A tanulók válaszai a tanulmány kérdéseire (5700 válaszadó alapján)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egy innováció nyomában
Advertisements

Esélyteremtés lehetőségei a közoktatásban Mayer József Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Salgótarján, május 27.
Az iskola pedagógusainak válaszai a kérdőíves felmérésre.
A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
Tehetséggondozás a testnevelés órán
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
Professzionális iskolai kutatások
A Bálint Márton Általános és Középiskola
Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
Karinthy Frigyes Gimnázium
Informatika v á rosi munkak ö z ö ss é gi foglalkoz á sok hatása az iskolában folyó tehetséggondozásra.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Karácsonyi János Katolikus Gimnázium
Szülői értekezlet és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV Iskolaválasztási tanácsadás STEVANYIK LÁSZLÓ.
FÉLÉVI ÉRTEKEZLET 2008 / 2009 Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Kápolnásnyék.
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
Horváth Mihály Gimnázium
A pedagógus.
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
1 1 NUSI-UPI, Sport XXI. Program Triatlon sportág 3 éve a programban ( ) Sportági keretösszeg: 25m Ft/év.
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
Intézményvezetők válaszai a tanulmány kérdéseire.
MIÉRT JÓ „KŐRÖSISNEK” LENNI?
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
Boronkay György Műszaki Középiskola és Gimnázium.
Mit gondol, okoz-e jelentős hatáscsökkenést, ha kimarad néha a gyógyszer bevétele? (százalékos megoszlás)
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
 Iskolák magatartása  Tanulók motiváltsága  Szülők elhivatottsága  Gyermekjóléti Szolgálatok, családsegítők, gyámok, nevelőszülők véleménye JULI.
Ceglédi Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskola.
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
Egészséges életmód. A sport A sport hozzájárul a test fejlődéséhez, és szinte nélkülözhetettlen a hétköznapokból. Különböző sportágak közül tudunk választani.
Hogyan tanulok? 5/8.
Internet a családban Székely Levente –
A 2014/2015 iskolai év pszichológusi tevékenységének beszámolója.
A KÜLFÖLDI HALLGATÓK INTÉZMÉNYVÁLASZTÁSI SZEMPONTJAI TÁMOP C-12/1/KONV Losoncz Annamária Szegedi Tudományegyetem Nemzetközi Igazgatóság.
STATISZTIKAI MUTATÓINK 2014/ LÉTSZÁMOK 1. a1.b1. c2.a2.b2.c2.d3.a3.b3.c3.d4.a4.b4.c5.a5.b5.c6.a6.b7a7.b8.a8.c SZUM
-minősített közoktatási típusú sportiskola szeptemberétől induló első osztályai:
KÉRDÉSEK VÁLASZOK. KÉRDÉSEK Minden első vizsgálatos gyermeket a Nevelési Tanácsadóba kell-e küldeni, akkor is, ha például egy tanuló tapasztalhatóan alacsony.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Hogyan viszonyulnak a hetedik osztályos diákok a klasszikus zenéhez és az ének-zeneórákhoz? Janurik Márta Szegedi Tudományegyetem Zeneművészeti Kar
 testi-térbeli biztonság  idő- és ritmusérzék  beszéd tisztasága  élményen keresztül történő megértés  kommunikáció, kooperáció, kreativitás 
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
SPORTISMERETEK EDZÉSELMÉLET CSIK FERENC ÁLTANÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM KÉSZÍTETTE: LEITNER JÓZSEF.
Picasso: Festival Mondial HUNGART © LEGE ARTIS Felnőttképzési Intézmény E – /2014 A „rossz osztály” Iskolai mediációs eset bemutatása 2015 október.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Tankönyvpiaci körkép 2016 „Az oktatás nem az edény megtöltése, hanem a láng őrzése.” Szókratész.
A tankerületi szakértői bizottsági tevékenység feladatai
Év végi értekezlet.
A Fejér Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Bicskei Tagintézménye
A 2007/2008. tanév bemeneti kompetenciamérés tapasztalatai
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
Nemzeti Köznevelési Portál
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Általános Iskola tanév
Néhány adat a 2016/2017-es tanévről
Sportolni mindenkinek kell és mindenki tud! (nincs de…)
Felvételi a középfokú iskolákban a 2014/2015. tanévben
Előadás másolata:

A tanulók válaszai a tanulmány kérdéseire (5700 válaszadó alapján)

A sportiskolába járó tanulók ismerete az iskolájuk specializációjáról

Tanulók iskolába járási kedve (1 – nem szeret, 7 – nagyon szeret)

A sportiskola reputációja a tanulók értékrendjében (1 – nincs megkülönböztető jelentősége, 7 – komoly értéke van) 3613

A tanulók érzete arról, hogy a tanáraik mennyire szeretik a sportoló diákokat (1 – nem megfelelő, 7 – teljes mértékben) 2562

Az iskola milyen mértékben biztosítja a feltételeket a tanulmányi- és sportfeladatok ellátásához (1 – kevésbé, 7 – nagy mértékben)

A tanulók véleménye a saját tanulmányi átlagukról (1 – nem megfelelő, 7 – teljes mértékben megfelelő)

A tanulmányi átlag javításáért tett erőfeszítés mértéke a tanulóknál (1 – kismértékű, 7 – nagymértékű) 2472

A tanuló megítélése a saját magatartásáról (1 – sok panasz van rá, 7 – nincs rá panasz) 1848

A tanulók kedvenc tantárgya

2584 Az iskola szaktantermeinek felszereltsége (1 – nem megfelelő, 7 – teljes mértékben megfelelő)

2901 Az iskola feltételei adottak ahhoz, hogy más sportágak alapjait is elsajátíthassák a tanulók (1 – nem jellemző, 7 – teljes mértékben igaz)

2829 A testnevelésórák változatossága (1 – nem jellemző, 7 – jellemző)

3031 A testnevelő tanár milyen mértékben kíséri figyelemmel a diákja sportsikereit (1 – semennyire, 7 – teljes mértékben)

3066 A tanuló véleménye arról, hogy az osztályfőnöke milyen mértékben kíséri figyelemmel a sporttal kapcsolatos elfoglaltságait (1 – egyáltalán nem, 7 – teljes mértékben)

Az iskola mennyire megértő a sportolás miatti hiányzások miatt (1 – kis mértékben, 7 – teljes mértékben)

Az iskolai elfoglaltságok és az edzések, versenyek összeegyeztethetősége (1 – nehéz, 7 – könnyen megy) 2202

4366 A gyermek sportkarrierjét milyen mértékben támogatja a szülő (1 – egyáltalán nem, 7 – teljes mértékben)

A tanuló véleménye arról, hogy a szülők szerint túl sok időt vesz-e el az edzések a tanulástól (1 – egyáltalán nem, 7 – túl sokat)

Az edzők a tanulmányi eredményeket figyelemmel kísérik (1 – egyáltalán nem, 7 – teljes mértékben)

2687 Az iskola és az egyesület kapcsolata (1 – nem megfelelő, 7 – teljes mértékben megfelelő)