M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Grafikus felhasználói felület Windows alatt
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Korszerű városmarketing a modern technológia bevetésével Digitális útbaigazító és tájékoztatási rendszer Egy modern marketing eszköz városok, önkor- mányzatok.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Digitális világ 4. foglalkozás Mobilfónia 1. Eszközök, lehetőségek.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Mi az? Kicsi, hordozható, mindig be van kapcsolva? Mobiltelefon :-)
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
A direkt marketing fogalma
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Bemutatkozás Mádi Gábor BME – 3. év villamosmérnök (Bsc) MobilNetPályázat I. – BME I. helyezés – mywalk.
Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
Új online technológiák: lehetőségek és kihívások Kerese István Fejlesztési platform üzletág igazgató Microsoft Magyarország
Az Internet adta lehetőségek
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Szabó Zsolt "Joyn" - A jövő SMS-e Szabó Zsolt
Navigáció mobiltelefonnal
Intranet portál bemutató
Központi és közösségi szolgáltatások olvasóknak, könyvtáraknak.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Kommunikációs Rendszerek december 8. 1 Nokia Végberendezések- Hegedűs Iván Mihály.
Mobilfizetés Magyarországon
LEVÉL.
E-learning és a multimédia
Samsung Galaxy S a továbbfejlesztett technológiák ütőképes ötvözetét kínálja, ezáltal olyan felhasználói élményt garantál, mellyel minden elődjét felülmúlja.
A kommunikációs mix elemei
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Mitől jó a céges weboldal?
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
ATL - mit hirdessünk és hol?
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
DIRECT MAIL személyre szóló reklámlevél.
Domain Name System – DNS keresése az interneten.
Felhasználói kérdőíves felmérés a MEK-ben Moldován István OSZK MEK.
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
Beágyazott internet az alállomási irányítástechnikában Hogyan kerül irodai megoldás az ipari irányítástechnikába? Ez egészen biztosan nagyon veszélyes!
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Nagy NyomdaKönyv 2004 a Geomédia Kiadói Rt. gondozásában.
Miért nem működik még az okostévé modell?
Ács Tamás Budapest Fotó: Paweł Urbaniak Webanalitika kutatói háttérrel...
Avagy mire is emlékezem…
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A tolnasport.hu honlap adminisztrációja Készítette a Tolna Megyei Sportszövetségek Szövetsége a Nemzeti Civil Alapprogram NCA-DP-10-D pályázata keretében.
A StoreWizard webáruház bemutatása
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
UNIVERSITY OF SZEGED D epartment of Software Engineering UNIVERSITAS SCIENTIARUM SZEGEDIENSIS Okostelefon felhő Prof. Dr. Gyimóthy Tibor Szegedi Tudományegyetem.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
IKTA-FÓRUM Fehér Éva Projektmenedzser Budapest IKTA-2000 Négyrétegű Regionális Információs Rendszer tervezése és fejlesztése DARFT Informatikai.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Lehet egy klikkel kevesebb?
Mindent az okostévékről!
Haszon rendezvények médiaajánlat
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
CONNECTRA rendszer bevezetése
Internet és kommunikáció
Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam
dr. Geges József Ovidius Co. Ltd.
Előadás másolata:

M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!

Mi a mobil Internet (+sms) a user szempontjából? A mobiltelefon kijelzőjén elérhető szöveges (+kép, hang) tartalom és szolgáltatás. Pl. hírek, moziműsor, oplogo-, csengőhang katalógus.

Mi a „mobilreklám”? SMS - „DM” – engem érdeklő reklámlevél, és továbblépési lehetőség (információ) Egy szolgáltatás használata közben engem érő reklámüzenet, és továbblépési lehetőség (pl. étteremkereső) A tartalom böngészése közben engem érő reklámüzenet és továbblépési lehetőség.

Regisztrációs felület a címlista gyűjtéshez Tartalom/ szolgáltatás szolgáltató értékesíthető hirdetési felületek Ez mikor jó üzlet? Felhasználók száma (elérés)? Használhatóság (vizualitás, sebesség, ár)? Elfogadják-e a userek? Hol kapcsolódik be a tartalomszolgáltató?

Mobiltulajdonosokolvasók netlátogatók audit Mérés, kattintás,audit,piackutatás, spampiackutatás e/m business forgalom, célcsoport, post buy post buyHirdetők Az m marketing mint marketingkommunikációs csatorna

Az m tartalom, és marketing esélyei pl. az internettel összevetve e: egyenletes penetrációnövekedés (ár) m: robbanásszerű növekedés + e:”giga” tartalomválaszték (erős verseny) m:tartalom szűkösség (koncentráltabb látogatottság)+ e:”free” felhasználók – kevésbé célozható m:előfizetők/kártyások – regisztráltak – célozhatóbb+ e:el kell sajátítani a böngésző használatát m:”sms-ezni, mobilozni” mindenki tud+

Az m tartalom, és marketing esélyei pl. az internettel összevetve e:egyértelmű, gyors navigáció, képek, ikonok, bő tartalom+ m:kisméretű, ff kijelző, gyenge navigáció, szűk tartalom e: egy (no spam) nem korlátoz a tevékenységemben+ m:az sms „belecsipog” a beszélgetésbe, elfoglalja a kijelzőmet e:kezdik elfogadni a hirdetési formákat, a hirdetés az info töredéke+ m:a kis kijelzőn elérhető szűk infot jobban elnyomja a reklám e:sok információ - érdekesség –látogatottság+ m:szűkös információ - érdektelenség

m – kitörési pontok Valódi „Internet élményt” nyújtó készülékek elterjedése (ár) GPRS, 3G, (i-mode) elérés elterjedése (ár) Bővebb, érdekesebb tartalom, szolgáltatás Okos „hirdetésfogyasztó” gyűjtés (nyeremény, díjkedvezmény) Szolgáltatás/reklám – (pl. étterem, autószerelő katalógus) Szórakoztató jelleg erősítése (személyes eszköz) Nagy, jól szegmentálható célcsoport – hatékony hirdetési csatorna!

A tartalomszolgáltató álma Bill Gates nyomán Tartalom hirdetés Internetszobakerékpár, hűtőszekrény TVmobil Teletextvalós esemény