Járóbetegellátás 2010. november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Készítette: Ötvös Zsolt 13DK. Oktober.6.án indultunk 6-an Németországba gyakorlatra Márton Zsuzsanna tanárnővel. Hosszú út után megérkeztünk észak-németországba.
Advertisements

Sportorvosi igazolás érvényessége
Köszönöm Neked Szebenyi Judit.
A betegségbiztosítás, mint adómentes juttatási elem
Vasútegészségügyi NKK. Kft. Pécsi Egészségügyi Központja
Egynapos sebészetek Pest megyében
Diplomáciai protokoll és etikett 10.
Adómentes juttatási elemek – Vállalati öngondoskodás
Borostyán Természetvédő Óvoda bővítés, felújítás Ideiglenes helyszín biztosításának lehetőségei a munkálatok ideje alatt.
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató.
Ne rohanjon! Álljon meg egy percre… Congress & Hobby Service … hogy bemutassuk Önnek a Kongresszus- és Rendezvényszervező Irodát © Congress & Hobby Service.
Giovanni pizzéria és söröző
Fekvőbeteg ellátás november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %
Készítette: Czimbalek Katalin Hirsch Éva Pék Judit Szittár Katalin
A Mobil Orvosi Segélyhely (MOS)
Velünk egy jobb világért! Kérdőív feldolgozás Magyar Ökumenikus Segélyszervezet Országos Módszertani Családok Átmeneti Otthona és Regionális.
Az összevont intézmények helyzetéről, működéséről Egy év végi vizsgálat alapján Fehér Miklós Gödöllő,
dr. Szalai Zsuzsanna szakmacsoportvezető főorvos
SZÜLŐI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztési keretében között kitöltött szülői kérdőívek kiértékelése (A kérdőív kitöltésére.
a titokban tartott fekete sebész. Dr. HAMILTON NAKI.
Velünk egy jobb világért! II. Országos Módszertani Konferencia Beszámoló az elmúlt 1 év Munkájáról.
Pest Megyei Orvosnapok 2006 Hogyan lássam el a beteget? Járó-, vagy fekvőbetegként? Dr. Domján Gyula.
Legújabb adómentes juttatási elemek: betegségbiztosítás!
BNV Budapest Nemzeti Vásár. Az út re kellett az iskolához jönnünk. A i indulás tervét el kellett vetnünk, Attila 30 perces késése miatt..
2010 Július 23.. Egy Roosevelt téri irodaház ötödik emeletén nyílt meg ma délelőtt a főváros első magánkórháza. A Dr. Roose Magánkórházban egy szülés.
Informatikai Vállalkozások Szövetsége E-egészség munkacsoport Lukács Lajos Egészségügyi Infrastruktúra Bevezető gondolatok „
Vényköteles gyógyszerek expediálásakor végzendő betegoktatás
Titokzatos vásárlók.
Az érdi mammográfiás szakrendelés egy éve
Egynapos sebészet adta lehetőségek az integrált járóbeteg ellátásban
Az esetmenedzser munkája és szerepe az egynapos sebészet ellátásban
A Deák Ferenc Megyei és Városi Könyvtár - mint fogadó intézmény -
„Mércénk az ember”. A partneri elégedettségi felmérés célja: hogy lássuk a kiértékelt adatok alapján, mely területeken kell javítanunk az együttműködést.
Százhalombatta, november 24.
Bernáth Leila Bizderi Melinda Kolonics Melinda Tujner Viktória
M ONARCHIA G ASZTRO P UB Készítette:Baki Marianna Kiss Dóra Lakatos Nóra
Akkermann Róbert Hoffbauer Márk Logó Róbert Molnár Nagy Dániel
Forczek Dóra, Rádi Gabriella, Szarka Márk, Virányi Árpád
Kormányszóvivői tájékoztató T ö b b e n, j o b b a n, t o v á b b Zöld könyv az egészségügyről.
„Dolgos Dani dolgozik”
Malena Film, amelyet minden szülőnek látnia kell. Hogyan élik meg a fiúk a pubertást és hogyan nem ajánlatos…
A termálvíz gyógyhatásának vizsgálata térdartrózisban Debrecen Városi Egészségügyi Szolgálat Reumatológiai Szakrendelés Dr. Gomez Roberto.
Radiológiai és UH diagnosztikai Osztály
ISO GONDOLKODÁS ELÉGEDETT-E A BETEG?  DR.TAKÁCS EMERENCIA.
Szakdolgozói tevékenységek és ellenőrzésük a járóbeteg szakellátásban Máthéné Zsirai Anna ÁNTSZ Győr-Moson-Sopron Megyei Intézete 2003.
˙ MAGYAR VÖRÖSKERESZT ˙
Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat Közhasznú Alapítvány.
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Fogászati ellátás november Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Sajátos képzési igényű hallgatók számára nyújtott szociális szolgáltatások a Szegedi Tudományegyetemen Horváth Hajnalka SZTE ETSZK IV. évf. Szociális munka.
Adómentes juttatási elemek: egészségbiztosítás
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
NA ÉS ? ? ? HOGYAN VISELKEDIK AZ IGAZI FŐNÖK ? Ha főnök vagy, olvasd, mennyire illik rád, ha azt szeretnél lenni, figyelj jól, és legyél jó vezető ! !
Fekvőbeteg ellátás november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %
Gazdagabb vagy bárkinél,
Fekvőbeteg ellátás november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %
Magyarország egészségügyi ellátórendszere
Sikeres várólista csökkentés! Miért vár több beteg? Dr Zétényi Ágnes, dr Csiba Gábor Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Kórház és Egyetemi Oktatókórház.
2015.május 14.. A kérdőív elkészítésének a célja A szoftvert használók mindennapos problémáinak bemutatása A jelenlegi helyzet javítása a felmérés alapján.
ÖSSZESÍTŐ A versenyen résztvevő felnőttek kérdőíve KI MIT TUD területi döntő Eger, május 8. 9: az adott állításra vonatkozó információ hiánya 1:
Könyvelési gondjai vannak? A jogszabályok nehezen érthetőek? Segítségére lenne az adótanácsadás? Kevés az ideje, de tudni szeretne mindent a cégével kapcsolatban?
ELTE SPECIÁLIS GYAKORLÓ ÓVODA ÉS KORAI FEJLESZTŐ MÓDSZERTANI KÖZPONT OM AZONOSÍTÓ: Korai Fejlesztés – Szülői elégedettség 2011/ db kérdőív.
Célja A minősítés célja a közalkalmazott munkaköri feladatai ellátásának megítélése, az ezt befolyásoló ismeretek, képességek, személyi tulajdonságok.
Az új rendelő és a projekt előnyei az orvos szemével
ELÉGEDETTSÉGI FELMÉRÉS
Négyszemközt a rendelőben
ÖN SZÁMÍT!.
Debreceni Egyetem Kenézy Gyula Egyetemi Kórház
OLVASÓI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS EREDMÉNYEI, 2014
Előadás másolata:

