Google és az egészségügy Hogyan keresnek az interneten egészségügyi témában a magyarok? Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Keresőrendszerek.
Advertisements

Miért hirdetne egyenként több online állásközvetítő portálon, ha Önnek elegendő 1 helyen kérnie, hihetetlenül alacsony áron? hihetetlenül alacsony áron?
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Kereső program használata Készítette: Berger Nikolett
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Az Internet adta lehetőségek
Internet ismeretek II..
1 Dr. Szabó László, vezérigazgató Érték a brand mögött – a vállalati image szerepe a hatóanyag alapú felírásnál.
Keresőmarketing – megtudhatják rólunk… Földesi Tamás ügyfélkapcsolati igazgató.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Keresőmarketing stratégiák
Az internetes gyógyszervásárlás veszélyei
Portálok Porta: kapu, bejárat, kirakat. Olyan web-alapú szolgáltatás, amely információkat biztosít a felhasználó mindennapi munkájához és szórakozásához.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Böngészők Internet Explorer Mozilla Firefox
GOOGLE 1998 szeptember Ma: az IN-es keresés 75%-a Webes keresés Képkeresés Usenet csoportokban Könyvtárban (hierarchikus katalógus) Egyéb szolgáltatások.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Böngésző programok (Böngészés).
Közösségi portálok használata
A legjobb és legolcsóbb hirdetési lehetőségeket az interneten találjuk. Rengeteg ingyenes hirdetési oldal van, s ha otthon rendelkezünk internetkapcsolattal,
Középpontban: A mindentudó páciens Trendek az egészségügyi online kommunikációban Somogyi Máté Ügyfélkapcsolati igazgató Neo Interactive Kft.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Az internetes keresőkben a felhasználó az őt érdeklő szavakra, adatokra kereshet rá egy általában egyszerű oldalon, egy beviteli mező és egyéb szűrési.
BrandFestivalDigital Magyarország internettérképe Ki van hatással kire? Kovács Márton Szonda Ipsos OPTE project: térkép a világhálóról(inverz)
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Számítógép-kezelői tanfolyam VFMK
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:

A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Keresőrendszerek.
Az internetes keresési módszerek
Keresés a weben Kulcsszavas keresés: Google (
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
REMARKETING STRATÉGIÁK
Keresőmarketing nap Birkás Dávid november 20.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Google Scholar Wolfram Alpha Scirus Készítette: Varga Ádám.
Biobi.eu AdFlan Right on target Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Honlap készítés és az ehhez szükséges informatikai alapismeretek A világháló jelentősége a KKV-k piachoz jutásában Forgács István (X-Meditor Kft.) Tel.:
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
dr. Geges József Ovidius Co. Ltd.
Előadás másolata:

Google és az egészségügy Hogyan keresnek az interneten egészségügyi témában a magyarok? Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség február 22.

Tartalom 1. Internetes keresők ๏ Miért olyan fontosak? ๏ Hol keresnek az emberek? ๏ Mire keresnek az emberek? 2. Üzleti lehetőségek a keresőkben ๏ Keresőhirdetések ๏ Keresőoptimalizáció

Hogyan használjuk az internetet ๏ Startlapokról kiindulva ๏ pl: Internetto, MSN ๏ Passzív használat ๏ Minden egy helyen elv ๏ Tudatosan keresünk ๏ Kiválasztják hol keressenek ๏ Leírják, hogy mit keresnek (kulcsszó vagy kifejezés) ๏ Tud dönteni, választani Portálokról Kereséssel

Oldaltípusok havi elérése Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel augusztus – 15+ belföldi forgalom

fejfájás

Találati lap Ingyenes találatok Fizetett találatok 73% 27%

Egy fizetett találati lap Fizetett találatok!!!

Mi a keresőmarketing A keresőmarketing célja, hogy növelje egy adott honlap láthatóságát adott téma iránt érdeklődők körében, mind a keresési, mind a tartalmi hálózatban.

Hol keresnek az emberek?

Külföldi keresők részesedése Forrás: comScore, 2008

Keresők hazai látogatottsága Forrás: Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel auguszts

Hol keresnek a magyarok az interneten? ๏ Univerzális keresők ๏ Google ๏ Startlap ๏ Origo

A Google sokféle arca

Univerzális keresők

Hol keresnek a magyarok az interneten? ๏ Univerzális keresők ๏ Google ๏ Startlap ๏ Origo ๏ Vertikális keresők ๏ Dokim.hu ๏ Orvosoknak.hu Nemzetközi: ๏ Globalspec.com ๏ Healthline.com

Vertikális keresők ๏ Relevánsabb találatok ๏ Rendszerezett meta információ ๏ Tudatosabb felhasználók

Mire keresnek az emberek?

Zeitgeist És hol a szex???

Mire keresünk egészségügyi témában? ๏ Tünetek ๏ Hasfájás, szédülés, stb. ๏ Betegségek ๏ Rák, influenza, stb. ๏ Leletek ๏ Pszeudokolineszteráz, Amiláz, stb. ๏ Gyógyszer nevek ๏ hatóanyagok, mellékhatások +mindenre, amire megoldást szeretnénk kapni!

