 Pedagógiai program  MIP  IMIP  Helyi tantervek minden tantárgy esetében  Munkaközösségek munkatervek  Ökoiskola munkatervek.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A pedagógusok munkaidő beosztása
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság
Tanévnyitó értekezlet
A Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola, mint Ökoiskola
ÓVODÁK MŰKÖDÉSE 2013.
2013/2014-es tanév változásai az új NAT és kerettanterv tükrében
Lenkey János ÁLTALÁNOS ISKOLA, LENKEY JÁNOSRÓL
KÖRNYEZETTUDATOS ÉRTÉKEK AZ ÖKOISKOLÁBAN Apáczai Napok – KÖRNYEZETTUDATOS ÉRTÉKEK AZ ÖKOISKOLÁBAN Apáczai Napok – Győr, október Horváth Dániel.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
Az ökoiskola kritériumrendszer megújítása Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója Budapest 2009 OKM OFI Szontagh Pál.
A Zákányszéki Általános Iskola és AMI bemutatása az ökoiskolai kritériumrendszer tükrében
Önkéntesség, mint a vállalati felelősségvállalás eszköze az E.ON-nál
Intézményvezetői Értekezlet október 6.
Vegyész és kémiatanár mesterképzések
Didaktika 2. Tanügyi és iskolai szabályozás
PÁLYÁZATI TÁMOGATÁSOK Bárczi Gusztáv Módszertani Központ.
III. Kerület Óbuda-Békásmegyer Általános Iskola Medgyessy Ferenc utca
A Zákányszéki Általános Iskola és AMI bemutatása az ökoiskolai kritériumrendszer tükrében
SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA
Zöld gondolatok ÖKO-iskola cím 2002 – – – 2011.
ÖKO iskola, de hogyan?. Miért akart az iskola pályázni? Iskolai élet TevékenységekPÁLYÁZAT Fenntartói támogatás.
ÖKOISKOLA A HERNÁD ÉS A BÁRSONYOS ÖLELÉSÉBEN Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
AZ ISKOLA.
KETTŐ AZ EGYBEN: MÚZEUMPEDAGÓGIAI KÉPZÉS ÉS GYAKORLATI HELY KIALAKÍTÁSA A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM JUHÁSZ GYULA PEDAGÓGIAI KARÁN Dr. Viskolcz Noémi Szegedi.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
„A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Pedagógiai Közművelődési és Képzési Intézet jelene és jövője” augusztus 23.
KÖRNYEZETTUDATOSSÁGRA NEVELÉS LEHETŐSÉGEI AZ ÖKOISKOLÁKBAN NYME-EMK Tudományos Doktorandusz Konferencia – Sopron, április 13. Témavezető: Kovátsné.
Zrínyi Ilona Általános Iskoláért Alapítvány Alapítása : Szülői Munkaközösség Alapítása : Szülői Munkaközösség Cél: - az iskolai felszereltség.
Az Algyői Általános Iskola bemutatása az ökoiskola kritériumrendszer tükrében.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Néder Katalin Ökoiskolai nevelési-oktatási program fejlesztése.
Diáktalálkozó Dél-alföldi Zöld Diákparlament I. ülése 2009-ben az Algyői Fehér Ignác Általános Iskola szervezésében célunk, hogy a Zöld Diákparlament.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Erdei barátaink – Szakács Sándor.
A tanárképzés szerkezete
Ötletek, javaslatok a kritériumok dokumentum szintű beépítésére
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
Deák Ferenc Gimnázium Szeged Alapítva 1988-ban
Integráció, inkluzió PPK,
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Kertvárosi Általános Iskolája
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Innovációs Munkaközösség beszámolója 2014/2015. tanév
"A kompetenciát úgy kell tekinteni,mint olyan általános képességet, amely a tudáson, a tapasztalaton, az értékeken alapszik, és amelyet adott személy.
Dél-alföldi Régió ökoiskolái Ökoiskola találkozók milyen céllal? egymás munkájának megismerése diáktalálkozók szervezése segítségnyújtás a mindennapi.
Együtt az egészséges fiatalokért a Thanban Balogh Tiborné Than K. Ökoiskola Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola.
Az intézmény alapadatai fenntartó: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, 1051 Budapest, Nádor u.32. működtető: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata,1145.
Gyógypedagógiai Óvoda és Fejlesztő nevelés-oktatás munkaközössége tanév.
35éve ben alakult az Egyesület 100 fővel 2001-ben tagok létszáma kb fő 2015-ben 27 csoport kb.2000 fő.
Patócs Anikó június 10. Az egészségtudatos intézmény ismérvei.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
A fizika tanítása 10. lecke Az óraelemzés szempontjai.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Tőzeges tanösvény „Otthon az erdőben” Gyömrői II. Rákóczi Ferenc
Barcsák Marianna - KPSZTI
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
DARUS a gyermekekért.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
A 20 éves MKNE és az ökoiskolák
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
főosztályvezető-helyettes
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
DARUS a gyermekekért.
Támogató alap dokumentumok
Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
Előadás másolata:

 Pedagógiai program  MIP  IMIP  Helyi tantervek minden tantárgy esetében  Munkaközösségek munkatervek  Ökoiskola munkatervek

• Ökoiskola munkacsoport • Ökoiskola munkacsoportba a tantestület minden munkacsoportja, technikai dolgozói delegálnak tagokat • Diákönkormányzat képviselője • Zöld Diákönkormányzat • Az intézmény minőségfelmérési fejlesztésében megjelennek a környezettudatossággal kapcsolatos kérdések

 Pedagógusok teljesítményértékelésében megjelenik a fenntarthatóságra nevelés (példamutatás, alkalmazás gyakorisága)

 Algyői Fehér Ignác Iskola  Karácsonyi vásár Algyőn

 Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar Fizikai és Anyagtudományi Tanszékének Kémiai és Környezettan Szakmódszertani csoportja  A tanszék munkatársai rendhagyó foglalkozásokat tartanak iskolánk tanulóinak Németh Veronika irányításával

 Szegedi Vadaspark

 Stathern Primary School  CSEMETE  Ságváris Nebulókért Alapítvány  Vasút a Gyermekekért Óvodája  Kiskunsági Nemzeti Park  Égáz - Dégáz

 Túra szakosztály  Szitakötő szakosztály  Energia Járőr

 Témanap  Három hetet meghaladó project  Rendhagyó órák  Faliújság

 Pingvineket köszöntöttünk a vadasparkban

 Elindult a „Vesd bele magad” program

 IV. Dél-Alföldi Diákparlament ülésén voltunk Tiszaalpáron

 Vetélkedő