Járóbetegellátás november

Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya

Hogyan került a rendelőintézetbe?

Érzékeli-e a betegfogadási lista előnyeit? %

Figyelembe vették-e az igényeit az előjegyzéskor? %

Az előjegyzési időpontban elkezdték-e az ellátását? %

Tájékoztatták-e a késedelem okáról? %

Mennyit kellett várnia az előjegyzési időpontjához képest? %

Rendelők tisztasága %

Várók, folyosók tisztasága %

Mellékhelyiségek tisztasága %

Mennyire elégedett az orvosi ellátással? %

Mennyire elégedett az asszisztensekkel? %

Mióta jár a rendelőintézetbe? %

Tapasztalt-e javulást az ellátás színvonalában? %

Tapasztalt-e javulást az épületen? %

Tapasztalt-e javulást az ellátás szervezésében? %

Elégedett-e a rendelési idők beosztásával? %

Összességében elégedett-e a Rendelőintézettel? %

Ajánlaná-e a Rendelőintézetünket? %

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok BUDAPEST 21 beteg hiányolja a ruhatárat Hiányzik a baleseti sebészet Hiányolják a mammográfiát, és az izületi ultrahangot 2 beteg jelezte, hogy nem kapott elegendő információt az igénybe vehető vizsgálatokról A fogászati rtg nem adott nyugtát Babakocsival nem lehet kényelmesen az intézménybe jutni, közlekedni A tüdőgondozóban több infúziós ágy kellene Nincs ATM automata Kevés a délutáni rendelés, nem lehet mindig szabadságot kivenni MÁV rendelőben csak MÁV-os betegeket és családtagjaikat fogadják! Nem vagyok MÁV-os, köszönöm, hogy ide jöhetek Rövidebb előjegyzési határidők kellenének Sebészeti vetkőzőbe szék kellene A felvonóban szűk a hely Kerekesszékes / babakocsis feljáró kiépítése indokolt lenne Télen ruhatár biztosítása kellene A bőrgyógyászati ellátással nagyon elégedett vagyok „Maximális köszönettel, hálával tartozom az egész tüdőgondozós csapatnak. Tapasztalt, összeszokott brigád”

