ÜZLETI TERVEZŐ RENDSZER IMPORTŐRÖK RÉSZÉRE
A jó üzleti terv kritériumai ÜZLETI TERV Gyorsan elkészíthető LogikusRealisztikusTényszerűLényegre törő Támogatja a gyors döntéshozást megvaló- síthatóság kockázat működő- képesség
A TruPlan rendszerrel minimális erőfeszítéssel készíthet a márkakereskedői hálózat egészét lefedő, minden tevékenységi körre kiterjedő, áttekinthető üzleti tervet. A TruPlan üzleti tervező rendszer gyorsan egyszerűen a márkakereskedések folyamatait leképezve a szigetszerű hálózati rendszert kiváltva
A DLM cégcsoport •Könyvelés •Kontrolling •DMS rendszer fejlesztés és üzemeltetés •Üzleti, folyamatszervezési tanácsadás •Szoftver-fejlesztés és support szolgáltatás •Üzleti tervezés 15 év tapasztalat
TruPlan üzleti terv bontás TruPlan rendszerrel készíthető üzleti terv: Márkakereskedésenként Telephelyenként Részlegenként Márkánként Új gépjármű értékesítés Használt gépjármű értékesítés Szerviz Központ
TruPlan rövid és hosszú távú terv •Havi bontású, részletes akció terv a következő évre •Meghatározhatóak a beavatkozási pontok •Eldöntető, hogy a prognosztizált adatok alapján megvalósítható-e a terv Rövid távú üzleti terv •Több évet átfogó tervezés •Segítségével megtervezhetőek a beruházások •Kimutatható a beruházások hatása az eredményességre •Meghatározható a hosszú távú stratégia Hosszú távú üzleti terv
TruPlan importőri kiemelt adatok tervezése Flottaértékesítés tervezése előre meghatározott kategóriákban Cash-flow tervezés az importőri jutalék rendszer szabályai szerint Teszt gépjárműpark tervezése hálózati szinten Humán erőforrás gazdálkodás kapacitástervezéssel Beruházások Szerviz kapacitáskihasználtság optimalizálás
TruPlan üzleti tervezés •Megvalósítható-e az üzleti terv? •Van- e elég pénz a finanszírozáshoz? •Az eredményesség megfelelő-e? Segít döntést hozni •Minden tervadat mögött valós folyamat •Tervszám változtatása mögött konkrét esemény Segít beavatkozni
Példa a tervszámok mögött álló folyamatokra Importőri szerviz tevékenység adatainak tervezése Márkakereskedések szerviz tevékenységének tervezése Begyűjtött tényadatokkal történő összehasonlítás Cél: Kapacitás kihasználás optimalizálása Konkrét márkakereskedés(ek) kijelölése, ahol szükséges a beavatkozás A kijelölt márkakereskedések- nél létszám módosítás A tervben konkrét névvel megnevezett létszám adat módosítása Optimális kapacitás kihasználtság elérése a márkakereskedésnél Optimális kapacitás kihasználtság elérése a hálózatban
Importőri üzleti tervezés folyamata 1. •Terv sarokszámok meghatározása (IMPORTŐR) 2. •A meghatározott sarokszámokat leosztja a márkakereskedések köztött (IMPORTŐR) 3. •A megkapott tervszámok alapján elkészíti a vállalkozás üzleti tervét, majd elemzi annak megvalósíthatóságát (MÁRKAKERESKEDÉS) 4. •A megadott határidőig begyűjti a márkakereskedések üzleti terveit (IMPORTŐR) 5. •Elvégzi az adatok elemzését, márkakereskedések összehasonlítását (IMPORTŐR)
TruPlan használat előnyei Importőri adminisztrációs jog Terv sarokszámok meghatározása a márkekereske- déseknek Nem módosítható Adatok begyűjtése, monitorozás Márkakereskedések- kel egyeztetve Visszacsatolás az eredményről a márkakereskedések felé Márkakereskedésekkel egyeztetve
TruPlan használat előnyei Összehasonlíthatóság Havi tervadatok összehasonlítása havi bázisadatokkal Havi tervadatok összehasonlítása havi tényadatokkal
