Online 168óraonline hirdetés hirdetésszervezés Készítette: Harkai Gyula.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

A Google személyes adatainkat kezelő gyakorlata Változások, amelyek érzékenyen érintenek bennünket.
Hirdetési termékek – Display
Eurosport Média ajánlat 2014.
Digitális világ A digitális reklám
TÁMOP Biztosítás a fogyasztókért Dr. Pintér György Az INDRA egyesület elnöke.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Könyvtárunk előfizetett adatbázisai. •Pressdok-Hundok (Sajtófigyelő) (évi 2 lemez) •Jogtár Plusz (havi frissítés) •Céghírek (havi frissítés) •Gazdasági.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Márton Sándor: A Campus-lét online-survey válaszadóinak szocio-kulturális jellemzői „CAMPUS-LÉT” A DEBRECENI EGYETEMEN: CSOPORTOK ÉS CSOPORTKULTÚRÁK Műhelykonferencia.
Piac és Profit Pénzünknél maradva! Követeléskezelés eredményesen! Megbízható partnerállomány és követeléskezelés az Opten segítségével!
Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Book Citation Index a Web of Science-en. Könyvek szerepe a tudományos irodalomban Folyóiratok Aktuális Formális Recenzált Konferenciakiadványok Új koncepcók.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Cs ö kkentse a nemfizet é s kock á zat á t! Bak Bogl á rka Piac é s Profit – BKIK
DPR és a Karrier Iroda kapcsolata Koreferátor: Bolgár Zsolt Június 10. Hallgat ó i é s int é zm é nyi szolg á ltat á sfejleszt é s a Szegedi Tudom.
Az áttérési költségek hatása a versenyre a távközlési piacokon Lőrincz László július 28.
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
Alvás Világnapja, március 13. Kiss Katalin, kutatás vezető Szinapszis Kft. Így alszanak a magyarok - Egy piackutatás tanulságai -
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
OPTEN Informatikai Kft. cég és jogi információs szolgáltatások Csőd-, és felszámolási eljárás adatokkal naponta többször frissülő cégadatbázis CÉGTÁR
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Térinformatika a mindennapok online médiájában Pohly Ferenc T-Online Magyarország.
Internetes bankok piacformáló hatása
Nagy NyomdaKönyv 2004 a Geomédia Kiadói Rt. gondozásában.
A HULLADÉKGAZDÁLKODÁS FEJLESZTÉSE Farkas Endre Projekt Iroda vezető.
Útban a Web 2.0-ás felsőoktatási könyvtárak felé Válaszadás kihívásokra, fejlődési tendenciákra a szabad tudásáramlás szolgálatában Barna Marianna könyvtáros,
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
Megtakarítási módszerek a vállalatok gyakorlatában Berey Zita
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
AVI PORTÁL (blog) Webes megjelenés fő helyen Egy oldal az anyagvizsgálók érdekében SzakMap.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Budapest, Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR
A FALUSI TURIZMUS HÉTVÉGÉJE JÚNIUS Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület HAZAJÁRÓ HÉTVÉGE.
Online és e-könyvek Hasonlóságok és különbségek. Tartalom és funkcionalitás A hagyományos print könyv tartalma elektronikus formátumban + kiegészítő funkciókkal:
CMA 2014 B2B KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK Digitális Média Tények Könyve 2013 Megjelenés: május.
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
IBD betegek életminőségét befolyásoló objektív és szubjektív körülmények felmérése Június MCBBE egyesület beteg tagjai között végzett kérdőíves felmérés.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
Haszon rendezvények médiaajánlat
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
Önkormányzati tisztségviselők és képviselők képzésének új lehetőségei
Készítette: Rubik László és Horváth Gábor 5.C Forrás wikipádia
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Készítette: Farkasné Veres Edina
Velünk élő középkor Forrás:
OTP Bank A legjobb pénzügyi szolgáltató vállalkozásának Kiss László
Előadás másolata:

online 168óraonline hirdetés hirdetésszervezés Készítette: Harkai Gyula

Feladatok-lehetőségek Pontosítani, frissen tartani az oldallátogatók összetételét Barter szerződésekkel „húzó” hirdetőket szerezni Speciális ajánlatokkal megkeresni Image érzékeny hirdetőket Leendő h í rdetőknek támogatást nyújtani vizuális megjelenésükben Felső- és közép ve ze tők figyelmére érzékeny h í rdetők keresése (cafetéria, tréning szervezők, pénzügyi-, cégadatbázis szolgáltatók) Adaptivemedia jutalék emelés (gondolom most sem alacsony)

Pontosítani, frissen tartani az oldallátogatók összetételét Esetleg saját kutatás? (akár ¼ éves periodikával) –mivel a VMR (Visitor Media Research) hosszadalmas, – a hirdetőt döntően az életkor, a beosztás és az átlagkereset érdekli Válaszadási hajlandóság javítása: szóró ajándék (pl. Pendrive – kereshető 168 óra tartalommal, vagy egyéb)

Barter szerződésekkel „húzó” hirdetőket szerezni

Speciális ajánlatokkal megkeresni Image érzékeny hirdetőket

Leendő hirdetőknek támogatást nyújtani vizuális megjelenésükben