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok DEBRECEN Az utóbbi évekhez hasonlóan sok jó szót, dicséretet kaptunk. Mind az orvosok, mind az asszisztensek munkáját elismerik szakmailag és emberileg. Kritika főként a parkoló megoldatlansága és a mellékhelyiségek elavultsága miatt ért bennünket. Mivel a felmérés napján is volt számítógépes rendszerhiba, leállás, így ennek lassító hatását is szóvá tették többen. Az előjegyzést sokan kedvezőnek ítélték de előfodul, hogy nem tartható percre pontosan, amit nem mindenki ért meg.

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok MISKOLC Az automata nem pótolja a büfét, nincs mindig feltöltve. Csontsűrűség vizsgálat, tüdőgyógyászat, érsebészet, CT, szájsebészet A gyógyszertárhoz vezető lépcsőt miért nem javítják ki? Miskolc város legjobb rendelőintézete színvonalban, ellátásban Több pénz kellene a jobb közérzethez Nagyon szép lett a felújítás után. Nőgyógyászai ultrahang, mammográfiás vizsgálat Mozgáskorlátozottak bejutása az épületbe Kevés az orvos és szakrendelés Rövidebb előjegyzési idő Parkolás Vérvétel megszervezése – egy ember kevés a vérvételhez Orvosok részéről odaadást – csak a hálapénz a fontos nekik Külön lelet kiadót Nem tiszta a mosdó Az alagsorban zavaró a dohányfüst Hajléktalanok „fel se tudom sorolni, de mind a rendeléssel kapcsolatos”

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok PÉCS Hiányolták a büfét, gyógyszertárat, ruhatárt Modernizálást, felújítást javasoltak Intézet felújítását javasolták Kevesebb várakozási időt szeretnének Információs táblák jobb elhelyezése

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok SZEGED az ellátás tökéletes és precizitás van, maximális udvariasság, szakmai odafigyelés, fizikoterápián régiek a gépek, kiváló szakorvosi ellátást kapok, nagyon tetszik az új gyógytorna szoba humánus bánásmód, a parkolást meg kellene oldani, a problémáimhoz az orvosok, dolgozók pozitívan állnak hozzá, az asszisztensek és az orvosok is kedvesek, kiemelném Dr. Kertész Teklát, fizikoterápia elavult, az ortopédián van probléma, több orvos, vagy több rendelési idő kellene, ha nem időpontra érkezek, akkor elém furakodnak, mert nem vagyok elég rámenős, mint egyesek, jó lenne valami sorszám, kevés az egy fogorvos, sebészet délelőtt és délután is kellene, szakaszos rendelések, nincs ruhatár, a ruhatár a téli időszakban megkönnyítené a várakozást, szórakozási lehetőség biztosítása a várakozóknak, TV, zene stb. gyógy masszázs munkaidőn kívül, több doktor, több rendelés kellene több labor vizsgálati lehetőség, betegoktatást, vérvételre csak a MÁV dolgozók jöhetnek, régebben én is járhattam, telefonos elérhetőség nehéz,

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok SZOMBATHELY Családiasabb, barátságosabb az SZTK-nál 38 éve járok ide A gépkocsi parkolás nem megfelelő Reumatológián voltak gondok Barátságos, segítőkész a dolgozói kollektíva Zavaró a folyosói tv, hangos. Mindig ugyanaz megy benne. WC-k állapota „Elsőnek jelentkeztem be, mégsem engem hívtak be” Jobban vegyék figyelembe a MÁV és GYSEV dolgozókat További felújítás, fejlesztés ráférne az épületre Az előjegyzési időben szeretnék ellátásban részesülni, ne kelljen várakozni. Köszönöm, hogy fogadtak. Ennyi kedvességgel, mint amit itt kaptam és tapasztaltam, még nem találkoztam.