TruPlan használat előnyei Összehasonlíthatóság Márkakereskedések havi tervadatainak összehasonlítása Márkakereskedések havi tényadatainak összehasonlítása
TruPlan használat előnyei Azonnali beavatkozást eszközölhető már az adott hónapban Gyors beavatkozást tesz lehetővé Havi tervek készíthetőek Azonnal összehasonlítható havi eredményekkel Mutatószámok, riportok alapján azonosíthatóak a kritikus pontok Azonnali beavatkozás eszközölhető
TruPlan használat előnyei Mérleg és cash-flow tervet is tartalmaz Megmutatja, hogy mely hónapokban szükséges külső finanszírozás bevonása Segítséget nyújt a mérleg szerkezet összetételének elemzéséhez
TruPlan használat előnyei Speciális eredmény- levezetést tartalmaz Olyan – speciális eredmény – kimutatás készíthető, mely könnyen érthető pénzügyi struktúrában, személyre szabható formában tartalmazza az üzleti tervadatait.
TruPlan használat előnyei Támogatja a pénzügyi management döntéshozatalát A készletgazdálkodás optimalizálását A vevői, szállítói fizetési határidők követését, kézben tartását
TruPlan használat előnyei Egységes szerkezet Egységes szerkezetben tartalmazza a márkakereskedések adatait, elősegítve ezzel a könnyű összehasonlíthatóságot.
Követi a könyvelés változásait Rugalmasan követi a könyvelésben bekövetkező változásokat (pl. főkönyvi szám változás), így külső könyvelés esetén is könnyen használható Bármilyen pénzügyi rendszerre alkalmazható TruPlan használat előnyei
Előnyös a márkakereskedések részére Alkalmas több márkás tevékenység tervezésére is Saját pénzügyi szisztémájához illesztheti a tervet Megfelel az importőri elvárásoknak Nem igényel extra beruházást Kevés élőmunka szükséges a használathoz Nem érzik kényszernek a bevezetést
Részletesen lefedi a márkakereskedések (és így a hálózat) teljes tevékenységét Saját forgalomba helyezések Modellenként havi értékesítési adatok Marketing költségek, projektenként is Alkatrész bevételek alakulása Teszt gépjármű értékesítések Finanszírozási jutalékok Amortizáció tárgyi eszköz csoportonként Szerviz munkadíjak alakulása Biztosítási jutalékok Dolgozók szerinti bérköltség TruPlan használat előnyei
Használata gyorsan elsajátítható Könnyű kezelhetőség Egyszerű menühasználat Helyszíni bevezetés Felhasználói kézikönyv Beépített „Help” funkció Kitöltés varázsló és telefonos support
TruPlan használat előnyei Kiegyenlíti a képességeket Használata könnyen elsajátítható Használatával tanulnak a kereskedések Képességek kiegyenlítődnek, lemaradó kereskedések felzárkóznak
TruPlan használat előnyei Beépített, előre definiált riportok Minimális pénzügyi tudással is könnyen használható. Az előre definiált riportok nagyban elősegítik a gyors döntéshozatalt.
TruPlan használat előnyei PDF/Excel jelentések Grafikonok Főbb eredmény adatok és mutatószámok Bázis-Terv-Tény összehasonlítások Megjegyzések
Összefoglalás •A TruPlan rendszerrel az importőr a saját hálózati tervéből számított kereskedőnkénti sarokszámokat megadhatja, a kereskedői terv már kötelezően ezek köré épül. •A TruPlan rendszer független a kereskedések egyedi számviteli struktúrájától, bármilyen számviteli rendre egységes hálózati megoldás építhető •A TruPlan rendszerrel a márkakereskedések teljesítménye összemérhető országosan és regionálisan is.