS, K ADARKÚT, N AGYATÁD S ZAKKÉPZÉS - SZERVEZÉSI T ÁRSULÁS Pályaválasztási, karrier-tanácsadási,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Pásztor Tibor főosztályvezető
Advertisements

Terézvárosi Kereskedelmi és Közgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központ 1074 Budapest Dohány utca 65.
Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Deák Ferenc Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
SZÜLŐK SZEREPE A TUDATOS PÁLYAORIENTÁCIÓBAN
Mit mond a pályatanácsadás a családnak/ról?”
Cserháti Sándor Műszaki Szakképző Iskola és Kollégium Nagykanizsa
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
Frissdiplomások a munkaerőpiacon - a jövedelmet befolyásoló tényezők
Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola.
A szakképzés fejlesztés irányai évfolyam beiskolázási létszáma 2009/2010.
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
Életpálya-építés fiatalkorban
A Keszthelyi Kistérség Szakközépiskoláinak a megújuló energiával foglalkozó szakemberképzésre irányuló igényfelmérése május.
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
Szent László ÁMK Szakközépiskolai Intézményegysége
1 Tudás és/vagy kompetenciák? Végzős hallgatók részvétele a felnőttoktatásban Ábrahám Katalin – Tőzsér Zoltán Debreceni Egyetem Nevelés-és művelődéstudományi.
A BA/BSc végzettség hasznosíthatóságának vizsgálata a Debreceni Egyetemen és Nyíregyházi Főiskolán végzett fiatalok körében Seres Edina
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
Széchenyi István Egyetem, Győr
TÁMOP / „Négy kistérség egy projekt” Marcali,
Négy kistérség – egy projekt
2012. április 4. Marcali TÁMOP / „Négy kistérség egy projekt” Marcali, Barcs, Kadarkút, Nagyatád Szakképzés- szervezési Társulás.
SZAKKÉPZÉS A FEJLESZTÉS ESZKÖZE
MENTORI MEGSEGÍTÉS A GÖLLESZ VIKTOR SPECIÁLIS SZAKISKOLÁBAN.
Informatikai szakképzés Gépipari, Informatikai Műszaki Szakközépiskola és Kollégium Kovács Péter
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat február 4. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Pályaorientáció Bikal, február 11. Bácskay András Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
TAMOP-2.2.3/B-09/ Nyomonkövetési munkacsoport.
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás Kamarai előadás március 2.
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Felnőttoktatási tájékoztatója
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /
V á rosi Intézményi Központ Remenyik Zsigmond Gimn á zium és Szakközépiskola Érettségi ut á ni szakképzések.
Péter Katalin December 2. Aszód.  Hol dolgozik?  Hogyan?  Kikkel?  Milyen tevékenységeket végez?  Milyen eszközöket használ?  Mit szeret csinálni?
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
FELVÉTELI, avagy hogyan jelentkezünk középiskolába
Felnőttképzés és felnőttoktatás a felsőoktatásban Fekete Ilona Dóra Eger 2011.
Az Országos Képzési Jegyzék és a szakmai és vizsgakövetelmények Bruckner László.
Köszöntöm Önöket! Szabó Gábor általános igazgatóhelyettes Budapest, június 3.
A P.T.T.T.-ban között végzett tanulók pályakövetése 1 A Puskás Tivadar Távközlési Technikumban között végzett tanulók pályakövetése.
Középiskolai továbbtanulás 2016/17
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakközépiskolája
Felvételi a középfokú iskolákba
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
Rettegi Attila február 14.
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
PÁLYAVÁLASZTÁSI TÁJÉKOZTATÓ 2014/2O15. tanév
A PÁLYAORIENTÁCIÓ SZEREPE A KORMÁNYZATI FEJLESZTÉSEK SORÁBAN
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Motivációs kutatások kutatási kérdései
Pályaválasztási szülői értekezlet
A végzős tanulók döntési irányai a középiskolákban
IRÁNY A PÁLYA! november 14. „Az emberi nemnek az a hivatása, hogy munkáljon, alkosson, teremtsen.” Széchenyi István.
Továbbtanulás 2018/2019 HOGYAN TOVÁBB? Pályaorientációs
A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése
A PÁLYAORIENTÁCIÓ SZEREPE A KORMÁNYZATI FEJLESZTÉSEK SORÁBAN
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
A gimnázium ÉV VÉGI STATISZTIKÁJA
PÁLYAVÁLASZTÁS? SZAKMAVÁLASZTÁS?
Pályaválasztási szülői értekezlet
Előadás másolata:

