Online marketing, online PR Miben más? Előadás 2007. 02. 22. Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Van-e válság 50 felett? Kozák Ákos – március 31.
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás (LLL)
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
GfK MediaÚjraosztódik-e a médiapiac?2009. Április A print és az online konvergenciája…(!?!) Nagy István - Médiakutatási csoportvezető, GfK április.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Miért fontos? 3478 Negatív hír az egészségügy szereplőiről nyomtatott és online sajtóban 2009-ben Mindenki érintett: EÜM, OEP, kórházak, orvosok, gyógyszergyártók.
Globalizáció társadalmi összefüggései - kulturális globalizáció
Információs Társadalom- és Trendkutató Központ 1111 Budapest, Műegyetem Stoczek u St ép 108. • Telefon: • Telefax: •
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Marketingkommunikáció
A kommunikációs mix elemei
Kommunikációs politika
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
WSDL alapismeretek A WSDL (Web Services Description Language – Web szolgáltatások leíró nyelv) egy XML-alapú nyelv a Web szolgáltatások leírására és azok.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
Középpontban: A mindentudó páciens Trendek az egészségügyi online kommunikációban Somogyi Máté Ügyfélkapcsolati igazgató Neo Interactive Kft.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Reklámozás, Public Relations
A marketingkommunikáció
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Magyar Fogyasztó 50+ konferencia Bíró Gábor Client Service Director Initiative.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
Mobilkód – az interaktív offline Szabó Tamás Head of Mobile Multimedia, Pannon.
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Gerillareklám, vírusmarketing
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Hogyan éltek a gyerekek a XIX. századi Angliában? Internet a nyelvórán Kóbor Annamária.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
1 Marketing II. – VI. feladat E-kommunikáció Budapest, március 18. Készítette: Börcsök Sándor a K-ExxOn megbízásából K-Exx-On.
1 Marketing II. – VI. feladat E-kommunikáció Budapest, március 18. Készítette: Börcsök Sándor a K-ExxOn megbízásából K-Exx-On.
Az Agel hálózata Néhány ábra segítségével a következőkben szeretnénk szemléltetni, hogyan épül fel a hálózat az Agelben. Az esetleges.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
Promóciós eszközök és megoldások a jövőben - ahogy a médiatulajdonos látja Ádám Péter
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
PÁRBESZÉD 2.0. Pécsi Ferenc Közösségi kommunikáció a falakon belül.
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Az online marketing legújabb generációja
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
Előadás másolata:

Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group

2 Miért kell összehasonlítanunk bármit is?  „A kommunikáció-technológiai robbanás eredményeként óriási – és egyre növekszik – az információs nyomás. Egy szemléletes példával érzékeltetve: ma a New York Times egyetlen kiadása több információt tartalmaz, mint amit a 17. századi Angliában egy ember egész élete során befogadhatott. Az egyre irritálóbb környezetre válaszul a fogyasztói magatartás egyre célratörőbbé válik.  „Mi a jó nekem ebben?” - kérdezik a reklám-dömpinget látva a fogyasztók, az irreleváns üzeneteket pedig egyszerűen figyelmen kívül hagyják. Szkeptikusan, sőt, gyakran gyanakvóan közelítenek a reklám-ízű információkhoz. Továbbra is a fogyasztási, vásárlási döntések hatékony befolyásolása maradt a kulcs a profitábilis működéshez – de a hagyományos módokon, hagyományos marketing- eszközökkel ez már nem kivitelezhető.” Online marketing, online PR

3 Offline (Hagyományos) vs. Online (Interaktív)  „régi” „új”  egyirányú kétirányú  monológ dialógus  push pull rendszerű  „becsülhető” mérhető Online marketing, online PR

4 Az online kommunikáció 13 szabálya 1. A megfelelő embert a megfelelő időben. 2. Nincs kontroll. 3. A hálózatok ereje meglovagolható. 4. Csak az üzleti érték számít. 5. Csak mert online – még nem feltétlenül jobb. 6. Integráció – csak hatás alapján! 7. Mindig szem előtt tartandók: érték és igazság. 8. A „vissza” gomb mindenekfelett áll. Online marketing, online PR 9. Csak a változás örök. 10. Építs adat helyett információra. 11. A fogyasztó is ember. 12. Minek új fogyasztó ha már van régi? 13. A tapasztalat mindennél többet ér.