Kényes témák és a keresés ๏ Olyan kérdések, amiket másoktól csak félve kérdeznénk meg: ๏ Szexuális témák ๏ Nemi betegségek ๏ Plasztikai beavatkozások

Tartalom 1. Internetes keresők 2. Üzleti lehetőségek a keresőkben ๏ Keresőhirdetések ๏ Keresőoptimalizáció

Keresőmarketing Hogyan használhatjuk ki, ha tudjuk, hogy az emberek hol és mire keresnek az interneten?

Keresőhirdetés Előnye: Pontos ROI kimutatás Területi, időbeli, célzás Kalkulálható megjelenéssel, pozícióval és költséggel Kampány- kulcsszó preferencia meghatározás Gyors, mérhető eredmény Hátránya: Kevesebb ember kattint a fizetett hirdetésekre Minden látogató költséget jelent (átlag: Ft) Adott kulcsszóra történő keresés során a keresőkben illetve a tartalmi hálózaton megjelenik a kulcsszóhoz kötődő hirdetés

Hirdetési rendszerek Nemcsak a Google keresőben pl: origo keresések is Korlátlan célzási lehetőségek Megjelenés keresések mellett és tartalmak mellett Regionális rendszer Könnyebb használat Sok releváns hazai tartalom pl: iwiw, origo, lap.hu, dokim.hu

Mire jó a keresőhirdetés? CélEredmény értékelése Figyelem felkeltés Márkaépítés Oktatás Megejlenésszám Minőségi forgalom Interaktivitás, elkötelezettség Árajánlat bekérés Kedvezményre jelentkezés Hírlevél regisztráció megadás Lead szerzés Megkülönböztetés Vásárló szerzés Eladás Értékesítés = $$$ Alacsony értékesítési költség

Miért jobb, mint más online eszköz?

Mennyibe kerül? ๏ Kattintás alapú fizetés ๏ A kialakult ár a hirdetői árverseny függvénye ๏ Sok hirdető = drágább klikk ár ๏ Kulcsszó szinten kimutatható költségek és megtérülés

Amerikai egészségügyi keresőmarketing ๏ Online gyógyszertárak ๏ ๏ ๏ Lehet rendelni vényköteles gyógyszereket is. ๏ Az amerikai internetezők 25%-a szerint a web alapvető fontosságú az egészségükkel való törődésben!

Amerikai szabályozás PharmacyChecker.com Verification Program ๏ Minden gyógyszertár kaphat egy pharmacychecker azonosítót. Ez 'A' vagy 'P' betűvel kezdődik. ๏ A Pharmacy Checker ellenőrzi, hogy melyik állam területén vagyunk, hol akarunk árulni. Ha a bevizsgálás megtörtént, akkor kapunk az egyedi ID-t. ๏ Csak akkor tudunk Google, Yahoo! and Microsoft adCenter reklámokat futtatni, ha rendelkezünk ilyenPharmacyChecker.com Verification Program azonosítóval.

Európai szabályozás ๏ Általánosságban is sokkal szigorúbb az egészségügyi szabályozás ๏ Nincs Pharmacy Checked Program, ezért nem is lehet gyógyszer nevekre hirdetni a keresőkben

Kik hirdetnek Magyarországon? ๏ Erős a hirdetői verseny: ๏ Plasztikai sebészet ๏ Fogorvos ๏ Dohányzás ๏ Vitamin ๏ Potenciazavar témákban ๏ Alig van hirdetés: ๏ Vény nélküli készítmények forgalmazói ๏ Egyéni patikák, patika láncok ๏ Tartalomszolgáltatók körében

Keresőmarketing Hogyan használhatjuk ki, ha tudjuk, hogy az emberek hol és mire keresnek az interneten?

Keresőoptimalizálás (SEO) Előnye: Több ember kattint az organikus találatokra Releváns tartalomnak ítélik az érdeklődők Egyszeri kialakítás, egyszeri költség, minimális utókezelés Hátránya: Nincs garantált hely Csak néhány kulcsszóra lehet optimalizálni az oldalt Hosszú átfutási idő (2-3 hónap) Hogyan alakítsuk úgy át a honlapunkat, hogy az a keresők számára könnyen értelmezhető legyen, és a találatok között jobb helyen jelenítse meg.

Keresőoptimalizálás eszközei

Összefoglalás 1. Az interneten a keresés egyre fontosabb funkció 2. A keresés egyre szofisztikáltabbá válik 3. A keresők találatai befolyásolhatók 4. A keresőkből releváns, érdeklődő látogatók szerezhetők 5. Az egészségügyi keresőmarketing itthon még nagyon korai szakaszban van, a közeljövőben számos új belépő várható

Click end Köszönöm a figyelmet! Sziebig Péter üzletág vezető T: M: W: