TÁMOP 3.3.10A-12-2013-0052 „Lépéshátrány nélkül” hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása c. pályázat www.simonyi.sulinet.hu.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az OH TÁMOP fejlesztései
Advertisements

Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
Pályaválasztás 2014/15.
Molnár László tanügy-igazgatási igazgatóhelyettes BPI
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
integrációs szaktanácsadó
Tehetségpont létrehozása
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
TÁMOP A projekt: Segítség a sikerhez.
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
„Fiatalon és képzetten a kisvárosból” TÁMOP A Az elfogadott elszámolható összköltség: Ft Az elfogadott támogatási intenzitás:
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Integrációs Program (IPR) a gyakorlatban
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
NYITÓRENDEZVÉNY TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül”- hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A gyakorlatvezető mentor
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Műhelyvezetők, tanácsadók szakmai napja Csizmazia Sándorné Szakmai vezető Pécs, nov. 10.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
TÁMOP A-12/ Innováció a szakképzésben, új irány - új iránymutatás a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetéséhez NYITÓRENDEZVÉNY.

A MENTORÁLÁS TAPASZTALATAI (3.1.3) Veszprém, február 26.
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
Kompetencia alapú oktatás Lengyeltóti TÁMOP – 08/
Szakmai vizsgák az egészségügyi szakképzésekben
A MENTOR(H)ÁLÓ KLUB szélesre tárja kapuit!
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
Közoktatási alapismeretek
Lorem ipsum.
Előadás másolata:

TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül” hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása c. pályázat

A program célja, körülményei • 10 mentortanár • 50 HH, HHH és/vagy roma származású tanuló • Sikeres érettségi, szakmai vizsgáinak megszerzését, továbbtanulásának előkészítését segíti. • 3 fős projektvezetés irányítja és felügyeli a munkát. • – 21 hó • – projektzárás • Megbízás Ft/hó bruttó

A program célja, körülményei • Családlátogatás • Tanulási technikák elsajátítása • Motiváció • Álláskeresési technikák • Együttműködés a vállalkozásokkal • Egyéni fejlesztés (terv)

Feladataink • Nyilvánosság biztosítása - "C" típusú tábla elkészítése • Továbbképzés - 30 órás • Mentori tevékenység megkezdése és folyamatos működtetése • Közösségépítő rendezvények lebonyolítása • Pályaválasztási rendezvények szervezése • Esélyegyenlőség • Környezeti fenntarthatósággal kapcsolatos tudásmegosztás • Honlap folyamatos működésének biztosítása • Eszközbeszerzés

Munkaköri leírás • Nyitórendezvényen való részvétel • Mentortanári tevékenység ellátása 5 kijelölt tanulónál, elősegíti a tanulók iskolai sikerességét, figyelemmel kíséri a fejlesztési folyamatot • A program ideje alatt a mentorált tanulók családját legalább 3 alkalommal felkeresi családlátogatás céljából • Munkaidő nyilvántartás vezetése

• Nyitórendezvényen való részvétel • Mentortanári tevékenység ellátása 5 kijelölt tanulónál, elősegíti a tanulók iskolai sikerességét, figyelemmel kíséri a fejlesztési folyamatot • A program ideje alatt a mentorált tanulók családját legalább 3 alkalommal felkeresi családlátogatás céljából • Munkaidő nyilvántartás vezetése Munkaköri leírás

• Helyettesítés dokumentálásának ellenőrzése (megfelelő kódon történő lejelentés ellenőrzés) • Továbbképzésen való részvétel • Esélyegyenlőség biztosítása • Környezettudatos magatartás, környezeti fenntarthatósággal kapcsolatos tudásmegosztáson való részvétel Munkaköri leírás

• Szakmai dokumentumok elkészítése: egyéni fejlesztési tervek, egyéni előrehaladási naplók vezetése, családlátogatásokról szóló jelentések elkészítése • Intézményen kívüli háromnapos közösségépítő rendezvényen való részvétel • Disszeminációs rendezvényen való részvétel • Szakmai értékelés elkészítése a mentortanári tevékenységről • Zárórendezvényen való részvétel Munkaköri leírás

Feladatát munkakörön kívüli feladatellátás keretében, az intézményben folyó, a pályázat által támogatott és elvárt mentorálási feladatok körébe tartozó többletmunka címen, megbízási szerződés alapján végzi Munkaköri leírás

Jó munkát, jó egészséget kívánok! Köszönöm a figyelmet!