TÁMOP / „N ÉGY KISTÉRSÉG EGY PROJEKT ” M ARCALI, B ARCS, K ADARKÚT, N AGYATÁD S ZAKKÉPZÉS - SZERVEZÉSI T ÁRSULÁS Pályaválasztási, karrier-tanácsadási, nyomon követési munkacsoport

P ÁLYAVÁLASZTÁS, PÁLYAORIENTÁCIÓ KIÁLLÍTÁSOK ISKOLAI SZAKMAISMERTETŐK PÓLÓK NYÍLT NAPOK SZERVEZÉSE BEMUTATÓK MÁS ISKOLÁKBAN N EMZETI P ÁLYAORIENTÁCIÓS P ORTÁL HTTP :// ELETPALYA. MUNKA. HU / WEB / NPP HTTP :// ELETPALYA. MUNKA. HU / WEB / NPP Pályakövetési rendszer

C ÉLJA : ADAT - ÉS INFORMÁCIÓGYŰJTÉS A VÉGZETTEK VÉLEMÉNYE ALAPJÁN A SZAKKÉPZÉS EREDMÉNYESSÉGÉNEK, HATÉKONYSÁGÁNAK ÉRTÉKELÉSÉHEZ A mérési rendszer vizsgálati területei: A végzett tanulók munkaerő-piaci helyzete a tanulók szempontjából A tanulói elégedettség vizsgálata A pályakövetés egész problematikája az alábbi alapkérdésekre fűzhető fel: 1) Miért? 2) Mit mérjünk? 3) Mikor? 4) Hogyan?

1.T ÁJÉKOZTATÓ A VÉGZŐS OSZTÁLYFŐNÖK RÉSZÉRE, A PÁLYAKÖVETÉSI FELADATOK ELLÁTÁSÁHOZ M IÉRT FONTOS A NYOMON - KÖVETÉS AZ INTÉZMÉNYEK SZÁMÁRA ? M IÉRT FONTOS A TANULÓ SZÁMÁRA A NYOMON - KÖVETÉS ? K ULCSFONTOSSÁGÚ SZEREPE VAN A VÉGZŐS OSZTÁLYOK OSZTÁLYFŐNÖKEINEK

1.P ÁLYAKÖVETÉSI RENDSZERBE BELÉPŐ NYILATKOZAT 2.T ISZTELT V ÉGZŐSÖK ! A FOLYAMATOS KAPCSOLATTARTÁS ÉS VISSZAJELZÉS AZ Ö N SZÁMÁRA ÉS SZÁMUNKRA IS FONTOS. 3. T ANULÓI KÉRDŐÍV 4.Összegzés a beérkezett kérdőívek alapján

NYOMONKÖVETÉS Marcali Szakképző Iskola ADY ENDRE GIMNÁZI UM ÉS SZAKKÖZ ÉP – ISKOLA Nagyatád Széchenyi Zsigmond Szakközép és Szakiskola Szőcsényp uszta BNI Széchenyi Ferenc Gimnáziu m és Szakképző Iskola Barcs Jálics Ernő Integrált Közoktatás i Intézmény kadarkút lányfiúlányfiúlányfiúlányfiúlányfiú Végzett tanulók Nyomonkövetéshez hozzájárult Nyomonkövetéshez visszajelzést adott Továbbtanult saját intézményben Továbbtanult más intézményben Továbbtanult: más szakma Továbbtanult: érettségi0 0 xx Továbbtanult: diploma Elhelyezkedett saját szakterületen Elhelyezkedett más szakterületen Elhelyezkedett itthon Elhelyezkedett külföldön