5 Az online kommunikáció 13 szabálya 1. A megfelelő embert a megfelelő időben. 2. Nincs kontroll. 3. A hálózatok ereje meglovagolható. 4. Csak az üzleti érték számít. 5. Csak mert online – még nem feltétlenül jobb. 6. Integráció – csak hatás alapján! 7. Mindig szem előtt tartandók: érték és igazság. 8. A „vissza” gomb mindenekfelett áll. 9. Csak a változás örök. 10. Építs adat helyett információra. 11. A fogyasztó is ember. 12. Minek új fogyasztó ha már van régi? 13. A tapasztalat mindennél többet ér. Online marketing, online PR

6 Változó információszerzési szokások Médiumok elérése a teljes aktív magyar népesség (15+ életév) körében (kb. 8,5 millió ember) 1) Blikk 12% 2) startlap.hu 11% 3) origo fre 11% 4) Metro 7,9% 5) origo.hu 6,4% 6) Népszabadság 5,3% 7) Nemzeti Sport 3,7% 8) index.hu 3,5% 9) Magyar Nemzet2,3% 10) port.hu 1,9% 11) t-online.hu 1,9% 12) Bors 1,7%.. x) Népszava 0,9% Szonda-Gfk nemzeti médiaanalizis (medianavigátor) 2007 H1

7 Online marketing, online PR Változó információszerzési szokások Médiumok elérése a teljes aktív magyar népesség (15+ életév) körében (kb. 8,5 millió ember) 1) Blikk 12% 2) startlap.hu 11% 3) origo fre 11% 4) Metro 7,9% 5) origo.hu 6,4% 6) Népszabadság 5,3% 7) Nemzeti Sport 3,7% 8) index.hu 3,5% 9) Magyar Nemzet2,3% 10) port.hu 1,9% 11) t-online.hu 1,9% 12) Bors 1,7%.. x) Népszava 0,9% Szonda-Gfk nemzeti médiaanalizis (medianavigátor) 2007 H1

8 Az online kommunikáció 13 szabálya 1. A megfelelő embert a megfelelő időben. 2. Nincs kontroll. 3. A hálózatok ereje meglovagolható. 4. Csak az üzleti érték számít. 5. Csak mert online – még nem feltétlenül jobb. 6. Integráció – csak hatás alapján! 7. Mindig szem előtt tartandók: érték és igazság. 8. A „vissza” gomb mindenekfelett áll. Online marketing, online PR 9. Csak a változás örök. 10. Építs adat helyett információra. 11. A fogyasztó is ember. 12. Minek új fogyasztó ha már van régi? 13. A tapasztalat mindennél többet ér.

9 2) Nincs kontroll - A fogyasztók megtanulják / megtanulták elkerülni a hagyományos reklámot (alap-kontroll hiánya) - Több forrásból szerzik be az információt (kereszt-ellenőrzés) - Módosítják a reklámüzeneteket.. Általános bemutató prezentáció

10 2) Nincs kontroll Online marketing, online PR

11 2) Nincs kontroll Online marketing, online PR

12 2) Nincs kontroll Online marketing, online PR

13 Az online kommunikáció 13 szabálya 1. A megfelelő embert a megfelelő időben. 2. Nincs kontroll. 3. A hálózatok ereje meglovagolható. 4. Csak az üzleti érték számít. 5. Csak mert online – még nem feltétlenül jobb. 6. Integráció – csak hatás alapján! 7. Mindig szem előtt tartandók: érték és igazság. 8. A „vissza” gomb mindenekfelett áll. Online marketing, online PR 9. Csak a változás örök. 10. Építs adat helyett információra. 11. A fogyasztó is ember. 12. Minek új fogyasztó ha már van régi? 13. A tapasztalat mindennél többet ér.

14 3) A hálózatok ereje meglovagolható Általános bemutató prezentáció

15 3) A hálózatok ereje meglovagolható - HA megfelelő formában juttatjuk be az üzenetet a hálózatba - HA a megfelelő pontokon juttatjuk be az üzenetet a hálózatba Általános bemutató prezentáció

16 Az online kommunikáció 13 szabálya 1. A megfelelő embert a megfelelő időben. 2. Nincs kontroll. 3. A hálózatok ereje meglovagolható. 4. Csak az üzleti érték számít. 5. Csak mert online – még nem feltétlenül jobb. 6. Integráció – csak hatás alapján! 7. Mindig szem előtt tartandók: érték és igazság. 8. A „vissza” gomb mindenekfelett áll. Online marketing, online PR 9. Csak a változás örök. 10. Építs adat helyett információra. 11. A fogyasztó is ember. 12. Minek új fogyasztó ha már van régi? 13. A tapasztalat mindennél többet ér.

Köszönöm a figyelmet! További információ: