A kolozsvári Báthory Líceum

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Valamely társadalom fejlettsége feltételezi az egyetemes emberi értékek felvázolásán túl azok teljes mértékű elfogadását, értékesítését. Minden embernek.
Advertisements

Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Pályaválasztás 2014/15.
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Bláthy Ottó Villamosipari Szakközépiskola
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
Iskolánkról.
H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP pályázat
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
SZIGORÚ ERKÖLCS SZÍNVONALAS OKTATÁS
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
Beiskolázási tájékoztató december
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Árpád Fejedelem Általános Iskola
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
Karácsonyi János Katolikus Gimnázium
A gyakorlatvezető mentor
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
Dr. Szabó-Thalmeiner Noémi. Nevelő Szaktanár Hivatalnok Szakmai szervezet tagja Családtag Barát (nő) rokon szülő gyermek testvérházastárs …
Kéttanítós modell Bethlen Gábor Református Általános Iskola, Óvoda, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Nevelési Tanácsadó Törökszentmiklós.
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
MIÉRT JÓ „KŐRÖSISNEK” LENNI?
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
(Gerhardinger Mária Terézia alapító anya)
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Budapesti Ward Mária Általános Iskola
Iskola rövid története
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Inklúzív nevelés Magyarországon
Szent István Gimnázium
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Hogyan jutsz el hozzánk? A Jókai felől könnyen megközelíthető iskolánk. 3-as vagy 69-es villamossal 5-ös busszal Mexikói útig Valamint: Kisföldalattival.
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | az előadás címe „Pont ÉRTED, pont VELED, pont NEKED. Érték-tehetség-siker” Szeretettel köszöntjük a Kollégákat a „Pont ÉRTED, pont.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Kertvárosi Általános Iskolája
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
 Nógrádmarcal Nógrád megyében, Balassagyarmattól 10 km-re található zsák település  A Cserhát hegység északi nyúlványának szélén, az Ipoly völgyének.
Az intézmény alapadatai fenntartó: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, 1051 Budapest, Nádor u.32. működtető: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata,1145.
Az iskola és a szülők kapcsolattartási formái a Csaholci Általános Iskola intézményében Készítette: Kádár Ágnes mesterpedagógus szaktanácsadó
MOTTÓ „Engem ne emeljen a magasba senki, ha nem tud addig tartani, amíg megnövök, hanem guggoljon ide mellém, ha nemcsak hallani, de érteni is akar, hogy.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Bemutatkozik a Dombóvári Illyés Gyula Gimnázium nyolcosztályos tagozata 2016/2017.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
SZMK Értekezlet május 9..
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
DARUS a gyermekekért.
„Engedjétek hozzám jönni a kisgyermekeket…” (Mt 19,13-15)
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
MOTTÓ „Engem ne emeljen a magasba senki,
A dajka a nevelés folyamatában
AZ EURÓPAI UNIÓ TÁMOGATÁSÁVAL, KORSZERŰ, AKADÁLYMENTES ÉPÜLET
Idegen nyelvek tanítása az alternatív iskolákban
MURAVIDÉKI PEDAGÓGUSOK
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
DARUS a gyermekekért.
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Tájékoztató a csillagfény tanodáról toborzó Győr, Széchenyi Egyetem február 07. efop
Győri Kossuth Lajos Általános Iskola
Előadás másolata:

A kolozsvári Báthory Líceum

Iskolánk, mint intézmény

Céljaink Gyerekközpontú, differenciált tanítás Kudarckerülő, de eredménycentrikus oktatás Meleg, elfogadó, szorongásmentes, de következetes iskolai légkör kialakítása

Céljaink Harmonikus személyiségű, egészséges tanulók nevelése Az emberi értékek tisztelete Szoros együttműködés a családdal

Barátságos és jól felszerelt tantermek

Jól felszerelt tornaterem

Tágas udvar

Ebédlő

Logópédiai és pszichológiai rendelő

A Báthory Szülői Szövetség Jogi személyként működő szervezet Megpróbál minden iskolai tevékenységet anyagilag támogatni

Iskolánk, mint közösség

Minőségi oktatás, szakképzett pedagógusok

Versenyek, vetélkedők

Változatos iskolán kívüli tevékenységek Néptánc

Városismeret

Ünnepélyek

cserkészet

Egyéb tevékenységek

Kirándulások, táborok

Báthory Napok

Osztályaink Hagyományos A Római Katolikus Egyház által támogatott osztály Step by step alternatíva

Step by step, avagy lépésről lépésre tananyaga megegyezik a hagyományos oktatás tananyagával IV. osztály végére ugyanazt a tudásszintet érik el, mint a hagyományos osztályok tanulói

Step by step, avagy lépésről lépésre Más szervezési forma Más napi program: naponta 16 óráig Másfajta értékelési és visszajelzési formák

A Római Katolikus Egyház által támogatott osztály keresztény értékrendre épített, korszerű nevelés heti 2 vallásóra

A Római Katolikus Egyház által támogatott osztály ingyenes délutáni oktatás lehetősége (a kolozsvári Szent Mihály Plébánia hathatós támogatásának köszönhetően.)

A továbbiakban.... Europában elismert német nyelvvizsga V. Osztálytól: intenzív német, illetve angol nyelv tanulásának lehetősége IX. Osztálytól: intenzív informatika, matematika-fizika, német és angol nyelv Europában elismert német nyelvvizsga

Szeretettel várunk!