1.A TANULÓ NEME : FÉRFI / NŐ 2.-S ZÜLETÉSI ÉVE :………. 3.L AKHELYE : O RSZÁG : M EGYE 4. M ELYIK ÉVBEN FEJEZTE BE TANULMÁNYAIT 5. M ILYEN KÉPZÉSI ÉVFOLYAMON VÉGZETT ? 6. M ILYEN SZAKON VÉGZETT : 7. M ILYEN EGYÉB VÉGZETTSÉGGEL RENDELKEZIK ? 8. J ELENLEG DOLGOZIK - E ? IGEN / NEM H A IGEN, AKKOR : M AGYARORSZÁGON / KÜLFÖLDÖN L AKÓHELYE SZERINTI MEGYÉBEN ? K ÉPZÉSE HELYE SZERINTI MEGYÉBEN ? M ÁS MEGYÉBEN, AKKOR MELYIKBEN ? S ZAKMÁJÁBAN : H A A SZAKMÁBAN DOLGOZIK, MENNYIRE TÁMASZKODHAT AZ ISKOLÁBAN MEGSZERZETT TUDÁSRA ? H A NEM A SZAKKÉPESÍTÉSÉNEK MEGFELELŐ MUNKAKÖRBEN DOLGOZIK, DE VAN MUNKAHELYE, MENNYIBEN SEGÍTETTÉK ELHELYEZKEDÉSÉT AZ INTÉZMÉNYÜNKBEN MEGSZERZETT KÉPESSÉGEK ? A Z ÉRETTSÉGI, ILLETVE SZAKMAI VIZSGA UTÁN MENNYI IDŐ MÚLVA SIKERÜLT ELHELYEZKEDNI K I SEGÍTETTE AZ ELHELYEZKEDÉSBEN ? I SKOLA /T ANÁRA /M UNKAÜGYI M ILYEN HIÁNYOSSÁGOKAT ÉRZÉKEL A MEGSZERZETT TUDÁSA ÉS A MUNKÁBAN Ö N IRÁNT TÁMASZTOTT ELVÁRÁSOK KAPCSÁN ? E LÉGEDETT - E A MUNKÁJÁVAL ? E LÉGEDETT - E A JÖVEDELMÉVEL ? M UNKA MELLETT TANUL - E ?

T ANULÓI KÉRDŐÍV 1. SZEMÉLYI ADATOK Neme: Születési éve: Mikor végzett intézményünkben: Lakcíme: Elérhetősége: telefonszám 2. VÉGZETTSÉGGEL KAPCSOLATOS ADATOK Melyik iskolatípusban végzett? Jelölje meg! O szakközépiskola O technikus Milyen szakmát tanult? O gépészet O informatika O vendéglátás-idegenforgalom 3. Az iskolában szerzett ismeretei közül az alábbiakban megjelöltekből melyiket és milyen szinten tudta hasznosítani. 4. TOVÁBBTANULÁSSAL KAPCSOLATOS ADATOK Milyen képzési fokon tanul tovább? Jelölje meg! O nem tanulok tovább O középfokú OKJ O felsőfokú OKJ O főiskola O egyetem Szakmájában tanul tovább? Ha nem, miért nem? 5. MUNKAVÁLLALÁSSAL KAPCSOLATOS ADATOK Jelölje meg az Önre vonatkozókat! O szakmámban helyezkedtem el O nem a szakmámban helyezkedtem el Ha nem a szakmájában helyezkedett el, miért nem? O regisztrált munkanélküli vagyok O nem regisztrált munkanélküli vagyok Miért nem tudott munkába állni?

P ÁLYAKÖVETÉS ÉS PÁLYAORIENTÁCIÓ AZ INTÉZMÉNYI DOKUMENTUMOKBAN - P EDAGÓGIAI PROGRAM - E SÉLYEGYENLŐSÉGI PROGRAM - NEVELŐI HÁZIREND - IMIP

P ÁLYAVÁLASZTÁSI NAPOK Feladataink : - Pályakövetési rendszer véglegesítése - Pályaválasztás, karrier tanácsadás kidolgozása - Nemzerti Pályaorientációs Portál A programok működtetése

K ÖSZÖNÖM FIGYELMÜKET !