Készítette: Kramarics Izabella Romológiatanár – Tantervfejlesztő tanár Mesterképzés II. évfolyam Oktató:Dr. Hegyi Sándor Kurzus:Digitális tananyagfejlesztés.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Dr. HASSAN Elsayed egyetemi docens DUCHON Jenő műszaki tanár Trefort Ágoston Mérnökpedagógia Központ, Óbudai Egyetem AZ ONLINE FORRADALMAK NEVELŐ SZEREPE.
Advertisements

Szöveg feldolgozása Fontok használata.
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Gyülekeznek a felhők a felsőoktatás egén - avagy a cloud learning szárnyalása a kibertérben SERES – MISKOLCZI - FÓRIKA - LENGYEL.
Miért jobb egy (nem csak) geolokációs mobil kutatási rendszer? 1 HWSW – App!mobile konferencia, MOM Budapest, november 13. Pintér Róbert.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
WEB 2 eszközök, közösségi portálok az oktatásban
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Web2 és a blogok. Mi az a web2? 1.Filozófia (tartalom) szabadság nyitottság közösség 2.Eszköz(készlet) egyszerűség integráció kompatibilitás mobilitás.
Bemutatkozás Mádi Gábor BME – 3. év villamosmérnök (Bsc) MobilNetPályázat I. – BME I. helyezés – mywalk.
Egy kisvállakozás dinamikus weboldalának fejlesztése: tervezés, problémák, megoldások Szilágyi Gábor.
E- HEFOP P /1.0 „ Felsőfokú CAE képzés” HEFOP 2004/3.3 „A felsőoktatás szerkezeti és tartalmi fejlesztése”
Szolgáltatások a felhőből
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
Készítette: Kotymán Arnold PS ÁMK Társulás Cserkeszőlő
Közösségi portálok használata (Etikett, veszélyek..)
E-NAPLÓ Szabó László.
Készítette: Fejér Péter 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Prezentáció és grafika Alapismeretek a számítógépes prezentációk.
Készítette: Tóth Renáta Anna
HTML (HiperText Mark-Up Language)
Statikus vs. dinamikus weblapok
Kiss Tibor Rendszeradminisztrátor (MCP) DevNet Solution Kft. Jakab András Program-koordinátor Microsoft Program.
Közösségi hálók Központi helyen aggregálva az ismerősök a Windows Liveról, Facebookról és Twitterről Csoportok Hogy még könnyebb legyen kiszűrni a.
Közösségi oldalak Készítette: Tóth Petra Felkészítő tanár:
Egy Nao robot szimulálása a Choregraphe programmal.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
E-learning Kovácspál Eszter.
SZOFTVEREK.
E gységes T anulmányi R endszer ®. A rendszerhez történő hozzáférés  A felhasználói nevet és a jelszót a Tanulmányi Osztály adja  Az ETR Internetes.
A szövegszerkesztés alapjai
Apró falatok a templom egereinek
Több projekt együttes követése Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
WEB 2.0. Amiről szó lesz… Web átalakulóban, a WEB 2.0 –Újszerű weboldalak… –Első a tartalom! –A felhasználók hatalomátvétele?! –A Web mint platform –
PHP oktatási tapasztalatok
Előadássorozat a Független Pedagógiai Intézetben fupi.hu Az internet: miért, hogyan? 9 / 10. Csada Péter Csada Bt. cspc.hu.
Eu-háló Partnerszervezeti Kommunikációs Center január 17.
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
Visual Basic 2008 Express Edition
Bevezetés az operációs rendszerek világába TMG SZK.
Java programozási nyelv Tömbök
Internet, Elektronikus levelezés
#hunmoot2014 Csicseregjünk ;-).
Webprogramozó tanfolyam
Egy keretrendszer bevezetése Affentáller László MarkCon Informatikai Kft.
IT-DEV-CON – Orchard CMS technológiai áttekintése Turóczy Attila Livesoft Kft.
Okostelefon (smartphone) Gyakran PC-szerű funkcionalitást nyújtó mobiltelefon. Teljes értékű operációs rendszere szabványosított interface-eket és platformot.
Élet az Interneten.
DIGITÁLIS KULTÚRA ÉS MÉDIAOKTATÁS – Amit a TÁMOP kutatási eredményei üzennek Készítette: Jakab György Budapest december 6.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Budapest szeptember 28.. A webes alkalmazás a CD főkönyvtárában lévő index.html nevű fájllal indítható el.
 Az Instagram egy közösségi oldal, amely okostelefonon történő fényképek és rövid videók megosztásán alapul. A felhasználók fényképeket és videókat készítenek,
E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS . E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS Az elektronikus posta ( ) olyan rendszer, amelynek segítségével más felhasználók számára.
Informatikai gyakorlatok 11. évfolyam
Készítette: Peterdi Panna 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
A Mozilla magyar nyelvű szerkesztőjének használata
Assoc. Prof. Ján Gunčaga, PhD. Faculty of Education Catholic University in Ružomberok Nyílt forráskódú szoftverek és IKT az oktatásban.
Szoftver Program – a számítógép számára érthető utasítássor Operációs rendszer – Programcsomag. Kapcsolatot teremt a felhasználó és a számítógép között.
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
Minőségi könyvtár a színvonalas szolgáltatásért!
Információ és kommunikáció
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
Windows és Linux Word 1 (1983) … Word for Windows (1989)
Kulcsrakész Közgyűjteményi Portál
Internet, Elektronikus levelezés
Internet és kommunikáció
SZOFTVEREK (programok)
Tanár neve | Kurzus száma
Flip-It! Online kurzus mentor szemmel
AVON CAREER SITE FELÉPÍTÉSE
Előadás másolata:

Készítette: Kramarics Izabella Romológiatanár – Tantervfejlesztő tanár Mesterképzés II. évfolyam Oktató:Dr. Hegyi Sándor Kurzus:Digitális tananyagfejlesztés November 18.

A Twitterről Noah Glass és Jack Dorsey (ODEON) A szó jelentése: Tweet ~ csivitel, twitter: csivitelő  Története: Kezdetben: kutatási és fejlesztési projekt 2006-ban indították el

A Twitter működése  Mikroblog szolgáltatás  Egy egyszerű kérdést tesz fel:  Mi történik? ↓  Erre válasz: 140 karakterben  Kezdőknek: Mininapló Mások gondolatainak követése  Előnye: Kapcsolattartás Szinte bárhonnan használhatod (mobilról, webről, erre a célra kifejlesztett kliensből) Rengeteg új fejlesztés (alkalmazások, adaptációk)  Hátránya: nincs kézzelfogható értelme Függőséget okoz

„Kövess, és követni fognak”  Following ~ „Követések”  Mely oldalakat kedveled, kiknek az tweet-jei (Twitterre kiírt üzenet) jelennek meg az oldaladon  Followers ~ „Követők”  Kik azok, akik kedvelnek téged?  „Arany középút” – tweet-elj, de ne sokat, és ne túl keveset!

A Twitter-jelenség  Sajátos szlengszótárral is rendelkezik:  Ez a Twitionary - csibitelésszótár Tweetaholic – csivitelésfüggő Tweet – a Twitterre írt üzenet Twitsomnia – a Twitter használata miatt, vagy annak elmulasztása miatt kialakuló álmatlanság Twittertude: elutasító beállítódás a Twitterrel szemben

Kik használják?

Magyar adaptációk

Mit értünk blogszerkesztés alatt? Hagyományos blogszerkesztés Blogszerkesztő programok  Böngésző – blog admin megnyit - új bejegyzés írása - szöveg bepötyögése - mentés  A hagyományos folyamat „kiváltása”:  Egységes felület a blogmotor fajtájától és verziójától függetlenül a bejegyzések létrehozásához  Nem szükséges hozzá böngészőprogram  Nem kell különböző online editorokhoz igazodni

Blogszerkesztés  Asztali blogszerkesztő szoftverek:  Qumana Blog Editor Qumana Blog Editor  Windows Live Writer Windows Live Writer  w.bloggar w.bloggar  BlogDesk BlogDesk  Bleezer Bleezer  Post2Blog Post2Blog  Thingamablog Thingamablog  AIRPress AIRPress  BlogJet BlogJet  Ecto Ecto  Zoundry Zoundry  Mars Edit Mars Edit  Webes blogszerkesztő alkalmazások:  webpad webpad  ScribeFire ScribeFire  Xinha Here! Firefox Extension Xinha Here! Firefox Extension  Flock Flock  WriteToMyBlog WriteToMyBlog  WYSIWYG Plugin For Wordpress WYSIWYG Plugin For Wordpress  FCKEditor for WordPress plugin FCKEditor for WordPress plugin

Kik – Miért – Hogyan használják? Blogszerkesztő programok pro Blogszerkesztő programok kontra  Tökéletes azok számára, akik nem akarnak böngészőablako(ka)t nyitni  Megkönnyíti a post-olást  Működése egyszerű: megnyitjuk a blogszerkesztő programot, megírjuk a post-ot, elküldjük a blogszolgáltatónak, aki kiteszi helyettünk a blogunkra…  Aki a böngészőablak meg nem nyitására „esküszik” honnan szerzi a postba ágyazott linkeket, videókat, képeket?

Köszönöm a figyelmet!