MARKETING REKLÁM SALES

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
A direkt marketing fogalma
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
MARKETING.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Új szolgáltatások bevezetése, térítéses szolgáltatások
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Reklám.
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
Alapfogalmak.
Marketingkommunikáció
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Közönségkapcsolat (public relations)
A kommunikációs mix elemei
Személyes eladás (personal selling)
Marketingkommunikáció
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Az e-kereskedelem (e-business)
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
E-beszerzés Bravo csoport.
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Mi is tulajdonképpen SprintWealth üzlet? A SprintWealth weboldalról szoftvereket és e-könyveket tölthetsz le 29 USD regisztrációs díj ellenében. Az oldal.
Reklámozás, Public Relations
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Marketing mix.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kérdések a második zh-hoz
Sponsorare necesse est
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft május 29. Web 2.0 Symposium.
Stratégia célrendszer
8. Az eladásösztönzés.

Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Csimag.hu Bemutatkozó.
Budapest, február 23. Vállalati társadalmi szerep- és felelősségvállalás pr-es szemmel,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Az egyetemi sport eladhatósága, mi kelti fel a cégek érdeklődését? Debrecen, szeptember 3.Készítette: Maszlavér Gábor.
Marketing alapok Kopcsay László.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Kérdések a második zh-hoz
Értékesítés, kereskedelem
A marketinginformációs rendszer
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Az online siker feltételei
Az online siker feltételei
Előadás másolata:

MARKETING REKLÁM SALES

VEVŐKÖR MEGHATÁROZÁSA IGÉNYEK FELMÉRÉSE Hagyományosan tervezett Interaktívan tervezett

ÉRTÉKESÍTHETŐ TERMÉKEK ANYAGI TERMÉKEK SZELLEMI TERMÉKEK SZOLGÁLTATÁSOK

ÁR ÁR-RUGALMASSÁG   Az elektronikus vállalat olcsóbban állíthatja elő, szállíthatja le a terméket, reklámjában is jelentős megtakarításokat érhet el (az internetes reklám olcsóbb pl. az óriásplakátnál), és az így keletkező kölcségcsökkenést érvényesítheti az árban, hogy növelje vevőkörét. Az igazi digitalizált termékek piaca nem függ a gyártó és a vevő távolságától, tehát a vevő a világ bármely pontjáról megveheti pl. a szükséges szoftvert. Az árképzésben tehát az online marketingnek a világpiaci konkurenciát is figyelembe kell vennie, nemcsak a helyi célközönség igényeit. A közvetítő kereskedők kikapcsolása is költségmegtakarítással jár, ami megosztható a vevővel.

A marketing régi és új felfogása

INTERAKTÍV MARKETING 5i -         felkeltsük a vevő érdeklődését, bőven adjunk információkat számára -         interaktív kapcsolatba kerüljünk vele, megismerve igényeit -         lehetőleg alkalmazkodjunk individuális (egyéni) igényeihez, -         izgalomban tartsuk, hogy vissza-vissza térjen hozzánk újabb információkért -         és integráljuk az egyéni igényeket a termékbe, szolgáltatásba. Bock és Senné

A MEGISMERT SZÜKSÉGTŐL A VÁSÁRLÁSIG Attention (Figyelem) Interest (Érdeklődés) Desire (Vágy) Action (Cselekvés)

MARKETING LÉPÉSEK B2B B2C Need (Szüks) Szakmai Cselekvésből mért Action (Cselekv) Tervezés Sokféle késztermék Information (Inf.) Adatbázis Sok termék info Attraction (Vonzerő) Kommunikáció Ideális termékkínálat Reaction(Reakció) Szolg. csomag Gyors Igen v. Nem Satisfaction (Elég.) Fenntartás Fenntartás

A siker a marketing mix elemeinek egyensúlyán alapszik. Termék Ár Terjesztés Eladás helye Formatervezés Minőség Jellemzők Anyagok Csomagolás Értékesítés előtti/alatti és utáni szolgáltatás Hasznosság  Temék / szolgáltatás ára Fizetési feltételek Árengedmények Szolgáltatás és  alkatrész árak   Image Szemtől-szembeni értékesítés Telefonon, interneten keresztüli értékesítés Névre szóló küldemények  Kiállítások Különleges bemutatók Hirdetések Kiskereskedelmi Nagykereskedelmi Névre szóló küldemények  Internetes rendelés Telefonos rendelés Forgalmazók A gyakori szállítóhelyek meghatározása  A siker a marketing mix elemeinek egyensúlyán alapszik.

REKLÁM E-MAIL ALAPÚ Levelezési szolgáltatások Ingyenes levelezői listák szponzorálása Hírlevelek WEB Banner Partner program Szponzorálás PR cikk Egyéb AZ ÁR, A MÉRÉS, A KORREKCIÓ KÉRDÉSEI

PUBLIC RELATIONS PR 29% 8% 8% 36% 15% 4% EGYSZERŰSÍTŐK (Férfi, utál vásárolni) 8% SZÖRFÖLŐK (A legújabbat keresi) 8% ALKUDOZÓK (Nehéz ügy, kezelhető) 36% KOMMUNIKÁLÓK (Ideális alany) 15% RUTINOSAK (Lehetetlen partner) 4% SPORTOSAK (Lehetetlen partner)

MARKETING STRATÉGIA . A környezeti feltételek helyes elemzése . A versenyelőnyök megfogalmazása a vállalati értéklánc elemzésével . A versenyterület kiválasztása . Az üzleti célok elérését szolgáló tervek kidolgozása

MARKETING ELEMEK Zsákutca törvénye Egy kereskedelmi célú webhely kialakítása olyan, mintha egy zsákutcában nyitnánk egy üzlethelyiséget. Itt ne számítsunk nagy átmenő forgalomra. Ha szeretnénk vásárlókat a boltunkba, akkor valahogy rá kell venni őket a látogatásra. Adok - kapok törvénye Csalogassuk oda a honlapunkhoz a látogatókat azzal, hogy nyújtunk számukra valami érdekes dolgot, lehetőleg ingyen. Ha ezt az értéket valóban megkapta, s jól érzi magát nálunk, akkor próbáljunk valami pluszt eladni a látogatóinknak.

MARKETING ELEMEK Bizalom törvénye   Bizalom törvénye A web üzlet alapvető építőköve a bizalom, bizalom nélkül itt megbénul az üzlet. Pull és a push stratégia törvénye Vond magadhoz az embereket a vonzó tartalommal, aztán juttass el rendszeresen számukra minőségi információt e-mail segítségével. Piaci rések törvénye (Niche törvénye) A kisvállalkozások sikeresek lehetnek, ha olyan piaci réseket találnak, amelyek részben vagy teljesen kielégítetlenek. A vírus marketing fogalma Mi a köze a vírusnak a marketinghez? Vírusos vagy fertőző marketing alatt azt a stratégiát értjük, amely egyedeket győz meg arról, hogy a marketing tartalmú híreket adja tovább közeli és távoli környezetében, s így az üzenet elterjedtségében és hatásában exponenciálisan növekedjen.