Zrínyi Ilona Általános Iskola

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
Advertisements

Nagybajomi Általános Művelődési Központ tagiskolája
Zrínyi Ilona Általános Iskola
A Zrínyi Ilona Általános Iskola
Királyhelmec városunk története
Gyere velem! Sétáljuk végig együtt az iskolámat!
Tehetséggondozás a testnevelés órán
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Az olvasástanítás módszere:
Eszköszkölcsönzési szolgáltatások bemutatása
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
A nevelési-oktatási programmal elérni kívánt fejlesztési célok • A felnövekvő nemzedék egészséges életmódra nevelése, • a szabadidő természetben történő.
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
Iskolánkról.
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben.
SZIGORÚ ERKÖLCS SZÍNVONALAS OKTATÁS
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Jobbágy Piroska
Hatékonyság, eredményesség, méltányosság a köznevelési rendszerben:
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Árpád Fejedelem Általános Iskola
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Galacz Adri
Zrínyi Ilona Általános Iskola
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
III. Kerület Óbuda-Békásmegyer Általános Iskola Medgyessy Ferenc utca
TAPASZTALATAIM A KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSRÓL MŰVELTSÉGTERÜLET SZOCIÁLIS ÉLETVITEL ÉS ÉLETMÓD KÉSZÍTETTE: VARGA GABRIELLA GÁRDONYI GÉZA ÁLTALÁNOS ISKOLA.
Idegenvezetők világnapja Idegenvezetők világnapja történelmi bemutató óta számos országban ünneplik az Idegenvezetői Világnapot. Némely európai.
Zöld gondolatok ÖKO-iskola cím 2002 – – – 2011.
ÖKOISKOLA A HERNÁD ÉS A BÁRSONYOS ÖLELÉSÉBEN Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
Az informatika tanítása Montessori-jellegű iskolában
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Szarka Zsuzsi
Kompetencia alapú képzés  Képességek, kézségek fejlesztése  9.C Közlekedési osztály  9.D Informatikai osztály.
Zrínyi Ilona Általános iskola
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
MIÉRT JÓ „KŐRÖSISNEK” LENNI?
Ökoiskolai beszámoló 2010/2011
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Kinek áll érdekében? - KERETRENDSZER az egész napos iskola nevelési-oktatási.
Weöres Sándor Általános Iskola és Művészeti Iskola
Nyugodt légkör, barátságos környezet játszóudvar műfüves pálya.
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Tanodavezető, Motiváció Tanoda-Tiszasziget
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
Gázelmék. Kecskemét II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola.
Zrínyi Ilona Élete.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Kertvárosi Általános Iskolája
Ökoiskola? Károlyi a régióban. Gyermekvédelem EGYÜTT A DROG ELLEN Az egész iskolát átfogó program: - szülők - tanárok - diákok részére előadásokat szerveztünk.
Aga Gyermekotthon. ....Kezdetek 1961-ben létesült a kezdetben csak alsó tagozatos gyermekekkel foglalkozó Aga utcai Gyermekotthon. Később felsőbb tagozatos.
 Nógrádmarcal Nógrád megyében, Balassagyarmattól 10 km-re található zsák település  A Cserhát hegység északi nyúlványának szélén, az Ipoly völgyének.
Bemutatkozik A Debreceni Szakképzési Centrum Péchy Mihály Építőipari Szakközépiskolája NYITOTT KAPUK NAPJA
Zrínyi Ilona ( ) 1643-ban,Ozalj várában született. Szülei:Zrínyi Péter horvát bán és Frangepán Katalin Több nyelven beszélt, lovagolt,edzette testét.
Barcsák Marianna - KPSZTI
Pomázi Német Nemzetiségi Általános Iskola.
Zöld óvodák és Ökoiskolák a köznevelési intézményekben
SZMK Értekezlet május 9..
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
DARUS a gyermekekért.
Mi is az a Vitamintorna és ki az a T-Vitamin?
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
A KönyvTÁRva-nyitva jó gyakorlat
DARUS a gyermekekért.
LEHETŐSÉGEK AZ ISKOLAI KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉSRE NEVELÉSBEN
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
Előadás másolata:

Zrínyi Ilona Általános Iskola Készítette: Balaton Barbi, 7.c

Névadónk: Zrínyi Ilona Ozaljvár, 1643 – Nikomédia, 1703 Zrínyi Ilona a horvátországi Ozalj várában született 1643-ban. Apja Zrínyi Péter, horvát bán, anyja Frangepán Katalin . A magyar történelem egyik leghíresebb nőalakja. Családjától a Habsburg-ellenesség hagyományát örökölte, és gyermekeit is ebben a szellemben nevelte.

Az iskola története 1886-ban alapították Szombathelyen azt a polgári fiúiskolát, amely később a Zrínyi Ilona Általános Iskola elődjévé vált. Az első tanév viszonylag sikeres volt. Azóta az iskola sok mindent megért, fényes és derűs korszakokkal. Olyannyira, hogy idén februárban már 125 éves lesz a Zrínyi.

Az iskola azóta rengeteget változott, jelenleg két épülete van: A Zrínyi utcai épület

A Rákóczi utcai épület.

Osztályok Sportosztály (A): Ezekbe az osztályokba azok a tanulóink járnak, akik az egészséges életmód igényeit követve, szeretik a mozgást, vagy elkötelezett hívei egy-egy sportágnak. Heti 5 testnevelés órán vesznek részt a gyerekek, délutánonként játékos foglalkozás keretében tanulhatják főként a csapatsportágak alapjait. 

Hagyományos (B): A B osztályban alapvető értéknek a gyermekek nevelése, fejlődése során az önállóságot, toleranciát, kreativitást és a boldogságot tartjuk. Megtanítják a gyerekeket egymással bánni és együttműködni a nagyobb feladatok megoldásában is. A lassabban haladókkal fejlesztő pedagógusok foglalkoznak, a tehetségesek tanórán kívül is lehetőséget kapnak a további fejlődésre.

Rogers (C): A C osztályban a Carl Rogers-féle személyközpontú pedagógia elveit szem előtt tartva nevelnek és oktatnak iskolaotthonos rendszerben. Alapelv az empátia, az együttműködés, a bizalom. Legfontosabb cél, hogy a ránk bízott gyerekeket minél alaposabban megismerjük, számukra sokféle lehetőséget teremtsünk arra, hogy önismeretük erősödjön, megtapasztalják, miben jók, miben kell fejlődniük.

Ökoiskola Elektronikus hulladékgyűjtés: 2008 áprilisában az Oktatási és Kulturális Minisztérium, a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium által hirdetett sikeres pályázattal az iskola elnyerte a megtisztelő „ÖKOISKOLA” címet Elektronikus hulladékgyűjtés:

Biciklis tábor

Arany Ősz

Iskolánk ebben a tanévben ünnepli fennállásának 125. évfordulóját!

Köszönöm a figyelmet ☺