online 168óraonline hirdetés hirdetésszervezés Készítette: Harkai Gyula
Feladatok-lehetőségek Pontosítani, frissen tartani az oldallátogatók összetételét Barter szerződésekkel „húzó” hirdetőket szerezni Speciális ajánlatokkal megkeresni Image érzékeny hirdetőket Leendő h í rdetőknek támogatást nyújtani vizuális megjelenésükben Felső- és közép ve ze tők figyelmére érzékeny h í rdetők keresése (cafetéria, tréning szervezők, pénzügyi-, cégadatbázis szolgáltatók) Adaptivemedia jutalék emelés (gondolom most sem alacsony)
Pontosítani, frissen tartani az oldallátogatók összetételét Esetleg saját kutatás? (akár ¼ éves periodikával) –mivel a VMR (Visitor Media Research) hosszadalmas, – a hirdetőt döntően az életkor, a beosztás és az átlagkereset érdekli Válaszadási hajlandóság javítása: szóró ajándék (pl. Pendrive – kereshető 168 óra tartalommal, vagy egyéb)
Barter szerződésekkel „húzó” hirdetőket szerezni
Speciális ajánlatokkal megkeresni Image érzékeny hirdetőket
Leendő hirdetőknek támogatást nyújtani vizuális megjelenésükben